Θέατρο Νέου Κόσμου: Nέες παραγωγές και «Λαμπεντούζα» από Θεοδωρόπουλο
Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το φετινό πρόγραμμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, κινούμενο σε παρόμοια γραμμή πλεύσης με το Φεστιβάλ Αθηνών. Μέσα από έργα ελλήνων και ξένων συγγραφέων, το Θέατρο του Νέου Κόσμου υπογραμμίζει την παράλληλη πορεία της τέχνης με την ισχύουσα κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα.
Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το φετινό πρόγραμμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, κινούμενο σε παρόμοια γραμμή πλεύσης με το Φεστιβάλ Αθηνών. Μέσα από έργα ελλήνων και ξένων συγγραφέων, το Θέατρο του Νέου Κόσμου υπογραμμίζει την παράλληλη πορεία της τέχνης με την ισχύουσα κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα.
Η ανάδειξη της εγχώριας σκηνής όπως και το ανοιχτό σε κοινωνικά ευπαθείς oμάδες θέατρο βρίσκονται στην «καρδιά» του προγράμματος. Μετά τη διαμόρφωση της ατζέντας του Φεστιβάλ Αθηνών από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του, Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο, τα βλέμματα στρέφονται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου που με πρωτοβουλία του σκηνοθέτη ιδρύθηκε το 1997.
Παράσταση που αναμένεται να τροφοδοτήσει ζωηρές συζητήσεις, η Λαμπεντούζα του Άντερς Λουστγκάρτεν, την οποία σκηνοθετεί ο κ. Θεοδωρόπουλος για να μιλήσει για την ανθρωπιστική κρίση της Ευρώπης.
Τέσσερις επιτυχημένες παραστάσεις της περασμένης σεζόν, Ο μικρός Χίτλερ, Αγγελική, Το δάνειο και Η Ωραία του πέραν, θα βρεθούν ξανά στο σανίδι, και 17 νέες παραγωγές ανοίγουν διάλογο με το κοινό.
«Δεν διακόπτω τις σχέσεις μου με το Θέατρο του Νέου Κόσμου επειδή είμαι στο Φεστιβάλ Αθηνών. Για αυτό δεν πήρα την ομάδα του Θεάτρου για να τη φέρω στο Φεστιβάλ. Στο Φεστιβάλ Αθηνών είμαι περαστικός, το Θέατρο Νέου Κόσμου είναι το σπίτι μου. Εκεί θα γυρίσω, μου δίνει μια ασφάλεια. Με αφορά όμως πολύ αυτό που κάνω για το Φεστιβάλ, έχω μεγάλη ενέργεια και τρομακτικό κέφι», είχε αναφέρει σε παλαιότερη συνέντευξή του στο in.gr o κ. Θεοδωρόπουλος που όπως αποδεικνύει δεν εγκαταλείπει το «σπίτι» του.
Το πρόγραμμα αναλυτικά
Ο μικρός Χίτλερ του Άρνολντ Μπέρνφελντ Εταιρεία Πολιτισμού ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ
Το έργο Τι θα συνέβαινε αν μια μέρα ο Αδόλφος Χίτλερ ως νεαρός αποτυχημένος ζωγράφος –πολύ πριν η ιστορία γραφτεί έτσι όπως την ξέρουμε– επισκεπτόταν τον πατέρα της ψυχανάλυσης Ζίγκμουντ Φρόυντ; Μήπως η πορεία της ανθρωπότητας θα έπαιρνε διαφορετική κατεύθυνση ή τίποτα δεν θα άλλαζε; Υποθέσεις… Ο Γερμανός συγγραφέας με το ψευδώνυμο Άρνολντ Μπέρνφελντ φέρνει αντιμέτωπες δύο προσωπικότητες που σημάδεψαν τον 20ό αιώνα, σε μια μεταβατική και κρίσιμη φάση της ζωής τους, αλλά και της ίδιας της παγκόσμιας ιστορίας. Για δεύτερη χρονιά, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.
Το αριστούργημα ή The Re-Mohammed-Ty Show του Κριστιάν Λόλλικε Ομάδα Θεάτρου Ars Moriendi
Το έργο Ο Δανός Κριστιάν Λόλλικε θεωρείται στη χώρα του ένας από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους θεατρικούς συγγραφείς, καθώς τολμά να θίξει επίκαιρα και ευαίσθητα κοινωνικά θέματα όπως η τρομοκρατία, το προσφυγικό, ο ρατσισμός και ο εθνικισμός στον 21ο αιώνα. Το Αριστούργημα είναι ένα έργο με θέμα την Πίστη, την Τέχνη και την Τρομοκρατία. Στην πρώτη του παρουσίαση στην Ελλάδα, μετά το «Τουρνουά 5×5» του ΚΘΒΕ, το Θέατρο Τ στη Θεσσαλονίκη και το 1ο Reborn Festival in Athens, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου για λίγες παραστάσεις.
Η Ωραία του Πέραν, παράσταση βασισμένη στο ομώνυμο ρομάντζο του Δημητρίου Παπαδόπουλου GOO Theatre Company
Το έργο Γραμμένο το 1920, το ερωτικό ρομάντζο του Δημητρίου Παπαδόπουλου έγινε σύντομα μπεστ σέλερ και υπήρξε ένα από τα πιο πολυπαιγμένα έργα των λαϊκών θιάσων. Η ερωτική ιστορία του Αιμίλιου και της Ερμιόνης ξαναζεί σε μια παράσταση που υπερασπίζεται με πάθος τον «μαύρο» ρομαντισμό της εποχής της. Ο ανεκπλήρωτος και μοιραίος έρωτας των δύο νέων έρχεται από τα στενά του Βοσπόρου να συναντήσει τους δύο ηθοποιούς που θα ζωντανέψουν ξανά την ιστορία που συγκίνησε τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας. Για δεύτερη χρονιά, για λίγες παραστάσεις.
Το έργο Ο Αντόνιο, χτυπημένος από την οικονομική κρίση ζητά να πάρει ένα δάνειο, αλλά η μόνη εγγύηση που διαθέτει είναι… ο λόγος της τιμής του. Μπροστά λοιπόν στην επίμονη άρνηση του διευθυντή της τράπεζας να του το χορηγήσει, ο επίδοξος δανειολήπτης τον απειλεί ότι… θα πηδήξει τη γυναίκα του, αφού το μοναδικό του όπλο είναι η ακαταμάχητη έλξη που ασκεί στις γυναίκες! Μέσα από ξεκαρδιστικές ανατροπές, ο «δυνατός» θα γνωρίσει τη συντριβή, αφού κάποια πράγματα σ’ αυτή τη ζωή ούτε μετριούνται ούτε κερδίζονται με ευρώ… Για δεύτερη χρονιά.
Συντελεστές Μετάφραση: Els de Paros Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, Παντελής Δεντάκης Μουσική: Φοίβος Δεληβοριάς Σκηνικά-Κοστούμια: Μαγδαληνή Αυγερινού Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπριμπίλης Παίζουν οι ηθοποιοί: Μιχάλης Οικονόμου, Γιάννης Σαρακατσάνης
Χώρος Κεντρική Σκηνή Από 5.10.2016 μέχρι 15.1.2017
Από 5.10.2016 μέχρι 16.10.2016 η παράσταση θα παίζεται κάθε Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 21:15, Σάββατο 18:30 & 21:15, Κυριακή 19:00. Η παράσταση δεν θα παιχτεί στις 19, 20, 26 & 27 Οκτωβρίου 2016.
ΜΠΛΕ: Χωρίς Ζάχαρη Μόνο Αλάτι Παρακαλώ. ΕΕΕΕΤΣΙ! της Άννας Λεμονάκη Ομάδα Bleu en Haus Bleu en Bas
Το έργο Η Μία δεν μπορεί άλλο, έχει τριανταρήσει και τα ’χει παίξει, όχι λόγω ηλικίας, αλλά λόγω καταστάσεων, έχει μαγκωθεί, κουράστηκε, βαρέθηκε τα πλάτσα πλούτσα, δε θέλει ούτε να ελέγχεται άλλο ούτε να ελέγχει, φτάνει… H Μία βγάζει τα εντός εκτός και θέλει να φέρει τα πάνω κάτω εκείνη, όχι οι φόβοι της. Να ’ναι καλά το ροκ ’ν’ ρολ και η αλμύρα, απαραίτητα συστατικά για μια βουτιά με τα όλα της. Μια μουσικοθεατρική παράσταση με μπόλικο αλάτι, για το βεβαρημένο άγχος και τις φουρτούνες του.
Η εξομολόγηση ενός βαμπίρ – Η φθορά του Δημήτρη Τσεκούρα
Το έργο Ο Δημήτρης Τσεκούρας με κυνισμό και ιδιαίτερο χιούμορ φιλοσοφεί για τη σκληρή μοίρα όλων των όντων, τη φθορά τους. Το βαμπίρ είναι σύμφωνα με το μύθο, ένα πλάσμα γοητευτικό και απεγνωσμένο, καταδικασμένο σε μια αιώνια αναζήτηση. Αυτό το απόλυτα εφθαρμένο πλάσμα μοιάζει να είναι ο πιο κατάλληλος χαρακτήρας να ψάξει τις απαντήσεις στο ερώτημα γιατί η φύση φθείρει τα πάντα γύρω της. Το βαμπίρ δε θα ησυχάσει αν δε βρει την απάντηση. Κι αυτό έχει κόστος. Τη ζωή κάποιου άλλου…
To έργο Το Βαλς των Βρώμικων Δρόμων είναι η παραστάσιμη φόρμα που οι Αδέσποτες Σκύλες χρησιμοποιούν ως όχημα για να μιλήσουν για την κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα. Πρόκειται για μια παράσταση σαν συναυλία. Στη σκηνή 6 γυναίκες ηθοποιοί και 3 άντρες μουσικοί. Ακούγονται κείμενα των: Μπέκετ, Πεσσόα, Γκαλεάνο, Μπρεχτ, Καμύ, Καφτεράνη. Οι Αδέσποτες Σκύλες είναι μια αυτοργανωμένη μουσικοθεατρική ομάδα, που ξεκίνησε το 2008, λειτουργεί με ελεύθερη συνεισφορά υποστηρίζοντας την ελεύθερη πρόσβαση στην τέχνη και στέκεται δίπλα σε κάθε αυτοργανωμένο εγχείρημα.
Χώρος Κεντρική Σκηνή Από 14.10.2016 μέχρι 14.1.2017
Ώρες Παρασκευή 24:00 Σάββατο 24:00
Τιμές εισιτηρίων Προαιρετική εισφορά
Λαμπεντούζα του Άντερς Λουστγκάρτεν
Το έργο Ο Στέφανος είναι ψαράς, στο παραδείσιο νησί της Λαμπεντούζα. Όμως στις αρχές του 21ου αιώνα η ψαριά του είναι πολύ διαφορετική. Περισυλλέγει σώματα μεταναστών από τα κρύα νερά της Μεσογείου. Πιο βόρεια, στην Αγγλία, η Ντενίζ, μια κινεζοεγγλέζα εργαζόμενη φοιτήτρια, προσπαθεί πόρτα πόρτα να μαζέψει δόσεις καταναλωτικών δανείων για λογαριασμό εισπρακτικής εταιρείας. Μιγάδα, διαφορετική, εισπράττει διακρίσεις από εκείνους που θέλουν να την ξεφορτωθούν. Άνθρωποι που η φτώχεια, η κρίση, η ανεργία τους έχουν ρίξει στο περιθώριο. Μα θα βρουν ελπίδα και ζεστασιά εκεί που καθόλου δεν το περιμένουν.
Αγγελική παράσταση βασισμένη στη μαρτυρία της Αγγελικής Ματθαίου Fly Theatre
Το έργο Ένας εικονογραφημένος μονόλογος για τρεις ηθοποιούς. Η πραγματική ιστορία της Αγγελικής Ματθαίου. Η Αγγελική, «…παιδί της συνθήκης της Λωζάνης», ξεκινά ένα πολύχρονο οδοιπορικό απ’ το 1922 στις Νέες Φώκαιες Σμύρνης προς τα ενδότερα της Τουρκίας. Αιχμαλωτίζεται και στην πορεία χάνει όλη της την οικογένεια. Η Αγγελική αφηγείται τα πάθη της απλά και παραστατικά, με πίστη στη ζωή και το μέλλον. Και μέσα από την προσωπική της ιστορία, οι Fly Theatre μιλούν για το μεγάλο ζήτημα των καιρών μας, την προσφυγιά. Για δεύτερη χρονιά.
Στο μυαλό του Δανιήλ Χαρμς του Δανιήλ Χαρμς Θεατρική ομάδα Roswitha
Το έργο Η θεατρική ομάδα Roswitha επιχειρεί να μπει στο μυαλό του ανατρεπτικού Ρώσου συγγραφέα Δανιήλ Χαρμς. Η παράσταση χρησιμοποιεί κείμενα του Δανιήλ Χαρμς και συνθέτει ένα σύμπαν εφιαλτικά κωμικό, όπου το ασφαλές καθημερινό γίνεται βίαια παράδοξο. Σ’ έναν κόσμο ταραγμένο, βίαιο, ισοπεδωμένο, έρχεται η ερώτηση του ίδιου από το 1937: «Υπάρχει κάτι στη γη που θα μπορούσε να είναι σημαντικό και θα μπορούσε ακόμα και ν’ αλλάξει την πορεία των γεγονότων όχι μόνο στη γη, αλλά και σ’ άλλους κόσμους;»
Persona του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν Ομάδα Elephas tiliensis
Το έργο Η ηθοποιός Ελίζαμπεθ Βόγκλερ καταρρέει κατά τη διάρκεια μιας παράστασης της Ηλέκτρας και επιλέγει τη σιωπή. Η νεαρή νοσοκόμα Άλμα αναλαμβάνει την ασθενή. Απομονωμένες σε μια εξοχική κατοικία οι δυο γυναίκες αγγίζουν τα όρια της ανθρώπινης ψυχής. Persona είναι το προσωπείο των ηθοποιών την ώρα που παίζουν ένα ρόλο. «Σιγά σιγά βρίσκω τη λέξη που ψάχνω. Ένα πρόσωπο που μετά βίας διακρίνεται μέσα στο άσπρο. Το πρόσωπο της Άλμα. Το πρόσωπο της Βόγκλερ». Ι.Μ. Το αινιγματικό αριστούργημα του Μπέργκμαν μεταφέρεται στο θέατρο από την ομάδα Elephas tiliensis.
Προς εγκατάστασιν ΙΙΙ… Μαύρη Γαλήνη του Δ.Ν. Μαρωνίτη Εταιρεία θεάτρου «η ρόζμαρυ στην κορφή των λόφων»
Το έργο Το εκρηκτικό και απόλυτα συνειρμικό κείμενο του Δ. Ν. Μαρωνίτη βρίσκει ξανά φωνή και όψη στη σκηνή, ως φόρος τιμής στον δημιουργό του. Γραμμένο σε κελί απομόνωσης το 1973, πάνω σε φθαρμένες χαρτοπετσέτες, ένα ημερολόγιο απελπισίας και εγκλεισμού, συνδιαλέγεται με το παρόν, σε μια δημόσια προσωπική στιγμή. Το πρόσωπο του «ημερολογίου» μέσα από μιαν απρόσμενη επιδρομή της μνήμης, αιωρούμενο μεταξύ γενναιότητας και δειλίας, σχεδόν τραυλίζει, εξομολογείται, προσπαθεί να αποδιώξει με αξιοπρέπεια τη μαύρη μνήμη για να συναντήσει τη γαλήνη του.
Δανεικά παπούτσια, μια σχεδόν solo & a capella μουσική παράσταση
Το έργο Έπειτα από ένα διετή κύκλο παραστάσεων στην Αθήνα, με εκτενή περιοδεία στην Ελλάδα και μετακλήσεις στο Λονδίνο (Soas University, Hellenic Centre), το Παρίσι (Maison d’ Europe et d’ Orient) και το Μιλάνο (Piccolo Teatro), η Χριστίνα Μαξούρη φορά ξανά τα Δανεικά της Παπούτσια για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων στο Θέατρο του Νέου Κόσμου. «Δανείζεται» παλιές και νέες μελωδίες και τις ερμηνεύει a cappella ή με τη συνοδεία τριών ξεχωριστών μουσικών, πλάι σε αποσπάσματα από τη σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία.
Το ζευγάρι της χρονιάς (Tο ξόρκι ενός εφιάλτη) του Γιάννη Ξανθόπουλου
Το έργο Στο τέλος της χρονιάς του 2020, η εκλεγμένη ακροδεξιά κυβέρνηση της χώρας, μέσω του νεοσυσταθέντος υπουργείου «Οικογενειακής αναπτύξεως», διοργανώνει έναν πανελλήνιο διαγωνισμό στον οποίο συμμετέχουν παντρεμένα ζευγάρια. Σκοπός του διαγωνισμού, η αναζωπύρωση του εκφυλισμένου θεσμού της οικογένειας λόγω της βαθειάς κρίσης αξιών σε όλα τα κοινωνικά επίπεδα. Ο Μάκης και η Λένα συμμετέχουν στο διαγωνισμό προσδοκώντας το πολυπόθητο χρηματικό έπαθλο των «εκατό μισθών δημοσίου υπαλλήλου». Μόνο που η συμμετοχή στο διαγωνισμό δεν είναι τόσο απλή και αθώα όσο φαίνεται εκ πρώτης…
Το κορίτσι του λύκου, παράσταση βασισμένη στο μυθιστόρημα του Κριστιάν Μπομπέν “La folle allure” Ομάδα Terre de Semis
Το έργο Ένα μικρό κορίτσι στην αγκαλιά ενός λύκου. Έτσι ξεκινά η ιστορία της Λουσί που μεγαλώνει στο τσίρκο. Με τη νεανική της ελαφρότητα, που θα διατηρήσει για πάντα, και τις αλλεπάλληλες αποδράσεις της, αφήνεται να παρασυρθεί σε μια τρελή πορεία προς τον έρωτα, τα όνειρα και την ίδια τη ζωή. Μια ωδή στην ελευθερία που η ίδια η ηρωίδα κυνηγά αδιάκοπα σ’ όλη της τη ζωή, προσπαθώντας να εφαρμόσει το αδιαμφισβήτητο δικαίωμα του κάθε ανθρώπου: να εξαφανίζεται, χωρίς να δίνει λογαριασμό για την εξαφάνισή του.
Συντελεστές Μετάφραση – Διασκευή – Σκηνοθεσία: Ομάδα Terre de Semis, Ειρήνη Φαναριώτη Επιμέλεια κίνησης: Χαρά Κότσαλη Σκηνικά – Κοστούμια: Τίνα Τζόκα Παίζει η ηθοποιός: Ειρήνη Φαναριώτη
Το έργο Μια «κωμικοτραγωδία» που εκτυλίσσεται στο Κέρι της Ιρλανδίας. Στα γυρίσματα μιας χολυγουντιανής υπερπαραγωγής ο Τσάρλι κι ο Τζέικ είναι δυο ντόπιοι βοηθητικοί ηθοποιοί, δηλαδή κομπάρσοι… δηλαδή δεν έχουν στον ήλιο μοίρα… Το ίδιο και ο Σων. Που αυτοκτόνησε. Έβαλε πέτρες στις τσέπες του κι έπεσε στο νερό. Κρίμα. Ο ψεύτικος κόσμος του Χόλυγουντ σε σύγκρουση με τη σκληρή πραγματικότητα μιας επαρχιακής πόλης, μέσα από τα μάτια 2 ανθρώπων, μέσα από τις ζωές 15 χαρακτήρων, μέσα από την απαξίωση και την καταξίωση, μέσα… μαζικής ενημέρωσης και μεταφοράς. Κρίμα.
Το έργο 1938. Τρόμος πλανάται πάνω από τη Σοβιετική Ένωση. Τα όργανα της Μυστικής Αστυνομίας φροντίζουν να «καθαρίσει» η χώρα: βασανισμοί, εκτελέσεις και προπαγάνδα μέσω του Τύπου. Τα τρένα για τη Σιβηρία γεμίζουν με κατάδικους. Στη Μόσχα, πέντε άνθρωποι είναι εγκλωβισμένοι στα πάθη και τις φιλοδοξίες τους. Όσοι θεωρούνται ύποπτοι θα προσπαθήσουν να σωθούν προδίδοντας τα πιο κοντινά και αγαπημένα τους πρόσωπα, τον ίδιο τους τον εαυτό. Πόσος φόβος χρειάζεται για να γεννήσει μια προδοσία; Τι φοβάται η Ευρώπη του σήμερα;
Τα όνειρα του Αϊνστάιν, παράσταση βασισμένη στη νουβέλα του Άλαν Λάιτμαν Θεατρική Ομάδα ΟΜΟΡΟΣ
Το έργο «Και μετά, σε μια μικρή πόλη, κατασκευάστηκε το πρώτο μηχανικό ρολόι. Στην αρχή οι άνθρωποι μαγεύτηκαν. Αργότερα τρομοκρατήθηκαν». Ένας υπάλληλος γραφείου ευρεσιτεχνιών, προσπαθώντας να ολοκληρώσει την έρευνά του για τη σχετικότητα, μοιράζεται με τον φίλο του τα όνειρά του. Τους τελευταίους μήνες είδε πολλά όνειρα για το χρόνο. Ο χρόνος θα μπορούσε να πάρει τόσες μορφές όσες εκείνες που ονειρεύτηκε σε ισάριθμες νύχτες. Όνειρα για κόσμους όπου ο χρόνος είναι κυκλικός, ακίνητος, που επιβραδύνεται ανάλογα με το υψόμετρο ή που παίρνει τη μορφή αηδονιού.
Όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα του Ντάνκαν Μακμίλαν και του Τζώνυ Ντόναχο
Το έργο Είσαι επτά χρονών. Η μαμά είναι στο νοσοκομείο. Ο μπαμπάς λέει: «Έκανε κάτι εντελώς ανόητο. Δεν μπορεί με τίποτα να είναι ευτυχισμένη». Ξεκινάς μια λίστα με κάθε υπέροχο πράγμα στον κόσμο. Κάθε πράγμα για το οποίο αξίζει κανείς να ζει. Το αφήνεις στο μαξιλάρι της. Ξέρεις ότι το διάβασε, γιατί σου διόρθωσε τα ορθογραφικά λάθη. Το πολυβραβευμένο Every Brilliant Thing για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Ένα έργο για την κατάθλιψη ή για το τι είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε γι’ αυτούς που αγαπάμε.
Θέατρο Αλληλεγγύης για παιδιά Στη χώρα του Βασιλιά των Κλόουν της Συμέλας Μεσβελιάνη
Το έργο Η Λούνα και ο Σαμάν φτάνουν στη χώρα του βασιλιά των Κλόουν. Έρχονται από πολύ μακριά και ονειρεύονται να ζήσουν σ’ αυτόν τον θαυμαστό τόπο και να γίνουν κι αυτοί δύο μικροί κλόουν. Όμως, ο βασιλιάς της χώρας, Φαμπ, τους υποδέχεται με καχυποψία και αυστηρότητα. Οι διαφορετικές γλώσσες που μιλάνε, ο φόβος του ξένου, του άγνωστου και του αλλιώτικου θα δημιουργήσουν ανάμεσα στους τρεις ήρωες κωμικές παρεξηγήσεις και συγκρούσεις, αλλά σιγά σιγά θα βρεθεί ο τρόπος να επικοινωνήσουν και να ενωθούν μέσα από το γέλιο και το παιχνίδι.
Καθημερινά παραστάσεις σε νοσοκομεία, ιδρύματα, δομές αλληλεγγύης και σχολεία.
Θέατρο για Εφήβους Νεφέλες του Αριστοφάνη
Το έργο Τι νομίζει ένας νέος ότι χρειάζεται να μάθει… και τι θεωρεί ένας «μεγάλος» ότι πρέπει ένας νέος να ξέρει. Μια επί σκηνής φιλοσοφική και πολιτειακή συζήτηση για το δίκαιο και το άδικο, το χρήσιμο και το άχρηστο, το παλιό και το νέο, μέσα από την ιστορία ενός πατέρα, ενός γιου και δύο συστημάτων εκπαίδευσης.
Συντελεστές Διασκευή-Σκηνοθεσία: Τζωρτζίνα Κακουδάκη Σκηνικά-Κοστούμια: Νίκη Ψυχογιού Μουσική Σύνθεση: Ανάργυρος Δενιόζος Μουσική Διδασκαλία: Πυθαγόρας Κωτσούλας Επιμέλεια κίνησης: Πατρίσια Απέργη Παίζουν οι ηθοποιοί: Στέλιος Δημόπουλος, Κυριάκος Σαλής, Νατάσα Σφενδυλάκη, Κατερίνα Φασόη-Λούβαρη, Βασίλης Ψυλλάς
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.