Έπεσε η αυλαία του 2008 στην Ιβηρική και στο Μπαχρέιν
Έξι από τις εννέα ομάδες της Formula 1 βρέθηκαν στη Χερέθ, στο Αλγκάρβε και στο Σακίρ για τις τελευταίες φετινές δοκιμές του KERS, των ελαστικών slicks και των αεροδυναμικών προδιαγραφών του 2009.
Στη Χερέθ της Ισπανίας, στο Αλγκάρβε της Πορτογαλίας και στο Σακίρ του Μπαχρέιν έπεσε η αυλαία της Formula 1 για το 2008. Στις τελευταίες δοκιμές για φέτος οι ομάδες αφοσιώθηκαν στην εξέλιξη των συστημάτων KERS και στη συλλογή δεδομένων για τα ελαστικά slicks και για τις αεροδυναμικές προδιαγραφές του 2009.
Στην ισπανική πίστα η Red Bull Racing ήταν ταχύτερη και την τρίτη ημέρα, πάντοτε με το μονοθέσιο του 2008 χωρίς αεροδυναμικές αλλαγές. Αυτή τη φορά δεν ήταν ο Sebastien Buemi στην κορυφή των χρόνων, αλλά ο Sebastian Vettel.
Η ομάδα δοκίμασε διάφορες ρυθμίσεις με τα ελαστικά slicks και ο Γερμανός στο τέλος δήλωσε πως …ευελπιστούμε ότι θα ξεκινήσουμε τη νέα σεζόν με ένα μονοθέσιο αρκετά ανταγωνιστικό για να απειλήσουμε τις μεγάλες ομάδες.
Βεβαίως μία από τις μεγάλες ομάδες, η BMW, έχει προοδεύσει ιδιαίτερα με το Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας (KERS) που φαντάζει ήδη δύσκολο για τη Red Bull Racing και τις υπόλοιπες ομάδες να καλύψουν το χαμένο έδαφος.
Πάντως, την τρίτη ημέρα στη Χερέθ η γερμανική ομάδα περιορίστηκε στην προσπάθεια εξέλιξης του συστήματος, εξαιτίας μηχανικού προβλήματος που αντιμετώπισε το μεσημέρι το μονοθέσιο του Robert Kubica που ήταν εφοδιασμένο με το KERS.
Ο Πολωνός συμπλήρωσε 100 γύρους και ο δοκιμαστής της ομάδας, Christian Klien, 38 γύρους με ένα δεύτερο μονοθέσιο που ήταν εφοδιασμένο με KERS. Ο Αυστριακός παραδέχθηκε ότι η BMW έχει προοδεύσει ήδη αρκετά με το σύστημα.
Στη Χερέθ, τέλος, βρέθηκε και η Williams με τον Kazuki Nakajima, ο οποίος συγκέντρωνε δεδομένα για τα ελαστικά slicks και για τα αεροδυναμικά δεδομένα της νέας σεζόν. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον η οδήγηση με τα slicks, δήλωσε ο Ιάπωνας.
Η μέρα τελείωσε με τις δύο RBR να έχουν συμπληρώσει μαζί 199 γύρους, με τον S. Vettel ταχύτερο κατά 0,37 του S. Buemi. Οι δύο BMW και η Williams, με αεροδυναμική προδιαγραφών 2009, ήταν περίπου 2,5 δευτερόλεπτα πίσω.
Στη Πορτογαλία, τώρα, η McLaren και η Ferrari τελείωσαν τις φετινές τους δοκιμές έχοντας κάνει διαφορετικές επιλογές. Η πρώτη αφοσιώθηκε στην εξέλιξη του συστήματος KERS με τον Pedro de la Rosa και η δεύτερη στη συλλογή δεδομένων για τα ελαστικά slicks και τις ρυθμίσεις της ανάρτησης με τον Luca Badoer.
Εγκαινιάζοντας το KERS και την εμπρός πτέρυγα προδιαγραφών 2009, σε αντίθεση με την αιώνια αντίπαλό της, η McLaren δείχνει να έχει ένα μικρό προβάδισμα και ο De la Rosa μίλησε με λόγια αισιοδοξίας – αλλά κανείς ποτέ δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τη στρατηγική και τις επιλογές της Ferrari!
Για τις τελευταίες δοκιμές του 2008 η Toyota, στο μεταξύ, βρέθηκε στην πίστα του Μπαχρέιν. Η γερμανική ομάδα δοκίμαζε μόνο τα ελαστικά slicks και τα επίπεδα αρνητικής άντωσης του 2009, καθώς το σύστημα KERS θα είναι έτοιμο για τις πρώτες δοκιμές του Ιανουάριου.
Ο Timo Glock συμπλήρωσε 258 γύρους σε τρεις ημέρες, ο δοκιμαστής Kamui Kobayshi έκανε 33 γύρους την τελευταία και, τέλος, η ομάδα δοκίμασε και τον 18χρονο Andrea Caldarelli – ο οποίος ήταν τρίτος στο φετινό πρωτάθλημα Formula Renault Eurocup. Ο Ιταλός έκανε 128 γύρους και ο κορυφαίους του ήταν περίπου δύο δευτερόλεπτα πιο αργός από το χρόνο των δοκιμών κατάταξης του Jarno Trulli στο φετινό Grand Prix του Μπαχρέιν.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.