Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Παγκόσμια ανάκληση -και- σε 220.000 BMW Σειράς 3 λόγω των ιαπωνικών αερόσακων

Παγκόσμια ανάκληση -και- σε 220.000 BMW Σειράς 3 λόγω των ιαπωνικών αερόσακων

Οι BMW Σειρά 3, Model Year 2002-2003 ανεξαρτήτως αμαξώματος και έκδοσης, οδηγούνται στα συνεργεία των Βαυαρών ανά τον κόσμο λόγω του προβλήματος που εντοπίστηκε στους αερόσακους του Ιάπωνα προμηθευτή Takata.

Η βαυαρική φίρμα ανακοίνωσε ότι θα οδηγήσει για έλεγχο και επισκευή 220.000 «3άρες» Model Year 2002 και 2003 λόγω του «γνωστού» προβλήματος με τους ιαπωνικούς αερόσακους του προμηθευτή Takata που, τον προηγούμενο μήνα, οδήγησε στην ανάκληση, 3,4 εκατομμυρίων αυτοκινήτων των Toyota, Honda, Nissan και Mazda.

Στην περίπτωση των Βαυαρών η διαδικασία ανάκλησης αφορά ΒMW Σειρά 3 sedan, coupe, convertible και station wagon που έχουν λανσαριστεί τα έτη 2002-2003 αλλά και τις Μ3, M3 Coupe και Μ3 Convertible της ίδιας γενιάς.

Σε ό,τι αφορά τον καταμερισμό των προς ανάκληση αυτοκινήτων της βαυαρικής φίρμας, πρόκειται για 42.800 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, 64.044 στη Γερμανία, 24.272 στη Βρετανία, 13.022 στην Ιταλία, 10.449 στη Γαλλία, 9.954 στην Ισπανία και 7.890 στην Ιαπωνία.

Σύμφωνα με την BMW, τα απαραίτητα εξαρτήματα για τη διόρθωση του προβλήματος θα είναι διαθέσιμα τον Ιούλιο, ενώ όπως επισημαίνει δεν έχουν αναφερθεί στην εταιρεία περιστατικά που να οφείλονται στο συγκεκριμένο πρόβλημα.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις του NHTSA, της αμερικανικής αρμόδιας κρατικής αρχής το πρόβλημα εντοπίζεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα στο πυροτεχνικό σύστημα του δεξιού αερόσακου (συνοδηγού), ο οποίος μπορεί να μην αναπτυχθεί σωστά, σε περίπτωση ατυχήματος.

Σε ό,τι αφορά την έκθεση του NHTSA για τα προς ανάκληση αυτοκίνητα της BMW, τα «ύποπτα» εξαρτήματα των αερόσακων έχουν κατασκευαστεί μεταξύ του Απριλίου 2000 και του Οκτωβρίου 2002 σε εργοστάσια της Takata σε ΗΠΑ και Μεξικό.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του NHTSA, το πρόβλημα μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική αύξηση της πίεσης στο εσωτερικό του αερόσακου κατά την ανάπτυξή του, με αποτέλεσμα την πρόκληση πυρκαγιών ή και τραυματισμών των επιβατών από κομμάτια μετάλλου που εκτοξεύονται, με το άνοιγμα του αερόσακου.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο