Οι «Σκοτεινές Γλώσσες» με τον Χρήστο Λούλη μέχρι τον Φεβρουάριο
Οι «Σκοτεινές Γλώσσες» του Αυστραλού Άντριου Μπόβελ θα παρουσιάζονται στο θέατρο Πόρτα μέχρι τις 14 Φεβρουαρίου. Η σκηνοθεσία ανήκει στον Θωμά Μοσχόπουλο, ενώ πρωταγωνιστούν οι Άννα Καλαϊτζίδου, Χρήστος Λούλης, Άννα Μάσχα και Γιώργος Χρυσοστόμου. Μια γυναίκα εξαφανίζεται σε μια ερημική τοποθεσία κοντά σ’ έναν αυτοκινητόδρομο. Ύποπτος για τον πιθανό φόνο της, ένας άνεργος πατέρας που […]
Οι «Σκοτεινές Γλώσσες» του Αυστραλού Άντριου Μπόβελ θα παρουσιάζονται στο θέατρο Πόρτα μέχρι τις 14 Φεβρουαρίου. Η σκηνοθεσία ανήκει στον Θωμά Μοσχόπουλο, ενώ πρωταγωνιστούν οι Άννα Καλαϊτζίδου, Χρήστος Λούλης, Άννα Μάσχα και Γιώργος Χρυσοστόμου.
Μια γυναίκα εξαφανίζεται σε μια ερημική τοποθεσία κοντά σ’ έναν αυτοκινητόδρομο. Ύποπτος για τον πιθανό φόνο της, ένας άνεργος πατέρας που αρνείται επίμονα την ενοχή του. Σιγά σιγά, καθώς το νήμα ξετυλίγεται μέσα από την αριστοτεχνική αφηγηματική δομή του σπουδαίου αυστραλού συγγραφέα, μπλέκονται αρκετά ακόμη πρόσωπα γύρω από το συμβάν, όπως ο αστυνομικός που διερευνά την υπόθεση, η γειτόνισσα που κατέδωσε τον ύποπτο, οι σύζυγοι όλων αλλά και οι εραστές τους.
Το πολυβραβευμένο θεατρικό του έργο του Μπόβελ «Speaking in Tongues» («Σκοτεινές Γλώσσες») γράφτηκε το 1996 και έχει ανέβει στην Αυστραλία, στην Ευρώπη και στην Αμερική. Ο Μπόβελ είναι παντρεμένος και έχει δηλώσει σε συνέντευξή του ότι η έμπνευση για τις «Σκοτεινές Γλώσσες» ήταν τα μαθήματα σάλσα που έκανε με τη γυναίκα του όταν εκείνη απείλησε ότι αν δεν της κάνει τη χάρη να κάνουν μαζί αυτά τα μαθήματα χορού, θα ζητήσει διαζύγιο.
Το 2001 ο ίδιος ο συγγραφέας έκανε τη μεταφορά του έργου στον κινηματογράφο με τον τίτλο «Lantana» και πρωταγωνιστές τον Geoffrey Rush, τη Barbara Hershey και τον Anyhony Lapaglia. Παρ’ ότι το έργο έγινε γνωστό εκτός Αυστραλίας από την κινηματογραφική του μεταφορά, η θεατρική του εκδοχή δε σταμάτησε να παίζεται σε ολόκληρο τον κόσμο με μεγάλη επιτυχία λόγω της ακαταμάχητης θεατρικής γοητείας της σκηνικής του μορφής και των ιδιαιτεροτήτων του πρωτοτύπου. Αν και κάποιες απ’ αυτές θυσιάστηκαν χάριν του «ρεαλισμού» της- κατά τ’ άλλα- εξαίρετης και πολυβραβευμένης ταινίας.