Ο όμιλος Daimler πουλάει το μερίδιο του στην Tesla
Προς πώληση θέτουν οι Γερμανοί το μερίδιό τους στην εταιρεία του Elon Musk και του Model S χωρίς όμως, αυτό να επηρεάζει την τεχνολογική, μεταξύ τους συνεργασία.
Ο γερμανικός όμιλος αποφάσισε να αποχωριστεί το μερίδιο του 4% που κατέχει στην «ηλεκτροκίνητη» Tesla, χωρίς, ωστόσο, αυτό να επηρεάζει την μεταξύ τους τεχνολογική συνεργασία.
H πώληση του μεριδίου στην Tesla αναμένεται να φέρει, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, στα ταμεία των Γερμανών, περίπου 780 εκατομμύρια δολάρια και τα οποία «… θα αξιοποιηθούν για την ενίσχυση των δραστηριοτήτων του ομίλου Daimler» όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται.
Υπενθυμίζεται ότι η Daimler είχε καταβάλλει το ποσό των 50 εκατομμυρίων δολαρίων για να αποκτήσει, τον Μάιο του 2009, μερίδιο 9,1% στην Tesla και το οποίο μειώθηκε, σταδιακά, στο σημερινό 4% μετά από αυξήσεις κεφαλαίου.
Η εξέλιξη αυτή, ωστόσο, δεν θα επηρεάσει τη συνεργασία των Daimler-Tesla σε ό,τι αφορά την παροχή «ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας» της αμερικανικής φίρμας σε Mercedes-Benz και smart.
Υπό την τεχνολογική πλευρά της συνεργασίας τους η οποία και θα εξακολουθεί να υφίσταται, η Tesla παρέχει ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες στους Γερμανούς και οι οποίες αξιοποιούνται για μοντέλα όπως το smart fortwo ed και η Mercedes-Benz B-Class Εlectric Vehicle.
«Η συνεργασία μας με την Tesla είναι πολύ επιτυχής και θα συνεχιστεί», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του ομίλου Daimler, D. Zetsche.
To ίδιο υποστήριξε και ο επικεφαλής των οικονομικών του ομίλου Bοdo Uebber ο οποίος σε σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με την εξέλιξη της επένδυσής μας στην Tesla, ωστόσο δεν είναι απαραίτητο για την μεταξύ μας συνεργασία μας να έχουμε μερίδιο. Για αυτό το λόγο και αποφασίσαμε να διαθέσουμε το μερίδιο μετοχών μας».
Μέχρι στιγμής η Tesla δεν έχει εκδώσει κάποια ανακοίνωση σχετικά με την κίνηση της Daimler AG.
Σε μια προσπάθεια αποκωδικοποίησης της συγκεκριμένης κίνησης, οι αναλυτές αναφέρουν ότι ο λόγος εντοπίζεται στο γεγονός ότι η Daimler, απλώς, δεν χρειάζεται πλέον να έχει μερίδιο στην Tesla.
Αυτό με τη σειρά του ερμηνεύεται με το δεδομένο ότι ο ιδρυτής της καλιφορνέζικης φίρμας, Elon Musk, σε ένα άνοιγμά του προς το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας, υποσχέθηκε, τον Ιούνιο του 2014, να καταστήσει προσβάσιμη σε όλους την ηλεκτρική τεχνογνωσία της Tesla για ηλεκτροκίνητα και μπαταρίες αρκεί να την αξιοποιήσουν «με καλή πίστη».
auto.in.gr
- Δήμος Νίκαιας-Αγ.Ι.Ρέντη: Ο μεγάλος όγκος των υδάτων υπερέβη προσωρινά τις δυνατότητες των υποδομών
- Προειδοποίηση για την κακοκαιρία Byron: «Δεν έχει τελειώσει» – Οι επτά περιοχές που θα σαρώσει
- Πληθαίνουν οι ενδείξεις – Το εμβόλιο του έρπητα ζωστήρα δείχνει να προστατεύει από την άνοια
- World Athletics: Τέλος στην αδικία των διαδρόμων
- Αλέξανδρος Κοψιάλης: «Είμαι 120 κιλά, άμα συνεχίσω θα φράξουν όλα»
- Gen Alpha μεγαλώνει στο χάος της παραπληροφόρησης – Ενημερώνεται, δυσπιστεί, αγχώνεται για το μέλλον
- Κεντρική Μακεδονία: Στα αγροτικά μπλόκα στην Κεντρική Μακεδονία κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ
- Δύο ξεχωριστές εκδηλώσεις του Δήμου Πειραιά για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)






























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442