Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Επαφές της Williams με τη Renault για το 2011

Επαφές της Williams με τη Renault για το 2011

Η συνεργασία των δύο πλευρών ενδεχομένως να αναβιώσει στο επόμενο πρωτάθλημα - ειδικά αν ο Pat Symonds αναλάβει ρόλο συμβούλου στο σχεδιασμό της νέας Williams FW33.

Δεκατέσσερα χρόνια μετά το τέλος της κυριαρχίας της Williams-Renault στη Formula 1, οι δύο πλευρές εξετάζουν το ενδεχόμενο να συνεργαστούν εκ νέου στο πρωτάθλημα του 2011 με την προμήθεια κινητήρων της γαλλικής εταιρείας στην ομάδα του Γκροβ.


Η Williams έχει εκφράσει δημοσίως τη σχετική της δυσαρέσκεια για τους κινητήρες της Cosworth, που χρησιμοποιεί φέτος. Την ίδια στιγμή, η Renault ανοίγεται προς τις ομάδες της F1 για προμήθεια κινητήρων το 2011 για να καλύψει το ενδεχόμενο τέλος της συνεργασίας της με τη Red Bull Racing.


Κεντρικό πρόσωπο και συνδετικός κρίκος της Williams με τη Renault είναι ο Pat Symonds, πρώην διευθυντής μηχανολογίας της Renault F1 – ο οποίος φημολογείται ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τον Sir Frank Williams για να αναλάβει ρόλο συμβούλου στην ομάδα.


Η εμπειρία του Pat Symonds από τη χρήση και τις απαιτήσεις του κινητήρα της Renault αναμφίβολα θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στη Williams για το σχεδιασμό του μονοθεσίου FW33 του 2011, ο οποίος πρέπει σύντομα να ολοκληρωθεί.


Σύμφωνα με φήμες, εκτός της Williams επιθυμεί και η Lotus να διακόψει τη συνεργασία της με την Cosworth το 2011 και να προσεγγίσει τη Renault. Η γαλλική εταιρεία, πάντως, λέει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα να προμηθεύει κινητήρες σε περισσότερες από δύο ομάδες, όπως κάνει φέτος.


Αν και οι κινητήρες της Renault δεν είναι οι ισχυρότεροι της Formula 1, είναι τα γενικότερα χαρακτηριστικά τους που τους κάνουν ελκυστικούς για τις ομάδες. Για παράδειγμα, ο τεχνικός διευθυντής της RBR, Adrian Newey, επέμενε στη χρήση των Renault V8 διότι το συμπαγές τους μέγεθους του έδινε ελευθερίες στο σχεδιασμό.


Μπορεί να μην είμαστε στο υψηλότερο επίπεδο ισχύος, αλλά πρέπει να δει κανείς τη γενική εικόνα, είπε ο επικεφαλής του προγράμματος αγωνιστικών κινητήρων της Renault, Remi Taffin. Πρέπει να εξετάσει πως εξελίσσεις τον κινητήρα στο αυτοκίνητο ή το αυτοκίνητο γύρω από τον κινητήρα.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο