Κάτι τα επερχόμενα μέτρα της Ευρωπαικής Επιτροπής για τη μείωση στις εκπομπές CO2, κάτι οι δημοφιλείς για την Eυρώπη πετρελαιοκινητήρες, κάτι η συγκατοίκηση με την Volkswagen, και η Porshe οδηγείται σε κοσμοιστορικές αλλάγες.
Η ιστορική αυτή αλλαγή, όσον αφορά τις συνήθειες της γερμανικής φίρμας θα συντελεστεί κάτω από το καπό της Cayenne, αφού όπως ανακοινώθηκε από την Porsche, τον προσεχή Φεβρουάριο το πολυτελές SUV θα διατίθεται στην Ευρώπη και με V6 μοτέρ πετρελαίου.
O υπεροτροφοδοτούμενος κινητήρας των 3,0 λίτρων με τον οποίο θα εξοπλίζεται η Cayenne προέρχεται από το οπλοστάσιο της Audi και αποδίδει 240 ίππους, ενώ τα 550 Nm μέγιστης ροπής εγγυώνται τη διατήρηση της γνώριμης οδηγικής συμπεριφοράς μιας… αυθεντικής Porsche.
Όσον αφορά τα επιμέρους στοιχεία της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, η κατανάλωση καυσίμου έχει περοριστεί στα 9,3 λίτρα ανά 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 244 γρ./χλμ. Σημειώνεται ότι οι αντίστοιχες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 για την Cayenne που εφοδιάζεται με εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης, ανέρχονται στα 12,9 λίτρα/100 χλμ και τα 310γρ. CO2/χλμ.
Παράλληλα, με την ανακοίνωση για την πετρελαιοκίνητη εκδοχή της Cayenne γνωστοποιήθηκε από τη γερμανική φίρμα ότι ήδη προετοιμάζεται και η υβριδική εκδοχή του πολυτελούς SUV.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.