Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ράλι Κύπρου 2009, 2ο σκέλος: Τρεις Ειδικές μόνο

Ράλι Κύπρου 2009, 2ο σκέλος: Τρεις Ειδικές μόνο

Στις τρεις Ειδικές της Κυριακής (15/03) θα φανεί αν η διαφορά 50 που έχτισε μέχρι τώρα ο Sebastien Loeb είναι αρκετή για το χρόνο που θα χάνει εκκινώντας πρώτος.

Στα πενήντα δευτερόλεπτα έπεσε το προβάδισμα του Sebastien Loeb (Citroen) από τον Mikko Hirvonen στην κορυφή του Ράλι Κύπρου, στο τέλος της δεύτερης ημέρας του αγώνα. Ο Γάλλος βραδυπορούσε εκκινώντας πρώτος και καθαρίζοντας το δρόμο στις δύο στεγνές χωμάτινες απογευματινές Ειδικές.


Αντίθετα, ο Petter Solberg εκμεταλλεύθηκε άρτια το πλεονέκτημα να βρίσκει πιο καθαρό δρόμο, εκκινώντας πέμπτος. Ο Νορβηγός κέρδισε επιβλητικά και τις δύο Ειδικές του απογεύματος και, μόνο σε αυτές, μείωσε στα 15,9 δευτερόλεπτα την υστέρησή του από την τρίτη θέση και τον Dani Sordo!


Ο Sol διεκδικεί μια θέση στο βάθρο με τη γερασμένη, μη εξελιγμένη Citroen Xsara WRC, απέναντι στον Ισπανό με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC. Ο τελευταίος είπε ότι γλιστρούσε πολύ στις απογευματινές ειδικές.


Κι ο Petter ήταν εκστασιασμένος: Αυτό ήταν πολύ διασκεδαστικό! Χρειάστηκε να δουλέψουμε σκληρά, όμως. Το αυτοκίνητο αποδίδει πολύ καλύτερα σε στεγνό χώμα. Είμαι πολύ χαρούμενος, αυτό μπορεί να είναι ένα πολύ καλό τριήμερο!


Πίσω στη μάχη της κορυφής, ο Seb χαρακτήρισε δύσκολες και τις δύο απογευματινές Ειδικές και επιπλέον έχασε χρόνο τόσο εξαιτίας προβλήματος στα φρένα (το πεντάλ είχε μεγάλη διαδρομή για περίπου δέκα χιλιόμετρα) όσο και τη στιγμή που του έσβησε ο κινητήρας στην τελευταία Ειδική της ημέρας.


Πάντως, είμαστε ακόμα επικεφαλής και αυτό είναι το πιο σημαντικό, δήλωσε ο Γάλλος. Και μιλώντας για το μειονέκτημα να περνά τους δρόμους πρώτος, συνέχισε: Ο δρόμος ήταν εντελώς στεγνός και καθάριζα πολύ χώμα. Ενδεικτικά, στις δύο απογευματινές ειδικές ήταν 18 και 35 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον P. Solberg!


Αν ο Mikko Hirvonen εκκινούσε πιο αργά, ίσως να είχε μειώσει περισσότερο τη διαφορά από τον Γάλλο στην κορυφή. Όμως, ο Φινλανδός εξηγεί ότι δεν ήταν μόνο η επιφάνεια του δρόμου: Πήγε καλά [η 10η Ειδική], αλλά δεν μπορούσα να κερδίσω πολύ χρόνο από τον Seb κι έτσι άφησα λίγο γκάζι για να προστατεύσω το αυτοκίνητο.


Το ερώτημα που προκύπτει είναι αν οι τρεις Ειδικές του τελευταίου σκέλους του αγώνα (Κυριακή 15/03) είναι αρκετές για να κλείσει η ψαλίδα της κορυφής. Δεδομένου ότι οι δύο πρώτες έχουν μήκος 30 και 40 χιλιόμετρα αντίστοιχα, ο Φινλανδός έχει κάποιες ελπίδες.


Συγκεκριμένα, είπε: Η μέρα είναι μεγάλη αύριο και θα κινηθούμε στο όριο. Ελπίζω να καταφέρω να διατηρήσω αυτό το ρυθμό και να πιέσουμε τον Sebastien. Η διαφορά μας είναι πολύ μεγάλη και δεν πιστεύω ότι μπορώ να την κλείσω μόνο οδηγώντας ταχύτερα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.


Η μόνη αλλαγή σε σχέση με το μεσημέρι ήταν η εναλλαγή στην 6η θέση των δύο οδηγών της Citroen Junior. Με την πιο απροβλημάτιστη Ειδική του σε όλο τον αγώνα, ο Sebastien Ogier πήρε τη θέση από τον Evgeny Novikov, που πάσχιζε (με δύο τετ-α-κε) να συνηθίσει τις αλλαγές ρυθμίσεων που έκανε στο μεσημβρινό Service.


Διαβάστε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC τα αναλυτικά αποτελέσματα του Ράλι Κύπρου.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο