MotoGP Τσεχίας 2011, ΕΔ1-2: Ο Dani Pedrosa σε δικό του ρυθμό!
Ο Ισπανός, ξεκούραστος από το διάλειμμα που του έδωσε την ευκαιρία να αναρρώσει από τις επεμβάσεις στη δεξιά του κλείδα, ξεκίνησε το τριήμερο στο Brno με χρόνο μισό δευτερόλεπτο ταχύτερο του Casey Stoner.
Το 11ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο του MotoGP, στο Brno της Τσεχίας, ξεκίνησε με τον Dani Pedrosa να κυριαρχεί σημειώνοντας χρόνο μισό δευτερόλεπτου ταχύτερο του ομολόγου του στη Honda, Casey Stoner!
Ο Ισπανός είπε ότι το διάλειμμα δύο εβδομάδων του σπορ τον βοήθησε να αναρρώσει από τις δύο χειρουργικές επεμβάσεις που έκανε στη δεξιά του κλείδα: «Νομίζω ότι η βασική διαφορά είναι ότι αισθάνομαι φρέσκος μετά το θερινό διάλειμμα. Η ξεκούραση με βοήθησε πολύ, αισθάνομαι την ενέργεια που μου έλειπε από τους τελευταίους αγώνες.
Η μοτοσικλέτα δούλεψε καλά εξαρχής και κάναμε διαρκώς βελτιώσεις. Νομίζω ότι μπορούμε να βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο και να είμαστε έτοιμοι για τις δοκιμές κατάταξης και για τον αγώνα», κατέληξε.
Από την πλευρά του, ο Casey Stoner διευκρίνισε ότι δεν έχει βρει ακόμα ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσει με τις ρυθμίσεις της Honda RC212V, καθώς αντιμετωπίζει προβλήματα με το μπροστινό στην είσοδο και στο μέσον της στροφής και με την πρόσφυση του πίσω τροχο στην έξοδο.
Οι δύο περίοδοι ελεύθερων δοκιμών έληξαν με τρεις εργοστασιακές Honda σε σχηματισμό, καθώς ο Marco Simoncelli ακολούθησε τους δύο πρώτους – αν και με διαφορά που κυμαινόταν στο ένα δευτερόλεπτο από τον Dani Pedrosa! Ο Ιταλός είχε και μια πτώση στην πρώτη περίοδο, χωρίς σοβαρές συνέπειες.
Ο Jorge Lorenzo ήταν περισσότερο αφοσιωμένος στη συστοιχία γύρων για να ρυθμίσει τη Yamaha M1 για τον αγώνα και έμεινε πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή.
Τέλος, πολύ καλή εμφάνιση έκανε η Suzuki, μπαίνοντας στην πρώτη δεκάδα και τις δύο φορές – τόσο με τον Alvaro Bautista όσο και με τον John Hopkins, που οδηγεί εκτάκτως (για δεύτερη φορά φέτος) μια εργοστασιακή μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρείας. MOTOGP ΤΣΕΧΙΑΣ 2011 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1 1. Pedrosa (Honda) 1:56.328 2. Stoner (Honda) 1:57.294 +0.966 3. Simoncelli (Gresini Honda) 1:57.408 +1.080 4. Lorenzo (Yamaha) 1:57.587 +1.259 5. Dovizioso (Honda) 1:57.776 +1.448 6. Spies (Yamaha) 1:57.903 +1.575 7. Hopkins (Suzuki) 1:58.321 +1.993 8. Bautista (Suzuki) 1:58.345 +2.017 9. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 1:58.390 +2.062 10. Edwards (Tech3 Yamaha) 1:58.497 +2.169 11. Rossi (Ducati) 1:58.819 +2.491 12. De Puniet (Pramac Ducati) 1:58.927 +2.599 13. Barbera (Aspar Ducati) 1:58.973 +2.645 14. Hayden (Ducati) 1:58.975 +2.647 15. Aoyama (Gresini Honda) 1:59.289 +2.961 16. Abraham (Cardion Ducati) 1:59.334 +3.006 17. Capirossi (Pramac Ducati) 1:59.706 +3.378 18. Elias (LCR Honda) 2:00.201 +3.973 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2 1. Pedrosa (Honda) 1:56.454 2. Stoner (Honda) 1:56.831 +0.377 3. Simoncelli (Gresini Honda) 1:57.136 +0.682 4. Lorenzo (Yamaha) 1:57.174 +0.720 5. Dovizioso (Honda) 1:57.535 +1.081 6. Spies (Yamaha) 1:57.631 +1.177 7. Rossi (Ducati) 1:57.745 +1.291 8. Bautista (Suzuki) 1:57.857 +1.403 9. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 1:57.859 +1.405 10. Hopkins (Suzuki) 1:57.880 +1.426 11. Barbera (Aspar Ducati) 1:58.120 +1.666 12. Edwards (Tech3 Yamaha) 1:58.313 +1.859 13. De Puniet (Pramac Ducati) 1:58.454 +2.000 14. Hayden (Ducati) 1:58.568 +2.114 15. Capirossi (Pramac Ducati) 1:58.573 +2.119 16. Aoyama (Gresini Honda) 1:58.607 +2.153 17. Abraham (Cardion Ducati) 1:58.999 +2.545 18. Elias (LCR Honda) 1:59.157 +2.703