Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
GP Κίνας 2009, ελεύθερες δοκιμές: Η Brawn ακόμα ισχυρότερη!

GP Κίνας 2009, ελεύθερες δοκιμές: Η Brawn ακόμα ισχυρότερη!

Μετά τη νομιμοποίηση του μονοθεσίου της από τη FIA την περασμένη Τετάρτη, η Brawn βελτίωσε ακόμα περισσότερο το διαχύτη της και ο Jenson Button φαντάζει φαβορί και στη Σαγκάη.

Με ταχύτερο γύρο του Jenson Button στις χθεσινές ελεύθερες δοκιμές του GP Κίνας κατά μισό δευτερόλεπτο ταχύτερο από την περσινή pole position στη Σαγκάη, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το μονοθέσιο της Brawn καθώς και τα υπόλοιπα με ιδιαίτερο διαχύτη (Toyota και Williams) σε απόλυτη ταχύτητα δεν θα έχουν αντίπαλο ούτε στην Κίνα ούτε στο Μπαχρέιν, πριν την παρουσίαση των ανασχεδιασμένων μονοθεσίων του ανταγωνισμού στη Βαρκελώνη.


Η McLaren έκανε μια μικρή τροποποίηση του διαχύτη της στη Σαγκάη, ουσιαστικά ανοίγοντας εγκοπές στο άνω τμήμα του κεντρικού τμήματος του εξαρτήματος. Αυτή η λύση είναι προσωρινή -πριν η ομάδα παρουσιάσει το δικό της νέο διαχύτη- αλλά στην πρώτη περίοδο ελεύθερων επανέφερε λίγο το χαμόγελο στους εργαζόμενους της ομάδας, καθώς ο Lewis Hamilton σημείωσε τον πρώτο χρόνο. Η αεροδυναμική του πίσω μέρους του μονοθεσίου είναι το μεγάλο φετινό πρόβλημα της ομάδας.


Ωστόσο, στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων πήρε το λόγο η Brawn. Η οποία δεν επαναπαύτηκε στις δάφνες της δικαστικής νίκης στο Εφετείο της προηγούμενης Τρίτης σχετικά με το διαχύτη της, αλλά ετοίμασε για τη Σαγκάη ένα ακόμα πιο βελτιωμένο σχέδιο του συγκεκριμένου εξαρτήματος!


Με την επίδοση του σε έναν γύρο, ακόμα και ο ίδιος ο J. Button παραδέχθηκε ότι η κατάκτηση της pole position (Σάββατο 18/04, 09:00, ΑΝΤ1) είναι ο προφανής στόχος. Ωστόσο, διευκρίνισε ότι με την πολύ μαλακή και τη μέση γόμα στη Σαγκάη, τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά στη συστοιχία γύρων, στην αντοχή και διαχείριση των ελαστικών, στον αγώνα (Κυριακή 19/04, 10:00, ΑΝΤ1).


Όλα εξαρτώνται από την ισορροπία του αυτοκινήτου στον αγώνα. Το σιρκουί μοιάζει με της Σεπάνγκ και είναι δύσκολο να εργαστείς με τις διαθέσιμες γόμες. Η πιο μαλακή παρουσιάζει graining (σ.σ.: μετατόπιση λωρίδων γόμας στο πέλμα) και θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ για να το σταματήσουμε. Θα είναι δύσκολο στον αγώνα να κάνουμε τα ελαστικά να δουλεύουν στο σωστό πλαίσιο λειτουργίας.


Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα που δείχνει να καθηλώνει τη Ferrari και σε αυτό τον αγώνα. Η Scuderia για πρώτη φορά φέτος δεν θα αγωνιστεί με το σύστημα KERS, λόγω της αναξιοπιστίας που αυτό εμφάνισε στη Μαλαισία και η ρύθμιση της F60 μπαίνει πια σε νέα βάση.


Στις ελεύθερες δοκιμές τίποτα δεν πήγε καλά. Τα ελαστικά παρουσίαζαν υπέρμετρη φθορά, οι Kimi Raikkonen και Felipe Massa είχαν εξόδους, το στήσιμο των μονοθεσίων είναι πολύ μακριά από το ιδανικό. Δεν μπορούμε να περιμένουμε και πολλά σε αυτό τον αγώνα, δήλωσε ο Βραζιλιάνος.


Διαβάστε εδώ τα αναλυτικά αποτελέσματα των ελεύθερων δοκιμών του GP Κίνας.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο