Τρεις -και πάλι- οι μνηστήρες για την Opel
Tέλος χρόνου για την υποβολή προσφορών σχετικά με την Opel και παρόλο που η General Motors δεν κοινοποίησε τα ονόματα των πλειοδοτών, πηγή προσκείμενη στις διαπραγματεύσεις θέλει να παραμένουν στην κούρσα τα ίδια ονόματα, ήτοι η κοινοπραξία της καναδικής εταιρείας Magna με τη ρωσική κρατική τράπεζα Sberbank, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BAIC και ο επενδυτικός όμιλος […]
Tέλος χρόνου για την υποβολή προσφορών σχετικά με την Opel και παρόλο που η General Motors δεν κοινοποίησε τα ονόματα των πλειοδοτών, πηγή προσκείμενη στις διαπραγματεύσεις θέλει να παραμένουν στην κούρσα τα ίδια ονόματα, ήτοι η κοινοπραξία της καναδικής εταιρείας Magna με τη ρωσική κρατική τράπεζα Sberbank, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BAIC και ο επενδυτικός όμιλος RHJ.
Αν και οι λεπτομέρειες της κάθε προσφοράς αποτελούν επτασφράγιστο μυστικό εταιρικές πηγές, με γνώση της προσφοράς της Magna, αποκάλυψαν ότι οι αρχικοί όροι της κοινοπραξίας μεταξύ της καναδικής εταιρείας εξαρτημάτων και της Sberbank διαφοροποιήθηκαν στη νέα προσφορά, η οποία προβλέπει ίδιο ποσοστό ιδιοκτησίας για τους δύο πρωταγωνιστές, ήτοι 27,5% στην κάθε μία, ένα 10% για τους εργαζόμενους της Opel, ενώ το 35% θα παραμείνει στην GM, ως είχε εξαρχής.
Όσον αφορά την προσφορά της RHJ, η οποία υποστηρίζεται από την αμερικανική Ripplewood, δεν έχει γίνει γνωστό τι περιλαμβάνει, αν και το γερμανικό περιοδικό Bild σε δημοσίευμα της 17ης Ιουλίου 2009, ανέφερε -επικαλούμενο σχόλια του Διευθύνοντος Συμβούλου, Leonhard Fischer- ότι ο βελγικός επενδυτικός όμιλος σχεδιάζει την περικοπή έως και 10.000 θέσεων εργασίας στην Opel.
Το γεγονός αυτό δείχνει να αφαιρεί βαθμούς από την συγκεκριμένη προσφορά, έναντι αυτής της Magna, καθώς οι απώλειες θέσεων εργασίας στην Opel αποτελούν ζήτημα μείζονος πολιτικής σημασίας για τη Γερμανία, η οποία σημειωτέον θα επωμιστεί την παροχή εγγυήσεων για τη δανειοδότηση της γερμανικής φίρμας μόλις διευθετηθεί το θέμα του νέου ιδιοκτήτη.
H Magna έχει τη στήριξη και των συνδικαλιστών της Opel, οι οποίοι βλέπουν ως κόκκινο πανί τις προσφορές της RHJ αλλά και της BAIC. Σύμφωνα με τα πανίσχυρα γερμανικά συνδικάτα η προσφορά της Magna είναι η μοναδική που προσφέρει ένα βιώσιμο σχέδιο, το οποίο θα εξασφαλίσει την συνέχιση της πορείας της Opel.
Κατόπιν αυτού η GM αναμένεται να αναλύσει και να συγκρίνει τις προσφορές, όπως ανακοίνωσε, υποβάλλοντας τα προκαταρκτικά της συμπεράσματα, τα οποία θα εξετάσουν από τις κυβερνήσεις της Γερμανίας και των χωρών όπου φιλοξενούνται εγκαταστάσεις, καθώς και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
auto.in.gr
- Από την εκλογή Τραμπ έως τις εξεγέρσεις της γενιάς Ζ – Τα 10 γεγονότα που σημάδεψαν το 2025
- Σε τι κόσμο γεννήθηκε ο Ιησούς; Η αληθινή ιστορία της Γέννησης ανάμεσα στη βία, τον κίνδυνο και την ελπίδα
- CIES: Μουζακίτης και Καρέτσας ανάμεσα στους κορυφαίους Κ20 για το 2025 (pics)
- Άννα Βίσση: Χριστούγεννα με τους εγγονούς της στο Κουρσεβέλ της Γαλλίας
- Πώς να εντοπίσετε έναν serial killer – Αυτά είναι τα 4 χαρακτηριστικά
- Νέα σενάρια από τη Βραζιλία για Τετέ και Γκρέμιο – «Η πρόταση στον Παναθηναϊκό»
- Χριστούγεννα: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
- Συντριβή αεροσκάφους στην Τουρκία: Πώς αποφεύχθηκε μεγαλύτερη τραγωδία για 30 δευτερόλεπτα
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)


























![Θεσσαλονίκη: Ισχυρή έκρηξη σε τράπεζα στον Εύοσμο – Πανικοβλήθηκαν οι κάτοικοι [Φωτογραφίες και βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/Capture-174-315x220.jpg)




























Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442