Frigoglass: Μείωση κερδών και εσόδων στο 9μηνο 2012
Μείωση κερδών και εσόδων κατέγραψε η Frigoglass στο 9μηνο 2012. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 6 εκατ. ευρώ σε σχέση με 19,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, παρουσιάζοντας μείωση 69%. Οι ενοποιημένες πωλήσεις κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με το εννεάμηνο του 2011, ανερχόμενες στα 438,9 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων […]
Μείωση κερδών και εσόδων κατέγραψε η Frigoglass στο 9μηνο 2012. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 6 εκατ. ευρώ σε σχέση με 19,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, παρουσιάζοντας μείωση 69%. Οι ενοποιημένες πωλήσεις κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με το εννεάμηνο του 2011, ανερχόμενες στα 438,9 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν κατά 13,4% τους πρώτους εννέα μήνες του 2012, στα 56,3 εκατ. ευρώ από τα 65 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.
Ο κύριος Torsten Tuerling, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε:
«Όπως είχαμε αναφέρει στις επιχειρηματικές προοπτικές του εξαμήνου, αντιμετωπίσαμε ένα ιδιαίτερα δυσμενές τρίτο τρίμηνο. Σε ένα περιβάλλον οικονομικής ύφεσης στην Ευρώπη, οι βασικοί μας πελάτες μείωσαν σημαντικά τις επενδύσεις τους. Τα χαμηλά επίπεδα παραγγελιών στις περισσότερες παραγωγικές μας μονάδες οδήγησαν σε αναξιοποίητη παραγωγική δυναμική και κατ’ επέκταση σε μη επαρκή απορρόφηση των γενικών εξόδων στο τρίμηνο. Συνέπεια αυτού ήταν η αδυναμία μείωσης των αποθεμάτων μας. Επιπλέον, έκτακτα γεγονότα και τα αρνητικά περιθώρια κέρδους των δραστηριοτήτων μας στην Κίνα και την Αμερική καθώς και η πρόσφατη εξαγορά της Frigoglass Jebel Ali, επηρέασαν αρνητικά την κερδοφορία του τρίτου τριμήνου.
Παρά το αντίξοο αυτό οικονομικό περιβάλλον, συνεχίσαμε να επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες και προϊόντα με στόχο τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Αποτέλεσμα αυτού είναι η δημιουργία βραχυπρόθεσμα αρνητικών επιπτώσεων στην παραγωγικότητα των μονάδων και επιπρόσθετου κόστους, ωστόσο αποτελεί παράγοντα διατήρησης της ηγετικής μας θέσης και περαιτέρω ενίσχυσης μέσω καινοτόμων προϊόντων.
Εκτιμούμε ότι το εμπορικό περιβάλλον θα παραμείνει ιδιαίτερα δύσκολο τα επόμενα τρίμηνα. Ωστόσο έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένο σχέδιο για την αποκατάσταση της κερδοφορίας μας και την ενίσχυση του ισολογισμού μας μέσω σημαντικής βελτίωσης των ταμειακών ροών. Προσφάτως ανακοινώσαμε τη νέα οργανωτική μας δομή που θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης εκτός Ευρώπης, να ενισχύσουμε την λειτουργική μας αποδοτικότητα και να υλοποιήσουμε με επιτυχία τα σχέδιά μας. Θα ανακοινώσουμε περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με τους στόχους μας κατά την δημοσίευση των ετήσιων αποτελεσμάτων για τη χρήση του 2012».