Το τσιγάρο πιο επικίνδυνο από τον… Τζακ τον Αντεροβγάλτη
Λονδίνο: Διαφημίσεις κατά των τσιγάρων που απευθύνονται σε εφήβους από εφήβους, με πρωταγωνιστή τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη. Η ιδέα προήλθε από τους δευτεροετείς μαθητές του City London School, οι οποίοι κέρδισαν το σχετικό διαγωνισμό του Cancer Research Campaign και δημιούργησαν τη διαφήμιση.
Λονδίνο: Διαφημίσεις κατά των τσιγάρων που απευθύνονται σε εφήβους από εφήβους, με πρωταγωνιστή τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη. Η ιδέα προήλθε από τους δευτεροετείς μαθητές του City London School, οι οποίοι κέρδισαν το σχετικό διαγωνισμό του Cancer Research Campaign και δημιούργησαν τη διαφήμιση.
Ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης, που πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση, υπήρξε ο φόβος και ο τρόμος του Λονδίνου το 1888 και δολοφόνησε πέντε γυναίκες που εκπορνεύονταν. Εκτός από αυτόν, στο σποτ απεικονίζεται η δράση των τυμβωρύχων Μπρουκ και Χάρε, στο Εδιμβούργο του 19ου αιώνα, καθώς και ενός Γερμανού δολοφόνου κατά συρροή που έδρασε τον 20ό αιώνα.
Όπως μεταδίδει το ΒΒC, η διαφήμιση συγκρίνει τους δολοφόνους αυτούς με το κάπνισμα και κλείνει με την ατάκα: «Το τσιγάρο σκοτώνει καθημερινά περισσότερους από 10.000 ανθρώπους παγκοσμίως. Λοιπόν… καιρός να αρχίσουμε να προσέχουμε!».
Το διαφημιστικό πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του φιλανθρωπικού ιδρύματος Cancer Research Campaign (CRC). Το ίδρυμα πιστεύει πως οι έφηβοι θα μπορέσουν να προσεγγίσουν τους συνομιλήκους τους με μεγαλύτερη επιτυχία από ό,τι ενήλικες διαφημιστές.
To CRC υπολογίζει ότι περίπου 450 παιδιά, ηλικίας 11 έως 19 ετών, ξεκινούν το κάπνισμα κάθε χρόνο, ενώ το 21% των 15χρονων αγοριών και κοριτσιών έχουν ήδη εθιστεί στο τσιγάρο.