Κολοσσιαία επένδυση στη νέα μηχανή αναζήτησης από την MS
Τέσσερις στις δέκα αναζητήσεις στις «σημερινές μηχανές αναζήτησης» χρειάζονται ραφινάρισμα, και ένας στους τέσσερις χρήστες αγνοούν εντελώς τα αποτελέσματά τους, κάνοντας κλικ στο Back, αντί σε κάποιο
Τέσσερις στις δέκα αναζητήσεις στις «σημερινές μηχανές αναζήτησης» χρειάζονται ραφινάρισμα, και ένας στους τέσσερις χρήστες αγνοούν εντελώς τα αποτελέσματά τους, κάνοντας κλικ στο Back, αντί σε κάποιο λινκ μετά την αναζήτηση.
Για να προβάλλει αυτά, μεταξύ άλλων, τα επιχειρήματα η Microsoft προτίθεται να ξοδέψει τέσσερις φορές περισσότερα χρήματα από όσα ξόδεψε πέρσι όλη τη χρονιά για την προβολή του το Google -και διπλάσια από όσα συνήθως απαιτούνται για την προβολή ενός προϊόντος σε ολόκληρες τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αυτή την εβδομάδα η Microsoft αναμένεται να σηκώσει στον αέρα τη νέα της μηχανή αναζήτησης. Ως τώρα γνωστή με το εσωτερικό όνομα Kumo, λέγεται ότι θα ανέβει ως Bing και για την διαφήμισή του σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, Ίντερνετ και έντυπα η εταιρεία θα ξοδέψει 80 έως και 100 εκατομμύρια δολάρια (57-71 εκατομμύρια ευρώ). Πάντως, και οι δύο διευθύνσεις kumo.com και bing.com έχουν καταχωριστεί από την Microsoft.
Το Bing λέγεται ότι θα δίνει στον χρήστη άμεσα τις πλέον πιθανές επιλογές για να φιλτράρει τα αποτελέσματα, όπως αποκαλύπτουν οι πρώτες εικόνες από τη λειτουργία του. Όταν για παράδειγμα ψάχνει κανείς για έναν μουσικό, τo Bing θα επιστρέφει ομαδοποιημένα τα αποτελέσματα σε ομοειδείς κατηγορίες -π.χ. Άλμπουμ, Στίχοι, Βιογραφικά στοιχεία.
Ο ανταγωνισμός στην αγορά των μηχανών αναζήτησης εντείνεται τον τελευταίο καιρό, καθώς όλοι έχουν βελτιώσει τις υπηρεσίες τους και μάλιστα σημαντικά. Διαβάστε για Το Μέλλον των Μηχανών.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας