Στην ανανέωση της παρουσίας της στο διαδίκτυο, προχώρησε η Τεχνοκάρ ΑΒΕΕ, επίσημη αντιπροσωπεία της Seat στην Ελλάδα.
Η υλοποίηση του έργου βασίζεται στα νέα πρότυπα εταιρικής ταυτότητας της μάρκας με έμφαση στην αισθητική και την σωστή αρχιτεκτονική δομή.
Πρωταρχικός στόχος του νέου site στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.seat.gr είναι η εξυπηρέτηση όσων αναζητούν στοιχεία για τα μοντέλα της φίρμας, με την προβολή αναλυτικών πληροφοριών, videos και links με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.