Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Π. Πρωτάθλημα Ράλι (WRC): Ταχύτερος ο M.Gronholm στο shakedown του Ράλι Κύπρου

Π. Πρωτάθλημα Ράλι (WRC): Ταχύτερος ο M.Gronholm στο shakedown του Ράλι Κύπρου

Ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής, Marcus Gronholm, με Peugeot 206 WRC ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο shakedown του Ράλι Κύπρου που πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 30 Μαΐου. Η νίκη στον αγώνα που ξεκινά αύριο, Παρασκευή 1 Ιουνίου, είναι το μόνο ζητούμενο για το Φινλανδό οδηγό, προκειμένου να διατηρηθούν ζωντανές οι όποιες ελπίδες του για έναν ακόμη τίτλο.

Η εξέλιξη του Ράλι Κύπρου



Ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής, Marcus Gronholm, με Peugeot 206 WRC ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο shakedown του Ράλι Κύπρου που πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 30 Μαΐου. Η νίκη στον αγώνα που ξεκινά αύριο, Παρασκευή 1 Ιουνίου, είναι το μόνο ζητούμενο για το Φινλανδό οδηγό, προκειμένου να διατηρηθούν ζωντανές οι όποιες ελπίδες του για έναν ακόμη τίτλο.



Εξακολουθώ να ελπίζω ότι μπορούμε να αλλάξουμε την τύχη μας εδώ. Υπάρχουν ακόμα κάποιες πιθανότητες. Θα είναι δύσκολο να κατακτήσουμε το φετινό πρωτάθλημα, αλλά ευελπιστώ ότι θα καταφέρουμε να κερδίσουμε μερικά ράλι δήλωσε ο Marcus Gronholm.



Το 206 WRC του Φινλανδού, όπως άλλωστε και αυτό του συμπατριώτη του Harri Rovanpera, είναι εφοδιασμένο με το νέο κιβώτιο πέντε σχέσεων που κατασκεύασε η X-trac για την Peugeot. Η μεγαλύτερη ροπή που αποδίδει ο κινητήρας του νέου 206 WRC, το οποίο θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο νησί της Αφροδίτης, επιτρέπει στους οδηγούς να κινούνται με μια ταχύτητα επάνω, αποτρέποντας έτσι το υπερβολικό σπινάρισμα στην έξοδο των στροφών.



Ωστόσο, οι οδηγοί της γαλλικής ομάδας δεν έχουν πειστεί ακόμα για την αποτελεσματικότητα του νέου κιβωτίου ταχυτήτων και για αυτόν το λόγο το 206 του Didier Auriol θα είναι εφοδιασμένο με το παραδοσιακό κιβώτιο των έξι σχέσεων.



Οι φετινές Ειδικές Διαδρομές του Ράλι Κύπρου είναι σκληρότερες από τις περσινές και, σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες, αναμένεται να ταλαιπωρήσουν ακόμα περισσότερο τα πληρώματα και τα αυτοκίνητα.



Ο Francois Delecour ήταν αρκετά ευχαριστημένος από την αντοχή του Ford Focus WRC και κατάφερε να πετύχει το δεύτερο καλύτερο χρόνο του shakedown, με 2:54,2, μόλις 1,1 δευτερόλεπτα αργότερος από τον Marcus Gronholm. Ο Richard Burns με Subaru Impreza WRC ακολούθησε στην τρίτη θέση, με διαφορά μισού δευτερολέπτου από το Γάλλο οδηγό της Ford.



Ο Harri Rovanpera κάλυψε την προκαθορισμένη διαδρομή σε χρόνο 2:55,0, αφήνοντας για επτά δέκατα του δευτερολέπτου πίσω του τον Didier Auriol με το τρίτο Peugeot 206 WRC. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Colin McRae με Ford Focus WRC και χρόνο 2:55,9.





Το οδόστρωμα της διαδρομής, λίγο έξω από τη Λευκωσία, που επιλέχθηκε φέτος για το shakedown ήταν αρκετά ομαλό και επέτρεπε στους οδηγούς να αναπτύξουν υψηλές ταχύτητες, κάτι που δεν θα συμβεί στις διαδρομές που συνθέτουν το φετινό αγώνα.



Οι σκληρότερες Ειδικές Διαδρομές δεν έχουν τύχει καθόλου προσοχής. Υπάρχουν μεγάλες πέτρες που μπορούν να καταστρέψουν τα ψυγεία των αυτοκινήτων. Θα προσπαθήσουμε όσο πιο πολύ μπορούμε από την αρχή του αγώνα. Σε αυτούς τους δρόμους θα πρέπει να οδηγείς περισσότερο «ασφάλτινα», πλαγιολισθαίνοντας το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν λιγότερο και αυτό είναι κάτι που δεν μου αρέσει δήλωσε ο νικητής του Ράλι Αργεντινής, Colin McRae.



O Carlos Sainz, έχοντας αναρρώσει από τους πόνους στην πλάτη που τον ταλαιπωρούσαν στον τελευταίο αγώνα, εκμεταλλεύτηκε το shakedown για να δοκιμάσει μια διαφορετική χάραξη των ελαστικών της Pirelli, ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι θεωρεί τον Richard Burns φαβορί του αγώνα.



Είμαι σίγουρος ότι όλοι οι οδηγοί θα πιέσουν από την αρχή του αγώνα. Στο 1ο και το 3ο Σκέλος οι οδηγοί που θα περνούν πρώτοι θα αναγκαστούν να καθαρίζουν το δρόμο για τους υπόλοιπους. Πιθανότατα ο Richard Burns θα προηγηθεί από το 1ο Σκέλος του αγώνα και οι υπόλοιποι θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε τη διαφορά στα δύο εναπομείναντα δήλωσε ο Ισπανός οδηγός.



Ο Tommi Makinen της Mitsubishi, ο οποίος προηγείται στο πρωτάθλημα οδηγών με 27 βαθμούς, απέφυγε να κάνει προβλέψεις για το φετινό νικητή και τόνισε ότι οι υψηλές θερμοκρασίες και τα ελαστικά θα έχουν τον πρώτο λόγο στο φετινό Ράλι Κύπρου.



Οι θερμοκρασίες τις ημέρες του αγώνα θα κυμαίνονται από 34 έως και 37 βαθμούς Κελσίου, ενώ μέσα στα αυτοκίνητα αναμένεται να ξεπεράσουν τους 50 βαθμούς Κελσίου, δυσκολεύοντας αρκετά το έργο των οδηγών.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο