Οι χρήστες του Διαδικτύου κάνουν κλικ στις διαφημίσεις του Google, συχνά όμως όχι για να ψωνίσουν αλλά για να συγκρίνουν τιμές, καταλήγοντας σε φθηνότερα προϊόντα σε σχέση με πέρσι. Αυτή η συμπεριφορά
Οι χρήστες του Διαδικτύου κάνουν κλικ στις διαφημίσεις του Google, συχνά όμως όχι για να ψωνίσουν αλλά για να συγκρίνουν τιμές, καταλήγοντας σε φθηνότερα προϊόντα σε σχέση με πέρσι. Αυτή η συμπεριφορά συνεπάγεται ότι η αξία των Google ads είναι μειωμένη για τους διαφημιστές, με αποτέλεσμα να επενδύουν λιγότερο σε αυτές.
Το Google ανακοίνωσε στις 16 Ιουλίου τα οικονομικά του αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο του έτους. Τα αποτελέσματα αυτά έδειξαν ότι τα επονομαζόμενα «έσοδα ανά κλικ» είχαν μειωθεί σημαντικά. Το μέσο έσοδο ανά κλικ σε μια διαφήμιση του Google μειώθηκε κατά 13% την περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου. Η μέτρηση αυτή θεωρείται βαρόμετρο για την υγεία στην αγορά της διαδικτυακής διαφήμισης. Η σημαντική αυτή μείωση επισκίασε τα υπόλοιπα αποτελέσματα, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις του ήταν έστω και ελάχιστα μεγαλύτερες από τις εκτιμήσεις των αναλυτών της Wall Street όπως και τα κέρδη του.
Τα έσοδα του Google έφτασαν τα 5,52 δισεκατομμύρια δολάρια (+3%), ποσό που μειώνεται στα 4,07 δισεκατομμύρια δολάρια όταν αφαιρεθούν οι πληρωμές του Google σε άλλα σάιτ που φιλοξενούν τις διαφημίσεις του. Τα καθαρά του κέρδη ήταν αυξημένα κατά 19%, στα 1,48 δισεκατομμύρια δολάρια. Εντούτοις, η μείωση από τα έσοδα ανά κλικ οδήγησε χαμηλότερα τη μετοχή του κατά 3,4% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, στα 442,60 δολάρια.
Τα θετικά αποτελέσματα αποδίδονται στην συγκράτηση εξόδων -το Google μείωσε το προσωπικό του κατά 375 άτομα, συνεχίζοντας τις απολύσεις επί τρία συνεχή τρίμηνα.
Το περιοδικό Business Week αναφέρει ότι η διαδικτυακή διαφήμιση μειώθηκε κατά 20% επί δύο συνεχή τρίμηνα το 2009. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο σχετικό άρθρο, «όταν οι πληρωμένες καταχωρήσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης κρυολογεί, τότε οι διαφημίσεις με εικόνα και βίντεο έχουν πνευμονία».
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».