Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ο νέος μεταγραφικός χάρτης του 2010 στην F1

Ο νέος μεταγραφικός χάρτης του 2010 στην F1

Αρχίζουν να παίρνουν μορφή οι ομάδες του 2010, με τις περισσότερες εξ αυτών να έχουν κατασταλάξει για το οδηγικό τους δίδυμο. Μια ανάσα από τη Williams βρίσκεται o Rubens Barrichello.

H επικείμενη ανακοίνωση της συνεργασίας της Ferrari με τον Fernando Alonso, από το 2010 και για τα επόμενα πέντε χρόνια, η οποία πρόκειται να ανακοινωθεί τις επόμενες ώρες αρχίζει να κινεί τη μεταγραφική αγορά της Formula 1, να δίνει μορφή στην διαφορετική εικόνα της επόμενης χρονιάς.


Ξεκινώντας από τη Scuderia, όλα δείχνουν ότι δίπλα στον Fernando θα βρίσκεται ο Felipe Massa, που έχει συμβόλαιο με την ιταλική ομάδα για το 2010, καθώς στο Μαρανέλο εκτιμούν ότι ο Βραζιλιάνος δεν θα έχει χάσει καθόλου από την ταχύτητά του μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στις δοκιμές κατάταξης του GP Ουγγαρίας.


Οι δικηγόροι της Ferrari και του Kimi Raikkonen φέρονται να έχουν συμφωνήσει για τη διακοπή του συμβολαίου του Φινλανδού, με αποζημίωση που φημολογείται ότι καταβάλει η ισπανική τράπεζα Santander, βασικός χορηγός της Ferrari από το 2010.


Η ισπανική εταιρεία, ωστόσο, θα διατηρήσει τη δευτερεύουσα χορηγία της στη McLaren και έτσι, με την αποζημίωση στον Kimi, μεθοδεύει την επιστροφή του Φινλανδού στο Ουόκινγκ, στην ομάδα για την οποία οδηγούσε μέχρι και το 2006. Εκεί θα συναντήσει τον Lewis Hamilton, που έχει συμβόλαιο για τα επόμενα τρία χρόνια.


Στη Renault, όλα δείχνουν ότι η επιβίωση της ομάδας (αν και φημολογείται ότι θα μετονομαστεί του χρόνου αν αγοράσει μερίδιό της ο David Richards) εξασφάλισε και τη συμφωνία με τον Robert Kubica για τη θέση του F. Alonso. Ο Πολωνός έμεινε ελεύθερος μετά την ανακοίνωση αποχώρησης της BMW στο τέλος του 2009. Η γαλλική εταιρεία, επίσης, αναμένεται να διατηρήσει τον Γάλλο Romain Grosjean στο έτερο μονοθέσιό της.


Πάντως, το μεγαλύτερο παζάρι δείχνει να γίνεται στις Brawn GP και Williams. Στην πρώτη φαντάζει πλέον θέμα χρόνου να ανακοινωθεί ο Nico Rosberg. Για το έτερο μονοθέσιο ο Rubens Barrichello περιμένει, ενώ ο Jenson Button και η αγγλική ομάδα έχουν σημαντική διαφορά στο οικονομικό ζήτημα.


Συγκεκριμένα, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ζητά από τη Brawn GP τα χρήματα που ο ίδιος μείωσε από το φετινό του συμβόλαιο τον περασμένο χειμώνα, για να βοηθήσει στην επιβίωση της ομάδας. Και φυσικά το ενδεχόμενο κατάκτησης του φετινού τίτλου έχει αυξήσει το κασέ του.


Σε περίπτωση μη συμφωνίας με τον Jenson Button και απόφασης του Rubens Barrichello να δεχθεί την πρόταση της Williams, υπάρχει πάντοτε το μακρινό ενδεχόμενο του Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός, σχεδόν όσο και ο Nico Rosberg, έχουν την υποστήριξη της Mercedes – η οποία πρόκειται να αγοράσει το 75% της Brawn GP.


Αυτή τη στιγμή ο Rubens Barrichello φαντάζει ως ο επικρατέστερος οδηγός για τη Williams, δίπλα στον πρωταθλητή του GP2, Nico Hulkenberg, που θα πρέπει να θεωρείται πλέον βέβαιος. Η Williams κλίνει προς τον Βραζιλιάνο, έπειτα από τη διαφαινόμενη άρνηση του Robert Kubica, διότι εκτιμά ότι μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας εξέλιξης και ρύθμισης της Brawn GP φέτος οφείλεται στην πλούσια εμπειρία του. Για αυτό και θέλει έναν έμπειρο οδηγό δίπλα στον άπειρο N. Hulkenberg.


Έγκυρες πηγές, όπως π.χ. το αγγλικό περιοδικό Autosport, αναφέρουν ότι το συμβόλαιο του Rubinho με τη Williams F1 είτε έχει ήδη υπογραφεί είτε πρόκειται να υπογραφεί άμεσα, καθώς υπάρχει πλήρης συμφωνία. Φαίνεται ότι ο Βραζιλιάνος δεν ρισκάρει να χάσει τη θέση της Williams, περιμένοντας να διαπιστώσει που και πότε θα καταλήξουν οι διαπραγματεύσεις του Jenson Button με τη Brawn GP.


Σχετικά με την Toyota, τα πάντα δείχνουν να είναι στον αέρα μέχρι την 15η Νοεμβρίου 2009. Τότε θα κριθεί ο προϋπολογισμός της ομάδας από το διοικητικό συμβούλιο της Toyota στην Ιαπωνία – και μέχρι τότε θα υποβόσκουν οι διαρκείς φήμες ότι η εταιρεία πιθανώς να αποφασίσει να αποχωρήσει από την Formula 1.


Όλα εξαρτώνται από την οικονομική έκθεση του πρώτου εξαμήνου του 2009 για την εμπορική πορεία της εταιρείας και τη μελέτη της, πριν τη συνεδρίαση της 15ης Νοεμβρίου όπου θα ληφθούν γενικότερες στρατηγικές αποφάσεις, με βάση τα αποτελέσματα της έκθεσης.


Κατά συνέπεια, η Toyota F1 δεν μπορεί ούτε να διαπραγματευτεί ούτε να συμφωνήσει με οδηγούς μέχρι το μέσο Νοεμβρίου. Δεν ενεργοποίησε καν τον όρο να κρατήσει τον Timo Glock, παρότι ενδιαφέρεται για την παραμονή του Γερμανού. Πριν από όλα αυτά, είχαν ναυαγήσει και οι συνομιλίες με τον Jarno Trulli.



ΤΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟ «ΠΑΖΑΡΙ» ΤΟΥ 2010










































































ΟΜΑΔΑΣΙΓΟΥΡΟΙΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΙΠΙΘΑΝΟΙ
FerrariFelipe MassaFernando Alonso
McLaren-MercedesLewis HamiltonKimi RaikkonenNico Rosberg, Heikki Kovalainen
RenaultRobert Kubica, Romain Grosjean
ToyotaTimo GlockJarno Trulli
Brawn GPNico RosbergJenson Button, Rubens Barrichello, Kimi Raikkonen
WilliamsNico Hulkenberg, Rubens BarrichelloRobert Kubica, Timo Glock, Nick Heidfeld
RBRSebastian Vettel, Mark Webber
STRSebastien Buemi, Jaime Alguersuari
Force IndiaAdrian SutilVitantonio Liuzzi, Bruno Senna
CamposPedro de la Rosa, Bruno Senna
Manor / Virgin F1Adam Carroll
USF1Scott Speed, Sebastien Loeb
Lotus F1


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο