Η Renault ποντάρει στο νέο αεραγωγό «F-duct» για το Σπα
Η ομάδα του Ενστοουν κατάφερε να ετοιμάσει τον αεραγωγό που ελαχιστοποιεί την αντίσταση στον αέρα της πίσω πτέρυγας -κάτι ιδιαίτερα κρίσιμο για τις ευθείες της πίστας του Βελγίου- και ευελπιστεί να τον χρησιμοποιήσει στο 13ο φετινό GP της Formula 1, την Κυριακή (29/8).
Έπειτα από μήνες εργασίας, η Renault πρόλαβε να ετοιμάσει για το Σπα τη δική της εκδοχή του αεραγωγού «F-duct», που επινόησε η McLaren, ώστε να επωφεληθεί από τη χρήση του στις μεγάλες ευθείες της πίστας που θα φιλοξενήσει την Κυριακή (29/8) τον 13ο φετινό αγώνα της Formula 1.
Ο αεραγωγός «F-duct», που ενεργοποιείται από τον οδηγό, ελαχιστοποιεί την αντίσταση της πίσω πτέρυγα στον αέρα στις ευθείες. Είναι πολύ δύσκολο για μια ομάδα να τον κάνει να αποδόσει, ειδικά αν δεν τον έχει συμπεριλάβει στον αρχικό σχεδιασμό του μονοθεσίου.
Οι ομάδες που αντέγραψαν μέχρι στιγμής τον αεραγωγό «F-duct» τον δοκίμασαν στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής και ελάχιστες τον διατήρησαν για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο. Η Renault υποστηρίζει ότι έχει αρκετά καλές ενδείξεις από την αεροσήραγγα για να μη χρειαστεί να περιμένει άλλο.
Ο Robert Kubica σημείωσε: «Ελπίζουμε ότι θα δουλέψει αμέσως, ώστε να μπορέσουμε να το δοκιμάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο και να αποκομίσουμε την καλύτερη απόδοσή του.
Έχουμε δει, μέχρι στιγμής, μια τάση των ομάδων να αγωνίζονται με υψηλότερη αρνητική άντωση από ό,τι συνήθως, διότι μπορούν να ελαχιστοποιήσουν την αντίσταση στον αέρα της πίσω πτέρυγας στις ευθείες και να έχουν καλή τελική ταχύτητα.
Νομίζω ότι αυτό θα αλλάξει την προσέγγισή μας στο Σπα, επίσης. Παρότι αυτό είναι ένα σιρκουί που αρέσει σε όλους μας να οδηγούμε, παραμένει μια πίστα στην οποία η απόδοση του μονοθεσίου είναι πολύ σημαντική», κατέληξε ο Πολωνός.