Νορβηγός φωτογράφος αναλαμβάνει την τουριστική προβολή της Χερσονήσου!
Ο Δήμος Χερσονήσου Κρήτης αποφάσισε να συνεργαστεί με τον δημοφιλή Νορβηγό φωτογράφο Stian Rekdal στο πλαίσιο της προώθησης του προορισμού (destination profile) της γνωστής περιοχής του Ηρακλείου.
Ο Δήμος Χερσονήσου Κρήτης αποφάσισε να συνεργαστεί με τον δημοφιλή Νορβηγό φωτογράφο Stian Rekdal στο πλαίσιο της προώθησης του προορισμού (destination profile) της γνωστής περιοχής του Ηρακλείου.
Το project Ο StianRekdal πρόκειται να δημιουργήσει υλικό προβολής και από τις τέσσερις Δημοτικές Ενόητητες της Χερσονήσου. Συγκεκριμένα, θα δημιουργήσει μία ταινία για ολόκληρο το Δήμο Χερσονήσου, καθώς και επί μέρους θεματικά βίντεο για εξειδικευμένες μορφές τουρισμού (θρησκευτικός, φυσιολατρικός, ποδηλατικός κά).
Η φωτογραφική τεχνική Ο Νορβηγός φωτογράφος χρησιμοποιεί την τεχνικήtime lapse photography (που στα ελληνικά αποδίδεται με τον όρο video χρονικής επιτάχυνσης), μια πρωτοποριακήκινηματογραφική τεχνικήπου στηρίζεται στη λήψη εκατοντάδων ή χιλιάδων σταθερών φωτογραφιών του ίδιου θέματος σε τακτά χρονικά διαστήματα(π.χ. μία φωτογραφία το δευτερόλεπτο ή και μία φωτογραφία την ώρα, ανάλογα με το θέμα) και σε κάποιοβάθος χρόνου(που μπορεί να κυμαίνεται από κάποιες ώρες έως κάποιους μήνες), οι οποίες εκ των υστέρων συντίθενται σε μια ταινία πολύ υψηλής ευκρίνειας (ultra high definition).
Παράδειγμα τέτοιο, μπορείτε να δείτε εδώ, από παλαιότερα γυρίσματα του StianRekdal στην Ελλάδα. Επίσης, δείτε εδώ, πως επιτυγχάνεται το αποτέλεσμα μιας video ταινίας, μέσω εκατοντάδων φωτογραφικών λήψεων.
Ο κ.Rekdal επισκέφτηκε στις αρχές Μαΐου 2013 το Δήμο Χερσονήσου, συνοδευόμενος από τη συνεργάτιδά τουDorota Feifer, προκειμένου να συζητηθούν θέματα σχετικά με την επικείμενη συνεργασία. Στη συνάντηση παρέστη και ο κ. Μηνάς Λιαπάκης, Ειδικός Σύμβουλος Δημάρχου σε θέματα τουρισμού. Τέλος, ο δήμαρχος Χερσονήσου κ. Ζαχαρίας Δοξαστάκης δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία αυτή γίνεται στο πλαίσιο του προγράμματος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης (ΒΙ.Τ.Α.) μέσα από το οποίο επιδιώκεται η αναμόρφωση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής με τέτοιο τρόπο, ώστε να αξιοποιηθούν και να αναδειχθούν στοιχεία του οικοπολιτιστικού αποθέματος τα οποία θα προσελκύσουν νέους επισκέπτες, επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας.»