Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Θεμιστοκλέους για «ηλεκτρονικό βραχιόλι» στους ασθενείς: Έχουμε σημαντική μείωση στην αναμονή

Θεμιστοκλέους για «ηλεκτρονικό βραχιόλι» στους ασθενείς: Έχουμε σημαντική μείωση στην αναμονή

Το «ηλεκτρονικό βραχιόλι» εφαρμόζεται σε έντεκα νοσοκομεία και αναμένεται το επόμενο διάστημα και στο «Αττικόν», είπε ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους

«Έχουμε ήδη τα πρώτα αποτελέσματα», τόνισε ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, ερωτηθείς για το μειώθηκε η αναμονή στα ΤΕΠ με το «ηλεκτρονικό βραχιόλι».

«Τώρα εφαρμόζεται σε 11 νοσοκομεία και σε λίγο ξεκινάει και στο ”Αττικόν”. Αυτή τη στιγμή βλέπουμε μια μείωση της αναμονής. Στον Ευαγγελισμό που έχουμε τα πρώτα στοιχεία η αναμονή για τα περιστατικά που δεν είναι επείγοντα -γιατί ένα επείγον περιστατικό θα αντιμετωπιστεί αμέσως- φτάνει και τις 5 ώρες. Να εξηγήσω ότι ένα περιστατικό που φtάνει στα επείγοντα η διαλογή λέει ότι θα πρέπει να εξεταστεί από 4 – 5 διαφορετικές ειδικότητες γιατρών. Έχουμε σημαντική μείωση στην αναμονή», υπογράμμισε ο κ. Θεμιστοκλέους.

Σχετικά με τις περαιτέρω βελτιωτικές ενέργειες στα ΤΕΠ ο υφυπουργός επισήμανε πως «πέρα από το βραχιολάκι αυτό που έχει αλλάξει τα τμήματα των επειγόντων περιστατικών τον τελευταίο χρόνο, έχουμε καλύτερη κτιριακή υποδομή κι αυτό θα επεκταθεί σε όλα τα νοσοκομεία, γιατί ανακαινίζονται όλα τα τμήματα επειγόντων περιστατικών. Έχουμε καλύτερη οργάνωση. Έχουμε τους εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού και έχουμε προσλάβει και αρκετό προσωπικό στα επείγοντα».

Η αξιολόγηση

Όσον αφορά τη αξιολόγηση των υπηρεσιών αυτών από τους πολίτες ο κ. Θεμιστοκλέους τόνισε πως δεν είναι καταγραφή γνώμης αλλά εργαλείο διοίκησης.

«Ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα, όλοι όσοι νοσηλεύονται στα δημόσια νοσοκομεία λαμβάνουν μετά από κάποιες μέρες από την έξοδό τους ένα SMS με ένα σύνδεσμο και σε 3 λεπτά συμπληρώνουν ένα ερωτηματολόγιο με 35 ερωτήσεις. Η αξιολόγηση αυτή δεν είναι καταγραφή γνώμης, είναι εργαλείο διοίκησης. Αν σε ένα νοσοκομείο οι ασθενείς που εξέρχονται λένε ότι η καθαριότητα δεν είναι ικανοποιητική, αυτό το βλέπει ο διοικητής του νοσοκομείου και θα πρέπει να δράσει άμεσα για να διορθωθεί. Αν δεν διορθωθεί είναι συνδεδεμένο με τη αξιολόγησή του ως διοικητή κι αν αυτό είναι επαναλαμβανόμενο μπορεί να φθάσει και στην παύση του διοικητή», είπε.

Για τη κατάσταση που παρουσιάζει το σύστημα υγείας εν μέσω τουριστικής περιόδου στα νησιά ο κ. Θεμιστοκλέους δήλωσε «έχουμε φέτος καλύτερη εικόνα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια».

Τις αναφορές που κάνουν οι πολίτες για καθυστερημένες διανομές των ακριβών φαρμάκων μέσω του ΕΟΠΥΥ ο υφυπουργός εξήγησε πως «κάποια προβλήματα που παρατηρούνται σε συγκεκριμένες περιοχές είναι επειδή έχουμε πολύ μεγάλη συμμετοχή του κόσμου. Αυτό σίγουρα θα λυθεί».

Ξεκινά η λειτουργία του τετραψήφιου αριθμού 1566

Για τη νέα τηλεφωνική γραμμή του υπουργείου Υγείας το 1566 ο κ. Θεμιστοκλέους υπογράμμισε ότι «είναι ο τρόπος για να κάνουμε το ΕΣΥ πιο προσβάσιμο σε όλους».

«Το 1566 αφορά όλες τις ερωτήσεις εκτός από ιατρικές. Για παράδειγμα, αν θέλει κάποιος να κλείσει ραντεβού σε ενδοκρινολόγο στην Αττική θα τον βοηθήσει το 1566. Είναι 24ωρη γραμμή και έχει δεχθεί μέχρι στιγμής χιλιάδες κλήσεις από τους πολίτες», κατέληξε.

Όσα είπε ο Μάριος Θεμιστοκλέους στο MEGA:

Headlines:
Δείτε όλες τις Τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο