Εάν κάποια ημέρα αποφασίσουν να δώσουν άλλο όνομα στο ράλι Αργεντινής, είναι σίγουρο πως αυτό που θα του ταίριαζε καλύτερα είναι «Το ράλι του Σεμπαστιάν Λεμπ». Ο Γάλλος οδηγός πανηγύρισε στη χώρα του ταγκό την έκτη του νίκη (και μάλιστα σερί), δημιουργώντας ένα ρεκόρ που δύσκολα θα καταρριφθεί.
Εάν κάποια ημέρα αποφασίσουν να δώσουν άλλο όνομα στο ράλι Αργεντινής, είναι σίγουρο πως αυτό που θα του ταίριαζε καλύτερα είναι «Το ράλι του Σεμπαστιάν Λεμπ». Ο Γάλλος οδηγός πανηγύρισε στη χώρα του ταγκό την έκτη του νίκη (και μάλιστα σερί), δημιουργώντας ένα ρεκόρ που δύσκολα θα καταρριφθεί. Ωστόσο, αυτό που σίγουρα μετράει περισσότερο για τον οδηγό της Citroen είναι πως αυτή ήταν η τρίτη του πρωτιά στη σεζόν, με την οποία άνοιξε τη διαφορά του από τον δεύτερο της βαθμολογίας, αλλά και του έκτου αγώνα της χρονιάς, Μίκο Χιρβόνεν, στους 14 βαθμούς (125 έναντι 111).
Ο Λεμπ ήταν πραγματικά καταπληκτικός στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του μοναδικού ράλι του καλανταριού του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος που διεξάγεται στη Νότιο Αμερική, κερδίζοντας τις 11 από τις 19. Τις περισσότερες από αυτές με… την πλάτη στον τοίχο, λόγω της ενός λεπτού τιμωρίας του το μεσημέρι της πρώτης ημέρας, όταν και μπήκε νωρίτερα του προβλεπόμενου στο Service Park. Κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να μείνει αρκετά πίσω από την πρώτη θέση.
Ομως, όπως λέει ένα ρητό «η τύχη είναι πάντα με τους ισχυρούς». Και πράγματι, έτσι συνέβη. Απίστευτα πράγματα στο ράλι Αργεντινής. Το… άστρο του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή έλαμψε, με την ατυχία να «χτυπάει» όλους όσους φάνταζαν φαβορί για τη νίκη. Αρχικά τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, που το Fiesta του τον πρόδωσε στην 13η ειδική διαδρομή και εν συνεχεία τον Σεμπαστιάν Οζιέ, που τούμπαρε τη DS3 στην πρώτη ειδική της Κυριακής (29/05).
«Τέσσερα χιλιόμετρα πριν το τέλος της ειδικής παραλίγο να φύγω από το δρόμο, καθώς το τιμόνι πήγαινε πίσω όταν φρέναρα», εξήγησε ο Φινλανδός οδηγός της Ford, που από εκείνο το σημείο τέθηκε «νοκ άουτ» από τη διεκδίκηση της νίκης. Τελικά, «βολεύτηκε» με την έβδομη θέση, που του δίνει έστω και κάποιους λίγους βαθμούς για να διεκδικήσει το φετινό πρωτάθλημα. Αν και κάτι τέτοιο πλέον φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο.
Κι όμως, στο WRC δεν μπορείς να λες ποτέ «ποτέ»! Κάτι που διαπίστωσε με τον πιο πικρό τρόπο ο ομόσταβλος του Λεμπ. Ο Οζιέ έδειχνε να πηγαίνει άνετος προς τη τρίτη του σερί φετινή νίκη, όμως το ατύχημα που είχε στην 16η ειδική τον έβαλε σε δύσκολη θέση. «Έκοψα’ πολύ κλειστά μια στροφή και τούμπαρα», τόνισε χαρακτηριστικά ο Γάλλος για το συμβάν. Με τη Citroen του «πληγωμένη» προσπάθησε να διατηρήσει τη μικρή διαφορά από τους Λεμπ και Χιρβόνεν, αλλά τελικά κατάφερε απλώς να ανέβει στο βάθρο.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας