Π. Πρωτάθλημα Ταχύτητας: Δ.Μιχελακάκης και Κ.Παραδείσης οι πρωταγωνιστές του Ενιαίου στις Σέρρες
Οι Δημήτρης Μιχελακάκης και Κωνσταντίνος Παραδείσης ήταν οι νικητές του πρώτου και του δεύτερου αγώνα αντίστοιχα στον 3ο γύρο του Ενιαίου πρωταθλήματος που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 30/6-1/7 στην πίστα των Σερρών. Η παρουσία των θεατών μπορεί να μην ήταν η αναμενόμενη, ωστόσο οι λίγοι που αψήφησαν τις υψηλές θερμοκρασίες αποζημιώθηκαν από το θέαμα που πρόσφεραν οι 26 αγωνιζόμενοι του φετινού θεσμού.
Οι Δημήτρης Μιχελακάκης και Κωνσταντίνος Παραδείσης ήταν οι νικητές του πρώτου και του δεύτερου αγώνα αντίστοιχα στον 3ο γύρο του Ενιαίου πρωταθλήματος που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 30/6-1/7 στην πίστα των Σερρών. Η παρουσία των θεατών μπορεί να μην ήταν η αναμενόμενη, ωστόσο οι λίγοι που αψήφησαν τις υψηλές θερμοκρασίες αποζημιώθηκαν από το θέαμα που πρόσφεραν οι 26 αγωνιζόμενοι του φετινού θεσμού.
Τα παιχνίδια του καιρού το Σάββατο προβλημάτισαν προς στιγμή μηχανικούς και αγωνιζόμενους. Όλοι είχαν προετοιμαστεί από τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής να αγωνιστούν σε στεγνή πίστα και αρκετά υψηλές θερμοκρασίες, ωστόσο, η βροχή που ξεκίνησε τα ξημερώματα του Σαββάτου και κράτησε μέχρι το πρωινό warm up έκανε αρκετούς να αναρωτηθούν μήπως θα πρέπει να βρουν και εναλλακτικές ρυθμίσεις για τους αγώνες της Κυριακής.
Το μεσημέρι του Σαββάτου η θερμοκρασία επανήλθε στα γνωστά για την εποχή επίπεδα και έτσι και η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών πραγματοποιήθηκε σε στεγνή πίστα κάτω από δυνατό ήλιο. Οι νεαρότεροι σε ηλικία οδηγοί πρωταγωνίστησαν και στα δύο σκέλη αφήνοντας πίσω τους αρκετούς από τους παλαιότερους και πιο έμπειρους οδηγούς του θεσμού.
Ο Διονύσης Φαμπιάτος το πρωί της Κυριακής ξεκίνησε από την πρώτη γραμμή της εκκίνησης έχοντας δίπλα του τον Γιώργο Κορωνιό και πίσω του τον Δημήτρη Κύρκο. Η μεγάλη ευθεία που οδηγεί στην πρώτη πολύ γρήγορη στροφή της πίστας έδωσε την ευκαιρία για αρκετά προσπεράσματα και έτσι από τα πρώτα κιόλας μέτρα υπήρξαν αρκετές ανακατατάξεις.
Στους 15 γύρους που ακολούθησαν μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, οι οδηγοί έδωσαν αρκετές σκληρές μάχες και στην προσπάθεια μερικών να περάσουν δεν έλειψαν και ορισμένες -ανώδυνες τις περισσότερες φορές- επαφές. Η εμπειρία και η αποφασιστικότητα επέτρεψαν στον Δημήτρη Μιχελακάκη να πιέσει τους νεαρούς οδηγούς και να τους προσπεράσει για να κατακτήσει τη δεύτερη φετινή νίκη του στο θεσμό.
Ο Διονύσης Φαμπιάτος κατάφερε να κρατηθεί στη δεύτερη θέση και να πραγματοποιήσει την καλύτερή του εμφάνιση στο φετινό πρωτάθλημα, ενώ η έκπληξη του αγώνα έρχεται σίγουρα από τον Κωνσταντίνο Παραδείση, ο οποίος, μόλις στη δεύτερη συμμετοχή του σε αγώνα του Ενιαίου, τερμάτισε στην τρίτη θέση, αν και στα χρονομετρημένα του Σαββάτου είχε πετύχει το δέκατο ταχύτερο χρόνο.
Ο Στέλιος Χαλδαίος πίεσε αρκετά τους τρεις πρώτους οδηγούς και βρισκόταν στη δεύτερη θέση, δύο περίπου γύρους πριν από το τέλος του αγώνα, αλλά ένα λάθος τον οδήγησε σε έξοδο, με αποτέλεσμα να τερματίσει τελικά στην τέταρτη θέση. Ο Αμερικάνος, ο οποίος το Σάββατο είχε σημειώσει μόλις το 13ο χρόνο, εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των οδηγών μπροστά του και οδηγώντας σχεδόν αλάνθαστα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα κατάφερε να τερματίσει στην πέμπτη θέση, αφήνοντας πίσω του τον Δημήτρη Κοτζιά, ο οποίος συμπλήρωσε την πρώτη εξάδα.
Στους άτυχους του πρώτου αγώνα συμπεριλαμβάνεται ο μικρός Δημήτρης Κύρκος, ο οποίος αναγκάστηκε να μπει στα pits ύστερα από σύγκρουση που είχε στους πρώτους γύρους. Αν και επανήλθε στην τελευταία θέση, κατάφερε, πιστοποιώντας ακόμα μια φορά το οδηγικό ταλέντο του, να αναρριχηθεί μέχρι τη 14 θέση στην οποία και τερμάτισε.
Όσον αφορά στον αγώνα των δημοσιογράφων, την πρώτη θέση κατέλαβε ο Ακης Τεμπερίδης, με τον Παντελή Πατέλο του περιοδικού Drive να ακολουθεί στη δεύτερη θέση και τον Αλέξανδρο Κεσίδη του AMS να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο κιβώτιο ταχυτήτων του Seat Leon 16V στέρησε από τη συμμετοχή του in.gr και τον Γιώργο Πολυζώη κάθε ελπίδα για μια ακόμα διάκριση. Μόλις στον τρίτο γύρο το κιβώτιο κόλλησε στην τέταρτη σχέση τη στιγμή που ο συντάκτης του in.gr βρισκόταν στη δεύτερη θέση των δημοσιογράφων, έχοντας σημειώσει το δεύτερο καλύτερο χρόνο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Γυρίζοντας την πίστα των Σερρών με τετάρτη στο κιβώτιο για τους υπόλοιπους 12 γύρους τερμάτισε στην 23η θέση μεταξύ 25 αγωνιζομένων.
2ος Αγώνας
Στο δεύτερο αγώνα των 15 γύρων την pole position κατείχε ο Στέλιος Χαλδαίος, με τον Κωνσταντίνο Παραδείση να βρίσκεται στη δεύτερη θέση και τον Παναγιώτη Καϊτατζή, ο οποίος δεν συμμετείχε στον πρώτο αγώνα λόγω προβλήματος στον κινητήρα του Seat Leon, στην τρίτη. Το σκηνικό του πρώτου αγώνα επαναλήφθηκε και στο δεύτερο και η γενική κατάταξη άλλαξε προτού καν τα αυτοκίνητα φτάσουν στην πρώτη στροφή.
Ο Κωνσταντίνος Παραδείσης οδηγώντας εντυπωσιακά πέρασε στην πρώτη θέση και δημιούργησε από τον πρώτο κιόλας γύρο τη διαφορά που του επέτρεψε να διατηρήσει τη θέση αυτή μέχρι το τέλος του αγώνα και να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη στο θεσμό.
Ο Στέλιος Χαλδαίος έπειτα από έντονη μάχη με τον Δημήτρη Κοτζιά και το νικητή του πρώτου αγώνα, Δημήτρη Μιχελακάκη, κατάφερε να τερματίσει τελικά στη δεύτερη θέση, αφήνοντας στην τρίτη τον Δημήτρη Κοτζιά και στην τέταρτη τον Δημήτρη Μιχελακάκη.
Ο Διονύσης Φαμπιάτος ολοκλήρωσε τον αγώνα στην πέμπτη θέση, ενώ ο Παναγιώτης Καϊτατζής έκλεισε την πρώτη εξάδα. Ο Νίκος Σαμάνογλου τερμάτισε στην έβδομη θέση μπροστά από τους Δημήτρη Κύρκο και Γιώργο Κορωνιό, ενώ ο Ιαβέρης Junior συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα.
Στον αγώνα των δημοσιογράφων στην πρώτη θέση τερμάτισε και πάλι ο Ακης Τεμπερίδης, που εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την ατυχία του Παντελή Πατέλου, ο οποίος πραγματοποίησε τον καλύτερό του αγώνα στη σύντομη αγωνιστική του καριέρα και βρισκόταν μέσα στην πρώτη δεκάδα και φυσικά στην πρώτη θέση για τους αγωνιζόμενους του ειδικού Τύπου. Ωστόσο, η απειρία του σε χτυπήματα κάτω από τη μέση που δέχτηκε τον οδήγησε σε αρκετές εξόδους, οι οποίες του στέρησαν μια ακόμα διάκριση.
Το γεγονός αυτό ευνόησε τον Αλέξανδρο Κεσίδη του AMS που τερμάτισε στη δεύτερη θέση και τον Γιώργο Σκευοφύλαξ που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Στην τέταρτη θέση ακολούθησε ο άτυχος Παντελής Πατέλος και στην πέμπτη ο Γιώργος Πολυζώης, που οδήγησε και πάλι με μία μόνο σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο, αν και επιδιορθώθηκε από τους μηχανικούς της Seat-Tεχνοκάρ στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα των δύο αγώνων, αποδείχθηκε αναξιόπιστο.
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 3ος γύρος Σέρρες, 30 Iουνίου -1 Ιουλίου