Την ανώτατη διάκριση στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP απέσπασαν τέσσερα ακόμα μοντέλα της ευρωπαϊκής αγοράς.
Από τα τέσσερα στα πέντε αστέρια του διεθνούς οργανισμού αναβαθμίστηκε το Hyundai i30 μετά από μια σειρά βελτιώσεων που υπέστη.
Προστατεύοντας αποτελεσματικότερα τα κάτω άκρα του οδηγού το κορεατικό μοντέλο συγκέντρωσε 34 βαθμούς στην προστασία ενηλίκων, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να αποτρέψει την πρόκληση μικροτραυματισμών από την κολόνα του τιμονιού και τα κατώτερα τμήματα του ταμπλό.
Ανάλογη ήταν και η συμπεριφορά της Lancia Delta, γεγονός που της εξασφάλισε την ίδια βαθμολογία στην προστασία ενηλίκών. Και σε αυτήν την περίπτωση τα κάτω άκρα του οδηγού και του συνοδηγού δέχτηκαν την μεγαλύτερη καταπόνηση, προσκρούοντας σε τμήματα του ταμπλό.
Στους 33 βαθμούς έμεινε το πρώτο SUV στην πολύχρονη ιστορία της Renault. To Koleos έχασε πολύτιμο έδαφος στις μετωπικές συγκρούσεις, επιτυγχάνοντας την καλύτερη δυνατή βαθμολογία στις πλευρικές.
Τέλος, η Mercedes-Benz ML, διαθέτοντας μεταξύ άλλων και αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού, προσγειώθηκε στους 34 βαθμούς, παρέχοντας την απαραίτητη προστασία στις μετωπικές και στις πλευρικές συγκρούσεις.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».