F. Alonso: Απειλή τίτλου το 2009, απειλή αποχώρησης το 2010!
Λίγες ώρες μετά τις δηλώσεις του Flavio Briatore ότι η Renault πρέπει να δώσει στον Fernando Alonso το 2009 μονοθέσιο ικανό για νίκες, ώστε να τον κρατήσει και για το 2010, τώρα και ο Ισπανός επιβεβαίωσε το στόχο της ομάδας λέγοντας ότι τη νέα σεζόν θέλει να προσπαθήσει για την κατάκτηση του τρίτου πρωταθλήματός του. […]
Λίγες ώρες μετά τις δηλώσεις του Flavio Briatore ότι η Renault πρέπει να δώσει στον Fernando Alonso το 2009 μονοθέσιο ικανό για νίκες, ώστε να τον κρατήσει και για το 2010, τώρα και ο Ισπανός επιβεβαίωσε το στόχο της ομάδας λέγοντας ότι τη νέα σεζόν θέλει να προσπαθήσει για την κατάκτηση του τρίτου πρωταθλήματός του.
Διάφορα σενάρια εμπλέκουν τον Fernando με τη Ferrari για το 2010, ωστόσο ο ίδιος -μιλώντας στο πλαίσιο φιλανθρωπικής εκδήλωσης της Unicef- είπε ότι η Renault είναι αρκετά καλή ομάδα για να τον κάνει ξανά πρωταθλητή.
«Δεν έχω την πολυτέλεια να ξεκινήσω τη χρονιά σκεπτόμενος ότι δεν θα κερδίσω» είπε ο δις πρωταθλητής. «Ο στόχος μας στην ομάδα είναι το πρωτάθλημα. Είναι ξεκάθαρος στόχος, αν και ενδέχεται να αλλάξει όσο προχωράει η χρονιά. Αλλά σήμερα, το Δεκέμβριο, ο στόχος είναι σαφής».
«Του χρόνου θα προσπαθήσω να γίνω πρωταθλητής. Στο τέλος της προηγούμενης σεζόν καλύψαμε λίγο από το χαμένο έδαφος και δεν άφησα τη Renault. Όταν τα πράγματα γίνονται καλά, αισθάνεσαι σαν στο σπίτι σου. Και η Renault είναι σοβαρή ομάδα όταν αισθάνομαι άνετα».
Η RenaultR29 στις 20 Ιανουαρίου. Η Renault ήταν μια από τις λίγες ομάδες που δεν είχε στις δοκιμές της Βαρκελώνης (17-19 Νοεμβρίου) ούτε νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα του 2009 ούτε το σύστημα KERS, σε αντίθεση με άλλες ομάδες. Ηταν κάτι που, λίγο ως πολύ, παρατηρήθηκε και με τις Ferrari και McLaren, καθώς οι τρεις αυτές ομάδες εξέλιξαν το μονοθέσιο του 2008 μέχρι τέλους.
Παρόλα αυτά, ο Fernando Alonso λέει ότι αυτή η καθυστέρηση δεν θα βλάψει την ομάδα ενόψει του 2009: «Το 2009 το πρωτάθλημα ξεκινάει πιο αργά από ποτέ και όσο πιο αργά έχεις έτοιμο το μονοθέσιο, τόσο το καλύτερο. Θα υπάρχουν μονοθέσια που θα είναι καλά τον Φεβρουάριο και μέχρι τον Απρίλιο όλοι θα τα έχουν αντιγράψει».
«Έτσι, όσο πιο αργά έρθει το δικό μας, τόσο το καλύτερο. Για την ακρίβεια, το μονοθέσιο που θα παρουσιάσουμε στις 20 Ιανουαρίου δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με εκείνο που θα φέρουμε στον πρώτο αγώνα της χρονιάς».
«Θα σκεφτώ την αποχώρηση αν…». Στο μεταξύ, στην ίδια εκδήλωση, ο Fernando επανέλαβε την άποψη που είχε εκφράσει πριν από λίγες εβδομάδες – ότι θα σκεφτεί σοβαρά το ενδεχόμενο αποχώρησης από τη Formula 1 αν οριστικοποιηθεί το πλάνο της FIA να χρησιμοποιούν όλες οι ομάδες του σπορ τον ίδιο κινητήρα.
Ο Ισπανός είπε, τώρα: «Αν το εγκρίνουν, θα είναι το τελειωτικό χτύπημα. Θα είναι καιρός να σκεφτώ την αποχώρηση. Το 2005 είχαμε κινητήρα V10 που απέδιδε 1000 ίππους. Αυτό ήταν συναρπαστικό για τον οδηγό, οι αγώνες αυτοκινήτου ήταν στο όριο».
«Όμως εμείς αφήσαμε τα φουτουριστικά [μονοθέσια] για αυτοκίνητα χωρίς πρόσφυση ή ηλεκτρονικά συστήματα, τα οποία μοιάζουν σαν κάτι από το παρελθόν», κατέληξε ο Fernando Alonso.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.