Αποκάλυψη του νέου Ford Fiesta S2000
Μετά από εννέα μήνες σχεδιασμού και εξέλιξης, η M-Sport παρουσίασε το αυτοκίνητο που θα αποτελέσει τη βάση του νέου της World Rally Car, που θα αντικαταστήσει το Focus WRC το 2011.
Το νέο Ford Fiesta S2000, πρόδρομο του νέου World Rally Car της Ford για το 2011, παρουσίασε η M-Sport στο εργοστάσιό της στην Κούμπρια της Βρετανίας. Στη διάρκεια του 2010 το αυτοκίνητο θαδιατίθετααι σε ιδιώτες αγωνιζόμενους και παράλληλα η M-Sport θα εξελίσσει την έκδοση WRC, που θα αντικαταστήσει το Focus WRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.
Το νέο Fiesta S2000,το οποίοθα λάβει την αγωνιστική του άδεια (ομολογκασιόν) τον Ιανουάριο 2010, είναι αποτέλεσμα εργασίας εννέα μηνών από τα τμήματα σχεδιασμού και μηχανολογίας της M-Sport, υπό την καθοδήγηση του τεχνικού διευθυντή Christian Loriaux.
Οι ιδιώτες που θα το αγοράσουν θα μπορούν να αγωνίζονται σε εθνικά πρωταθλήματα, αλλά και στο νεοσύστατο World Rally Cup, στο πλαίσιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος – θεσμός που θα περιλαμβάνει αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000.
Με αυτό τον τρόπο το αυτοκίνητο θα εξελίσσεται και σε αγωνιστικές συνθήκες. Η M-Sport έχει συμπληρώσει περίπου 3.000 χλμ. δοκιμών εξέλιξής του και έχει προγραμματίσει και νέες δοκιμές τον Ιανουάριο 2010, λίγο πριν το ντεμπούτο του αυτοκινήτου στο Ράλι Μόντε Κάρλο, του πρωταθλήματος IRC. Εκεί θα αγωνιστεί είτε ο Mikko Hirvonen, είτε ο Markko Martin είτε ο Matthew Wilson.
Αυτό είναι το πρώτο παγκόσμιο rallycar της Ford και της M-Sport είπε ο διευθυντής της M-Sport, Malcolm Wilson. Πιστεύω ειλικρινά ότι κατασκευάσαμε ένα φανταστικό αυτοκίνητο. Είναι η πρώτη φορά σε πέντε χρόνια που καταφέραμε να προσφέρουμε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford που να μπορεί να διεκδικεί τα εθνικά πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο.
Ο Βρετανός κατέληξε: Συνεργαστήκαμε πολύ στενά με τη Ford σε αυτό το πρόγραμμα. Το νέο Ford Fiesta αποτέλεσε τέλεια βάση και ο βραβευμένος του σχεδιασμός, μαζί με την εξειδίκευση της M-Sport, σίγουρα θα κάνουν το Fiesta S2000 παγκόσμια επιτυχημένο.
Ο Christian Loriaux συμπλήρωσε: Είναι φανταστική η αίσθηση της παρουσίασης του αυτοκινήτου, έπειτα από τόση σκληρή δουλειά και τόσες δοκιμές μακριά από τη δημοσιότητα. Το ξεκίνημα που κάναμε άφησε πολλές υποσχέσεις και είμαι περισσότερο από ικανοποιημένος από την απόδοση του αυτοκινήτου μέχρι στιγμής. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τη σύγκριση της απόδοσής του με τον ανταγωνισμό.
auto.in.gr
- «Toxic»: Ένας άντρας, μια γυναίκα, ένας θανατηφόρος ιός – Το ψυχολογικό θρίλερ έρχεται στο θέατρο Αργώ
- Κατώτατος μισθός: Προς νέα αύξηση κατά 40 ευρώ τον Απρίλιο του 2026
- ClimateHub: Τα πιο ψυχρά και τα πιο θερμά Χριστούγεννα τα τελευταία 125 χρόνια
- Social media: Πως μας επηρεάζει η αποχή μιας εβδομάδας;
- «Πως ο Πάβλοβιτς επέλεξε την Εθνική Γερμανίας αντί της Σερβίας»
- Είναι το «Μια Υπέροχη Ζωή» μια αθώα χριστουγεννιάτικη ταινία – ή μήπως όχι;
- Home alone: Εννέα τρόποι για να περάσετε καλά και μόνοι στις γιορτές
- Γάζα: Μετονομάζοντας τη γενοκτονία – Γιατί έρχεται η σειρά του Παγκόσμιου Βορρά
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)
























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442