Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
To Facebook γίνεται λίγο λιγότερο «δωρεάν» για τους χρήστες του

To Facebook γίνεται λίγο λιγότερο «δωρεάν» για τους χρήστες του

Η πίεση για αύξηση της κερδοφορίας φαίνεται ότι εντείνεται στο Facebook μετά την -όχι και τόσο εντυπωσιακή- είσοδό του στο χρηματιστήριο. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι λανσάρει στις ΗΠΑ και σε 20 ακόμα χώρες μια δοκιμαστική λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν προκειμένου να αυξήσουν τους αναγνώστες των αναρτήσεών τους.

Η πίεση για αύξηση της κερδοφορίας φαίνεται ότι εντείνεται στο Facebook μετά την -όχι και τόσο εντυπωσιακή- είσοδό του στο χρηματιστήριο. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι λανσάρει στις ΗΠΑ και σε 20 ακόμα χώρες μια δοκιμαστική λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν προκειμένου να αυξήσουν τους αναγνώστες των αναρτήσεών τους.

Η νέα υπηρεσία, με την ονομασία Promoted Posts, υποτίθεται ότι προορίζεται για ανακοινώσεις γάμων, προσκλήσεις για πάρτι και άλλες αναρτήσεις ιδιαίτερης σημασίας, χωρίς όμως να υπάρχει περιορισμός ως προς το περιεχόμενο.

Σε πρώτη φάση, η τιμή της υπηρεσίας καθορίστηκε στα 7 δολάρια ανά ανάρτηση.

Δείτε ακόμα: Ένα δισεκατομμύριο χρήστες στο Facebook κάθε μήνα

Όταν ο χρήστης πατήσει το κουμπί «Promote» σε μια ανάρτηση και πληρώσει μέσω κάρτας, η ανάρτηση αυτή θα εμφανίζεται πιο ψηλά στη ροή αναρτήσεων και θα είναι ορατή σε περισσότερους από τους φίλους του χρήστη.

Σήμερα, επισημαίνει το Tech Crunch, μόλις το 12 με 17 τοις εκατό των φίλων ενός χρήστη βλέπουν στη ροή τους μια τυχαία ανάρτησή του.

Το Promoted Post, ανακοίνωσε το Facebook σε εταιρικό ιστολόγιο, σε πρώτη φάση απευθύνεται μόνο σε ιδιώτες που έχουν λιγότερους από 5.000 «φίλους».

Η δοκιμή της υπηρεσίας ξεκίνησε στη Νέα Ζηλανδία προτού το Facebook μπει στο χρηματιστήριο.

Ακόμα και σήμερα, το Facebook υπόσχεται ότι το κοινωνικό δίκτυο «είναι και πάντα θα είναι δωρεάν». Όπως φαίνεται όμως, το δωρεάν είναι σχετική έννοια.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο