GP Αυστραλίας 2009: Ποινή στην Toyota για την πίσω πτέρυγα
Οι αγωνοδίκες στη Μελβούρνη έκριναν ότι τα οριζόντια στοιχεία της πίσω πτέρυγας της Toyota TF109 είναι κινούμενα και έστειλαν τους Jarno Trulli και Timo Glock στις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης.
Οι δύο οδηγοί της Toyota, Timo Glock και Jarno Trulli, έχασαν την 6η και 8η θέση που αντίστοιχα κατέκτησαν στις δοκιμές κατάταξης και θα εκκινήσουν από τις τελευταίες θέσεις του Grand Prix Αυστραλίας, εξαιτίας ποινής που δέχθηκε η Toyota για την ελαστικότητα των οριζόντιων στοιχείων της πίσω πτέρυγας της TF109.
Οι περίφημες κινούμενες πτέρυγες, οι οποίες υποχωρούν με την πίεση του αέρα στην ευθεία για να μειωθεί η αεροδυναμική τους αντίσταση, απαγορεύεται να έχουν οποιαδήποτε ελαστικότητα. Οι αγωνοδίκες στην Αυστραλία ανακοίνωσαν ότι δεν ήταν έτσι τα πράγματα με την Toyota TF109 στη Μελβούρνη.
Η ανακοίνωση της FIA αναφέρει: Οι αγωνοδίκες δέχθηκαν μια αναφορά από τον τεχνικό έφορο ότι τα άνω στοιχεία της πίσω πτέρυγας των αυτοκινήτων Νο.9 και Νο.10 επιδεικνύουν εκτεταμένη ελαστικότητα σε σχέση με το άρθρο 3.15 των τεχνικών κανονισμών της Formula 1.
Οι αγωνοδίκες άκουσαν την εξήγηση εκπροσώπου της Panasonic Toyota Racing και εξέτασαν τα εν λόγω αυτοκίνητα. Οι αγωνοδίκες συμφώνησαν με τη γνώμη του τεχνικού εφόρου ότι τα μονοθέσια δεν εμπίπτουν στο άρθρο 3.15. Είναι απόφαση των αγωνοδικών ότι τα αυτοκίνητα με τον αριθμό 9 και 10 αποκλείονται από τα επίσημα αποτελέσματα των δοκιμών κατάταξης.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.