Όπως οι αβδηρίτες κατασκεύασαν υδραγωγείο χωρίς να σκεφθούν ότι χρειάζεται νερό για να λειτουργήσει και έγιναν ο περίγελος της Αρχαίας Ελλάδας, έτσι και οι οπαδοί της interactive διαφήμισης δοκιμάζο
Όπως οι αβδηρίτες κατασκεύασαν υδραγωγείο χωρίς να σκεφθούν ότι χρειάζεται νερό για να λειτουργήσει και έγιναν ο περίγελος της Αρχαίας Ελλάδας, έτσι και οι οπαδοί της interactive διαφήμισης δοκιμάζουν εδώ και χρόνια να αιχμαλωτίσουν την προσοχή των χρηστών του Internet με διαδραστικά banners, χαρούμενα animations και εντυπωσιακά interstitials, ξεχνώντας ότι το κοινό προτιμάει να ασχολείται με όσα το ενδιαφέρουν και όχι με όσα επιθυμούν οι διαφημιστές.
Έτσι, δυναμικές εταιρείες όπως η Chrysler, η Kraft και η Nokia στρέφονται πλέον στην ψυχαγωγία, τη διασκέδαση και το παιγνίδι, χρησιμοποιώντας Advergames για να ενημερώσουν το κοινό και να διαφημίσουν τα προϊόντα τους. Για παράδειγμα, το http://www.candystand.com είναι ένα από τα πιο δημοφιλή game sites στο Internet, αλλά ανήκει στην Kraft και λειτουργεί αποκλειστικά ως διαφημιστικό εργαλείο, ενώ η Chrysler είναι ενθουσιασμένη από την ανταπόκριση στο virtual test drive της για το Jeep Wrangler και βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με τη Microsoft και τη Sony για το συμπεριλάβει στο XBox και το Playstation 2.
Φαίνεται λοιπόν πως οι επιχειρήσεις κατάλαβαν πια ότι είναι προτιμότερο να προσελκύουν πελάτες σε ένα χώρο ειδικά διαμορφωμένο για την προώθηση των προϊόντων τους, παρά να προσπαθούν να περάσουν στο κοινό «με το ζόρι» ένα σύντομο και ανούσιο μήνυμα όπως συμβαίνει σήμερα με την τηλεοπτική, ραδιοφωνική και έντυπη διαφήμιση. Γι αυτό άλλωστε και πολλαπλασιάζουν τις επενδύσεις τους στα Advergames παρά τις συνεχείς μειώσεις των διαφημιστικών τους δαπανών λόγω της οικονομικής κρίσης.