Καταγγελίες για σωρεία παραπλανητικών διαφημίσεων αδυνατίσματος στη Βρετανία
Λονδίνο: Έντονες πιέσεις για πληρέστερη εξέταση των ισχυρισμών που προβάλλονται μέσω των διαφημίσεων αδυνατίσματος δέχεται η βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Στάνταρτ (ASA). Αφορμή στάθηκε πρόσφατη έρευνα από την οποία προέκυψε ότι η πλειονότητα των διαφημίσεων αδυνατίσματος στον περιοδικό Τύπο, την τηλεόραση και το Διαδίκτυο περιέχουν παραπλανητικά στοιχεία, παραβιάζοντας τους κώδικες διαφήμισης.
Λονδίνο: Έντονες πιέσεις για πληρέστερη εξέταση των ισχυρισμών που προβάλλονται μέσω των διαφημίσεων αδυνατίσματος δέχεται η βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Στάνταρτ (ASA). Αφορμή στάθηκε πρόσφατη έρευνα από την οποία προέκυψε ότι η πλειονότητα των διαφημίσεων αδυνατίσματος στον περιοδικό Τύπο, την τηλεόραση και το Διαδίκτυο περιέχουν παραπλανητικά στοιχεία, παραβιάζοντας τους κώδικες διαφήμισης.
«Η αναλογία παραπλανητικών διαφημίσεων είναι πολύ υψηλότερη στη βιομηχανία αδυνατίσματος από οποιονδήποτε άλλο χώρο» τονίζει στο BBC ο Τσάρλι Πάουελ, μέλος της εκστρατείας Sustain κατά της παραπλανητικής διαφήμισης.
Κατά τον ίδιο, «ορισμένες διαφημίσεις εκμεταλλεύονται τον αποδέκτη και μπορούν να αποβούν επιβλαβείς για την υγεία του, στην περίπτωση που λάβει στα σοβαρά κάποιους ισχυρισμούς».
«Εκμεταλλεύονται τις ευαισθησίες των ανθρώπων, ασκώντας έμμεσα εντονότατες πιέσεις στις γυναίκες να χάσουν βάρος και να ανταποκριθούν στην ιδανική εικόνα του γυναικείου φύλου που προβάλλεται από τα μέσα ενημέρωσης».
Μιλώντας στο BBC, ο Πάουελ κατέληξε ότι «είναι ευθύνη της ASA να εγγυηθεί ότι κάθε διαφήμιση είναι νόμιμη, ευπρεπής και ειλικρινής».