Το τεχνικό τμήμα της F1 αναμένετε να συνεδριάσει με τις αρχές του αθλήματος, έχοντας ως στόχο τεχνικές αλλαγές για το 2004 που θα αποφέρουν βελτιώσεις αλλά και μείωση των δαπανών. Η αποπομπή της Arrows από την F1 θορύβησε αρκετά τόσο τις ομάδες, όσο και τους ιθύνοντες του αθλήματος και γνωρίζονται ότι ο λόγος που η […]
Το τεχνικό τμήμα της F1 αναμένετε να συνεδριάσει με τις αρχές του αθλήματος, έχοντας ως στόχο τεχνικές αλλαγές για το 2004 που θα αποφέρουν βελτιώσεις αλλά και μείωση των δαπανών.
Η αποπομπή της Arrows από την F1 θορύβησε αρκετά τόσο τις ομάδες, όσο και τους ιθύνοντες του αθλήματος και γνωρίζονται ότι ο λόγος που η ομάδα οδηγήθηκε εκεί είναι οικονομικός θέλουν να προλάβουν παρόμοιες καταστάσεις.
Η πιο δραστική λύση είναι να θέσουν περιορισμούς στην βελτίωση της αεροδυναμικής των μονοθεσίων όπου δαπανούνται αρκετά χρήματα και γνωρίζουν ότι σε αυτό θα έχουν και την υποστήριξη του Bernie Ecclestone. Το αφεντικό της F1 μάλιστα ζητά να αφαιρεθεί ο πίσω διαχύτης που συμβάλει κατά το μεγαλύτερο μέρος στην αεροδυναμική άντωση του μονοθεσίου. Επίσης σαν σκέψη υπάρχει και η επιστροφή των ελαστικών slick, έτσι ώστε να επιτύχουν μεγαλύτερη μηχανική πρόσφυση, έτσι ώστε τα ηλεκτρονικά συστήματα να περάσουν σε δεύτερη μοίρα.
Όπως πάντα η FIA ανησυχεί όταν πρόκειται να γίνουν εκτεταμένες αεροδυναμικές αλλαγές, ωστόσο το κυβερνητικό σώμα είναι αποφασισμένο να διατηρήσει τις ταχύτητες σε λογικά επίπεδα. Κατά καιρούς η FIA έχει προβεί σε αλλαγές στην αεροδυναμική έτσι ώστε να επιτύχει πιο ισορροπημένη πρόσφυση, η οποία όμως είχε κάποιες επιπτώσεις στην ταχύτητα, αλλά οι τεχνικοί των ομάδων κατάφερναν να παίρνουν αυτό που θέλουν. Παρ όλα αυτά οι οδηγοί δεν έχουν τον πραγματικό έλεγχο του μονοθεσίου τους υπό αυτούς τους κανονισμούς, επειδή η αεροδυναμική είναι αυτή που καθορίζει την συμπεριφορά του. Πολλοί είναι αυτοί που πιέζουν για αλλαγές που θα δώσουν περισσότερο έλεγχο στα χέρια των οδηγών και θα αναδείξουν τις ικανότητές τους.
Αλλαγές θα πρέπει να γίνουν και στα ηλεκτρονικά συστήματα όπως το traction control, το launch control και το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, θέμα που οπωσδήποτε θα μελετήσει η επιτροπή. Επίσης η FIA σκέφτεται σοβαρά και την κατάργηση του της τηλεμετρίας που επιτρέπει στις ομάδες να ελέγχουν αλλά και να επεμβαίνουν στην λειτουργία των μονοθεσίων κατά την διάρκεια που αυτά βρίσκονται στην πίστα. Το σύστημα αυτό επέστρεψε στη F1 μετά από εφτά χρόνια απουσίας επειδή η FIA δεν ήταν σε θέση να το ελέγχει.
«Είναι παραδοσιακά δύσκολο να υπάρχει ομοφωνία σε τεχνικά θέματα» δήλωσε σε οικονομικό κανάλι, ο εκπρόσωπος της FIA Richard Woods «είναι μια αργή διαδικασία» τόνισε.
«Πρέπει να σταματήσουμε να ξοδεύουμε γιατί οδηγούμαστε σε ένα απύθμενο λάκκο» δήλωσε ο Garry Anderson διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας και των δοκιμών για την Jordan. «Μπορούμε να μειώσουμε κατά 75% τα έξοδα και ο κόσμος να μην το καταλάβει» τόνισε στην συνέχεια.
Ο Anderson ανέφερε ότι η Jordan που πρόσφατα έχασε ένα από τους μεγαλύτερους χορηγούς της, ξόδεψε 1,2 εκατομμύρια δολάρια για να εξελίξει σύστημα για την ασφάλεια των οδηγών, 1,5 εκατομμύρια δολάρια για φρένα και 30 εκατομμύρια δολάρια για την ετήσια επισκευή των μονοθεσίων.
Υπήρξαν προτάσεις έτσι ώστε τα υλικά αλλά και τα ηλεκτρονικά που θα χρησιμοποιούν οι ομάδες να είναι ίδια με στόχο την μείωση του κόστους εξέλιξης τους.
Η ζωή είναι πιο εύκολη για τις υπερδυνάμεις της F1 όπως είναι η Ferrari η οποία διαχειρίζεται ένα budget 350 εκατομμυρίων δολαρίων τον χρόνο, αλλά στις πιο κάτω θέσεις τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Πέρυσι η ομάδα του Prost χρεοκόπησε πριν την έναρξη της αγωνιστικής περιόδου, ενώ τέσσερις άλλες ομάδες προχώρησαν σε μείωση προσωπικού εξαιτίας των άσχημων οικονομικών τους.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας