Με μία γρήγορη ματιά ο Instagram λογαριασμός της Rozy μοιάζει με οποιονδήποτε άλλο λογαριασμό influencer που κάνει giveaways και διαφημίζει προϊόντα.
Είναι μία 22χρονη κοπέλα που της αρέσει η μόδα, η yoga, το τρέξιμο και τα ταξίδια, ενώ έχει συγκεντρώσει πάνω από 80.000 followers.
Ωστόσο αυτός ο λογαριασμός είναι διαφορετικός από όλους τους άλλους μιας και δεν πρόκειται για πραγματικό πρόσωπο αλλά για εικονικό, ένα avatar που δημιουργήθηκε από το Sidus Studio X.
Η CGI-generated influencer σχεδιάστηκε με το στυλ των millennials και διαθέτει περίπου 800 εκφράσεις προσώπου και κινήσεις με τη βοήθεια μιας ηθοποιού και τεχνολογίας 3D modeling.
Δε χρησιμοποιήθηκε συγκεκριμένος άνθρωπος για να σχεδιαστεί, ενώ δε χρησιμοποιήθηκαν δυτικά πρότυπα ομορφιάς.
Η Rozy έχει πάνω από 100 χορηγούς που ενδιαφέρονται να προβάλλουν τα προϊόντα τους μέσω του προφίλ της, ενώ τα έσοδά της αναμένονται να φτάσουν φέτος το 1 δις κορεατικά γουάν (€720.000).
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.