Γύρος Κορσικής 2008: Ο Loeb έτοιμος να γράψει ιστορία!
Μέσα σε δέκα μέρες ο Sebastien Loeb της Citroen έκανε -τον αναμενόμενο- περίπατο σε δύο ασφάλτινους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, στην Καταλονία και την Κορσική και αν τερματίσει τρίτος στις 2 Νοεμβρίου στο Ράλι Ιαπωνίας, στον προτελευταίο φετινό αγώνα του WRC, θα εξασφαλίσει και μαθηματικά το ασύλληπτο ρεκόρ των πέντε (και μάλιστα διαδοχικών) παγκόσμιων […]
Μέσα σε δέκα μέρες ο Sebastien Loeb της Citroen έκανε -τον αναμενόμενο- περίπατο σε δύο ασφάλτινους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, στην Καταλονία και την Κορσική και αν τερματίσει τρίτος στις 2 Νοεμβρίου στο Ράλι Ιαπωνίας, στον προτελευταίο φετινό αγώνα του WRC, θα εξασφαλίσει και μαθηματικά το ασύλληπτο ρεκόρ των πέντε (και μάλιστα διαδοχικών) παγκόσμιων τίτλων!
Ο Γάλλος κέρδισε με τη Citroen C4 WRC, η οποία -σαν τον Γάλλο- βρίσκεται στο στοιχείο της στην άσφαλτο, τις έξι ειδικέςτης πρώτης ημέρας και τις πέντε από τις έξι της δεύτερης, λέγοντας διαρκώς ότι όλα κυλούν τέλεια. Ακολούθησαν οι νίκες στις δύο από τις τέσσερις ειδικές του κυριακάτικου τρίτου σκέλους του γαλλικού αγώνα. Ηταν η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά που έφυγε νικητής από το νησί του Ναπολέοντα.
«Ημασταν ταχύτεροι σε όλο τον αγώνα και η νίκη εδώ είναι πάντοτε μια σπουδαία στιγμή» είπε ο Loeb και συνέχισε: «Το προβάδισμα 14 βαθμών που απέκτησα, δύο αγώνες πριν το τέλος, φαίνεται καλό. Αλλά θα δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στην Ιαπωνία», κατέληξε.
Ο Mikko Hirvonen τα κατάφερε πολύ καλύτερα από την Καταλονία. Βρίσκοντας εξαρχής αρκετά καλές ρυθμίσεις του Focus WRC ήταν σχεδόν σε όλο τον αγώνα ταχύτερος του Francois Duval, με τον οποίο η Ford αντικατέστησε τον Jari-Matti Latvala λόγω της εξειδίκευσης του Βέλγου σε αυτή την επιφάνεια.
Στην πρώτη ειδική της Κυριακής ο βασικότερος φόβος όλων των οδηγών, ένα κλατάρισμα στις πέτρες που ήταν διασκορπισμένες στις ειδικές από τα περάσματα των αυτοκινήτων, χτύπησε την πόρτα του Φινλανδού… Ο Hirvonen αναγκάστηκε να αλλάξει τροχό μέσα στην 13η ειδική και έχασε περίπου δυόμισι λεπτά, με αποτέλεσμα να πέσει από τη δεύτερη στην πέμπτη θέση του αγώνα, τρεις ειδικές πριν το τέλος, πίσω από τους Loeb, Duval, Latvala, Petter Solberg.
Στην αμέσως επόμενη ειδική, όμως, ο Solberg είχε την ίδια ατυχία. Το εμπρός δεξί του ελαστικό έχανε σταδιακά αέρα κι έτσι ο Νορβηγός τελείωσε την 14η ειδική με χρόνο ένα λεπτό πιο αργό σε σχέση με τα Ford. Αυτό ανέβασε τον Hirvonen εκ νέου στην τέταρτη θέση και τώρα μπροστά στα μάτια της Ford εμφανιζόταν μια δύσκολη απόφαση. Αν θα έπρεπε να δώσει εντολή στους Duval και Latvala να οπισθοχωρήσουν για χάρη του Hirvonen, που διατηρεί ακόμα ελπίδες κατάκτησης του τίτλου.
Προς τιμήν του, ο Hirvonen στο Service Park ανάμεσα στα ζεύγη ειδικών στάθηκε στο ύψος του: «Θέλω να τερματίσω τέταρτος! Αλήθεια, ελπίζω να μην κάνουμε καμία αλλαγή! Δεν θέλω να κερδίσω έτσι. Αυτό το κλατάρισμα εδώ θα μπορούσα να το είχα αποφύγει – είδα την τρύπα στο δρόμο και αποφάσισα να περάσω από πάνω της. Αρα μου αξίζει αυτή η τύχη. Δικό μου λάθος. Ο Jari-Matti έκανε εξαιρετικό αγώνα, ελπίζω να ανέβει στο βάθρο».
Ομως ο διευθυντής της Ford M-Sport, Malcolm Wilson, είχε διαφορετική άποψη. Εδωσε την εντολή. Ο Duval και ο Latvala έφτασαν άκαιρα στα τελευταία σημεία ελέγχου χρόνου και δέχθηκαν ακριβώς όση ποινή χρειαζόταν για να πέσουν πίσω από τον Hirvonen στην τελική κατάταξη.
Ο Mikko τέλος δήλωσε: «Δεν μπορώ να το πανηγυρίσω, όμως καταλαβαίνω αυτό που κάνει η ομάδα και εκτιμώ όσα έκανε ο Francois και ο Jari-Matti, όμως εύχομαι να μην είχα αυτό το κλατάρισμα… Εκανε τα πράγματα πολύ πιο δύσκολα. Ημασταν δεύτεροι και είχαμε καλή ταχύτητα».
Πάντως, ο Duval δήλωσε ότι «…αισθάνομαι ακόμα πολύ χαρούμενος, έκανα δύο καλά ράλι, χωρίς λάθη και χωρίς κλαταρίσματα. Είχε περάσει καιρός από την τελευταία φορά που οδήγησα τόσο κ
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.