Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
ΒMW M3 2020: Η νέα τάξη ισχύος

ΒMW M3 2020: Η νέα τάξη ισχύος

Η αναγνωρίσιμη όσο και επιβλητική σιλουέτα της νέας Μ3 προβάρει τα χαρακτηριστικά της στα 20,8 χλμ. της απαιτητικότερης πίστας της Ευρώπης εν όψει της πρεμιέρας της το φθινόπωρο και η οποία αναμένεται να κρύβει εκπλήξεις προς τέρψη εκείνων που αρέσκονται στην «παράδοση».

Φωτογραφίες: Automedia

Η ισχυρότερη έκφραση της νέας γενιάς της Σειράς 3 με τα διακριτικά Μ3 πυκνώνει τις εμφανίσεις της στο προνομιακό πεδίο δοκιμών για αυτοκίνητα του -πανίσχυρου- είδους που εκπροσωπεί, δίνοντας μια ακόμα ευκαιρία αποκωδικοποίησης των χαρακτηριστικών της τα οποία αναμένεται να αποκαλυφθούν πλήρως στην έκθεση της Φρανκφούρτης όπου θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της το προσεχές φθινόπωρο.

Μέχρι τότε η Μ3 εξακολουθεί να γράφει γύρους στο Ring χωρίς το επιμελές καμουφλάζ να μπορεί να κρύψει την ταυτότητά της αλλά και χωρίς να αφήνει να διαφανούν περισσότερες λεπτομέρειες.

Ακόμα και έτσι όμως, δεν θα μπορούσε να μην αναγνωρίσει κανείς τον αέρα επιβολής που αποπνέει με το χαρακτηριστικά μακρύ καπό που «προέκυψε» από τη σχεδίαση της νέας γενιάς της Σειράς 3, το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, τα «σκαμμένα» κατώτερα πλευρικά τμήματα και το lip spoiler στην κορυφή της θύρας του πορτ μπαγκάζ να συνιστούν μια δυναμική, όσο και σαφή του προσανατολισμού της, εικόνα ακόμα και αν βρίσκεται σε πλήρη ακινησία.

Όπως και να έχει με τα χαρακτηριστικά της σχεδίασης και τις υπόλοιπες κρίσιμες λεπτομέρειες που θα αποκαλυφθούν εν καιρώ, η νέα ενσάρκωση της Μ3, δείχνει να έχει υπερβάλλει αρκούντως ως προς το δυναμισμό που επιβάλλει το είδος της, συνεπικουρούμενων και των γενναιόδωρων διαστάσεων της οι οποίες την τοποθετούν, ψηλότερα από πλευράς μεγέθους, ακόμα και από όχι τόσο μακρινές γενιές της «5άρας».

Αντιστοίχως επιβλητικά με την εικόνα της προδιαγράφονται και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της καθώς όπως έχει γίνει ήδη γνωστό η νέα Μ3, αναμένεται να ξεπεράσει τους 480 ίππους στη «βασική» της έκδοση ως απόρροια της παρουσίας του διπλά υπερτροφοδοτούμενου εξακύλινδρου των 3,0 λίτρων.

Παράλληλα με την παραπάνω έκδοση η οποία θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητη, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες η νέα Μ3 θα διατεθεί και σε μια πιο «σκληροπυρηνική» έκδοση η οποία θα ονομάζεται “Pure” και θα συνδυάζει τον παραπάνω κινητήρα σε μια μικρότερη εκδοχή ισχύος με κίνηση στους πίσω τροχούς και την παρουσία ενός «παραδοσιακού» κιβωτίου με συμπλέκτη.

Sports in

«Ολυμπιακός όπως λέμε Μπαρτσελόνα» !

Ο Τόνσεκ Στερν μια μέρα μετά τη δική του μεγαλειώδη παράσταση αποθεώνει τον Ολυμπιακό

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024