«Γάμος» σύγχρονης και παλιάς μουσικής με Μπάρι Γκάι και Μάγια Χόμπουργκερ
Ένα ευαίσθητο πρόγραμμα, που γεφυρώνει την παλιά με τη σύγχρονη μουσική, «έρχεται» μέσα από τη σύμπραξη δύο ταλαντούχων μουσικών, του κοντραμπασίστα Μπάρι Γκάι και της βιολονίστας Μάγια Χόμπουργκερ, την Παρασκευή 28 Μαρτίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Ο Μπάρι Γκάι είναι ένας «πολυστυλιστικός» μουσικός με τεράστιο κατάλογο ηχογραφήσεων και συνεργασιών τόσο στον τομέα της αυτοσχεδιαζόμενης […]
Ένα ευαίσθητο πρόγραμμα, που γεφυρώνει την παλιά με τη σύγχρονη μουσική, «έρχεται» μέσα από τη σύμπραξη δύο ταλαντούχων μουσικών, του κοντραμπασίστα Μπάρι Γκάι και της βιολονίστας Μάγια Χόμπουργκερ, την Παρασκευή 28 Μαρτίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
Ο Μπάρι Γκάι είναι ένας «πολυστυλιστικός» μουσικός με τεράστιο κατάλογο ηχογραφήσεων και συνεργασιών τόσο στον τομέα της αυτοσχεδιαζόμενης μουσικής όσο και σε αυτόν της σύγχρονης σύνθεσης. Μαζί με τη Μάγια Χόμπουργκερ, δεξιοτέχνη στο μπαρόκ βιολί, έχουν φέρει πιο κοντά τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους, ωθώντας ο ένας τον άλλον προς νέες περιοχές της μουσικής έκφρασης.
Το γεφύρωμα του χρόνου που επιτυγχάνεται στο πρόγραμμα τους δεν είναι ένα μεταμοντέρνο παιχνίδι, αλλά μια μουσική αφήγηση που εκτείνεται σαν τόξο για να συμπεριλάβει και άλλες ιστορίες μέσα της.
Ακολουθώντας τα βήματα και άλλων σπουδαίων μουσικών που έχουν εντοπίσει και αναπτύξει τις εκλεκτικές συγγένειες μεταξύ προκλασικής και σύγχρονης μουσικής (ο Klaus Huber με τη μουσική του Gesualdo, για παράδειγμα), οι δύο μουσικοί μεταφέρουν τα λεξιλόγια των τόσο διαφορετικών εποχών σε πρωτόγνωρες και συναρπαστικές συνηχήσεις.
Έτσι, το ιντερλούδιο που ο Γκάι συνέθεσε «εμβόλιμα» στο Mystery Sonata IX («The carrying of the cross») του H.I.F. Biber, δεν αντιμετωπίζει το έργο ως νεκρό, μουσειακό αντικείμενο, αλλά ως ένα ζωντανό μουσικό κείμενο που επιδέχεται ερμηνεία και προσκαλεί σε διάλογο.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.