Ράλι Καταλονίας 2009, 3η Ειδική: Προβάδισμα του Dani Sordo
Ο Ισπανός τέθηκε επικεφαλής μετά το πρώτο loop της πρώτης μέρας στην πατρίδα του, αλλά είναι ο μοναδικός εκ των κορυφαίων που δεν αντιμετωπίζει προβλήματα με τις ρυθμίσεις.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η Citroen έχει πάρει από νωρίς το πάνω χέρι στο Ράλι Καταλονίας, 11ο φετινό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Όμως, αυτό που δεν ήταν αναμενόμενο είναι ότι επικεφαλής είναι ο Dani Sordo και όχι ο Γάλλος πρωταθλητής, ο οποίος βρίσκεται πέντε δευτερόλεπτα πίσω από τον Ισπανό ομόλογό του.
Μετά από το πρωινό loop των τριών Ειδικών Διαδρομών της πρώτης μέρας, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Mikko Hirvonen (Ford) έχει μείνει ήδη μακριά από την κορυφή, στα 19 δευτερόλεπτα – αλλά τουλάχιστον έχει ακριβώς το ίδιο προβάδισμα από τον 4ο, Petter Solberg.
Ο Νορβηγός κάνει στην άσφαλτο της Καταλονίας το ντεμπούτο του με τη Citroen C4 WRC και ο ίδιος είχε δηλώσει εξ αρχής ότι στοχεύει να ανέβει στο βάθρο – κάτι που θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο για τη Citroen για τη μάχη του τίτλου οδηγών, αν έτσι ο Sol άφηνε τον M. Hirvonen στην 4η θέση.
Ο Mikko θα προσπαθήσει, τώρα, να κάνει αλλαγές στις ρυθμίσεις του Ford Focus WRC ώστε να απομακρύνει τα σοβαρά και ιδιαίτερα χρονοβόρα προβλήματα υποστροφής που αντιμετώπισε όταν άρχισε να ανεβαίνει η θερμοκρασία του περιβάλλοντος και η άσφαλτος να γίνεται θερμότερη.
Πάντως, ο Φινλανδός έδειξε στο ξεκίνημα της ημέρας ότι μπορεί να μείνει κοντά στα Citroen, καθώς στην -υγρή στο μεγαλύτερο τμήμα της- πρώτη Ειδική κατάφερε να μπει ανάμεσα στα Citroen, γράφοντας το δεύτερο χρόνο πίσω από τον Dani Sordo.
Εξίσου προβληματισμένος είναι και ο Jari Matti Latvala με το έτερο Focus WRC. Ο Φινλανδός σε αρκετές περιπτώσεις διαπίστωσε ότι μπλόκαραν τα πίσω φρένα του και αυτό του χαλούσε διαρκώς το ρυθμό. Ως αποτέλεσμα έπεσε έκτος, πίσω και από τη Citroen C4 WRC του Sebastien Ogier.
Όμως και ο Γάλλος είχε προβλήματα με τα φρένα και γενικότερα, όπως είπε, η Citroen C4 WRC δεν είναι τόσο καλά ρυθμισμένη ώστε να του προσφέρει όσο καλή αίσθηση θα ήθελε. Τόσο ο Φινλανδός όσο και ο Γάλλος κάνουν αλλαγές, κυρίως στην ανάρτηση, αυτή την ώρα στο μεσημβρινό Service Park.
Παραδόξως, το ίδιο θα κάνει και ο Sebastien Loeb, που είπε: Παρουσιάστηκε λίγη υποστροφή στο τέλος. Είναι περίεργο, θα συζητήσουμε με τους μηχανικούς μου για να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε το αυτοκίνητο να μου δώσει καλύτερη αίσθηση το απόγευμα.
Διαβάστε εδώ την αναλυτική γενική κατάταξη του Ράλι Καταλονίας 2009, μετά την 3η Ειδική Διαδρομή.
auto.in.gr
- «Toxic»: Ένας άντρας, μια γυναίκα, ένας θανατηφόρος ιός – Το ψυχολογικό θρίλερ έρχεται στο θέατρο Αργώ
- Κατώτατος μισθός: Προς νέα αύξηση κατά 40 ευρώ τον Απρίλιο του 2026
- ClimateHub: Τα πιο ψυχρά και τα πιο θερμά Χριστούγεννα τα τελευταία 125 χρόνια
- Social media: Πως μας επηρεάζει η αποχή μιας εβδομάδας;
- «Πως ο Πάβλοβιτς επέλεξε την Εθνική Γερμανίας αντί της Σερβίας»
- Είναι το «Μια Υπέροχη Ζωή» μια αθώα χριστουγεννιάτικη ταινία – ή μήπως όχι;
- Home alone: Εννέα τρόποι για να περάσετε καλά και μόνοι στις γιορτές
- Γάζα: Μετονομάζοντας τη γενοκτονία – Γιατί έρχεται η σειρά του Παγκόσμιου Βορρά
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)
























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442