Formula 1: Εντός έδρας επιστροφή στις νίκες για τον M.Schumacher
Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari Michael Schumacher πέτυχε το στόχο του, κατακτώντας τη νίκη στο Grand Prix Ιταλίας και ισοφαρίζοντας παράλληλα το ρεκόρ του Ayrton Senna, o οποίος είχε σημειώσει 41 νίκες στην καριέρα του.
Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari Michael Schumacher πέτυχε το στόχο του, κατακτώντας τη νίκη στο Grand Prix Ιταλίας και ισοφαρίζοντας παράλληλα το ρεκόρ του Ayrton Senna, o οποίος είχε σημειώσει 41 νίκες στην καριέρα του.
Mε την επιτυχία του αυτή, την 6η της φετινής χρονιάς, ο Michael Schumacher μείωσε τη βαθμολογική διαφορά του στους δύο βαθμούς από τον Mika Hakkinen, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος χωρίς να απειλήσει τον οδηγό της Scuderia, που βλέπει τη διαφορά της από τη McLaren να μειώνεται στους τέσσερις βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Ωστόσο, μία ακόμη φορά το ιταλικό Grand Prix δεν ήταν δυστυχώς αναίμακτο, αφού ένα μέλος της πυροσβεστικής ομάδας της πίστας, o 30χρονος Paolo Ginslimberti, έχασε τη ζωή του χτυπημένος από έναν τροχό που εξακοντίστηκε κατά τη σύγκρουση έξι μονοθεσίων στην είσοδο του chicane Roggia.
Αμέσως μετά την εκκίνηση, και ενώ οι Mika Hakkinen και David Coulthard προσπέρασαν τον Rubens Barrichello πριν από την πρώτη στροφή κυνηγώντας τον Michael Schumacher, μετά την έξοδο της στροφής Grande και πριν από το chicane Roggia, ο H.H.Frenzen χτύπησε από πίσω τους J.Trulli και R.Barrichello. Ο ίδιος δηλώνει ότι είδε το Βραζιλιάνο οδηγό της Ferrari να φρενάρει νωρίτερα και προσπάθησε να τον μιμηθεί, με αποτέλεσμα την τρομακτική καραμπόλα, που στοίχισε, κυρίως, τη ζωή στον άτυχο πυροσβέστη, και την εγκατάλειψη του H.H.Frentzen και των Jarno Trulli, David Coulthard, Rubens Barrichello, Pedro de la Rosa και Johnny Herbert, o οποίος μπήκε οριστικά στα pits στον επόμενο γύρο χωρίς την πίσω πτέρυγα της Jaguar.
Ο Αλυτάρχης συγκράτησε τους 15 οδηγούς που απέμειναν -ο Eddie Irvine είχε ήδη εγκαταλείψει από έξοδο στην πρώτη στροφή της Monza- πίσω από το Safety Car για δέκα γύρους (μέχρι να απομακρυνθεί το ασθενοφόρο που παρέλαβε τον άτυχο πυροσβέστη και να καθαρίσει η πίστα), αποφεύγοντας να διακινδυνεύσει τις πιθανές συνέπειες μιας ακόμη θερμής εκκίνησης στην ιταλική πίστα.
Αμέσως μετά την απομάκρυνση του αυτοκινήτου Ασφαλείας του Αλυτάρχη, ο άπειρος και ενθουσιώδης Jenson Button έπεσε θύμα της τακτικής του Michael Schumacher, ο οποίος μείωσε στιγμιαία την ταχύτητά του πριν επιταχύνει, με σκοπό να κόψει την επιτάχυνση του Mika Hakkinen (προσφιλής τακτική των αγωνιζομένων σε παρόμοιες περιπτώσεις). Ο νεαρός Βρετανός οδηγός της Williams είχε πάρει φόρα για να προσπεράσει, βλέποντας το αυτοκίνητο του Αλυτάρχη να πηγαίνει δεξιά, χωρίς να αντιληφθεί το κόλπο του Γερμανού πρωταθλητή, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στις μπαριέρες και να εγκαταλείψει, στην προσπάθειά του να αποφύγει τα μονοθέσια που βρίσκονταν μπροστά του.
Από εκεί και μετά, ο αγώνας αποτέλεσε ένα μονόλογο του Michael Schumacher στην πρώτη θέση και του Mika Hakkinen στη δεύτερη, χωρίς ο Φινλανδός πρωταθλητής να καταφέρει να τον πλησιάσει, αφού το μονοθέσιο της McLaren έδειχνε να είναι αργότερο της Ferrari του Γερμανού, στην οποία είχε τοποθετηθεί ο βελτιωμένος κινητήρας της ιταλικής ομάδας με τον κωδικό 049-C που εξελίχθηκε ειδικά για τη Monza.
Την κατάσταση δεν άλλαξε ούτε το μοναδικό pit-stop που έκανε ο καθένας τους, και ουδέν άλλο συνέβη, εκτός του εκπληκτικού αγώνα του Ricardo Zonta, ο οποίος, μεταφέροντας μειωμένο φορτίο καυσίμου -υιοθετώντας την τακτική δύο pit-stop- και εκμεταλλευόμενος την εκρηκτική απόδοση του κινητήρα της Honda, προσπερνούσε τους πάντες, με την BAR να βρίσκεται στο στοιχείο της, στη γρήγορη ιταλική πίστα, για να τερματίσει στην 6η θέση.
Δεν συνέβη όμως το ίδιο με τον team mate του, Jacques Villeneuve, του οποίου ο κινητήρας παρέδωσε το πνεύμα στον 15ο γύρο, τη στιγμή που ο Καναδός πρωταθλητής βρισκόταν στην 3η θέση.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Ralf Schumacher, παραλλάσσοντας το ίδιο σκηνικό του podium των νικητών του προηγούμενου αγώνα στο Βέλγιο. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Jos Verstappen, εντυπωσιάζοντας με την τελική ταχύτητα της Arrows, η οποία -ελέω του κινητήρα της Supertec- ήταν η ταχύτερη στη μεγάλη ευθεία της Monza.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας