Τα όρια της λατρείας έχει αγγίξει η επιμονή των σχεδιαστών με τη δαντέλα εδώ και καιρό. Η δυναμική της έχει πια ξεπεράσει το στάδιο του ρομαντισμού και υιοθετεί το έθνικ προφίλ της Ιβηρικής χερσονήσου. Η Κάρμεν δεν περιορίζεται φέτος στο να ανεμίζει τη βεντάλια της πετώντας τριαντάφυλλα από τις κερκίδες, όπως την είδε ο Πέτερ Ντούντας για τον Pucci και οι Dolce & Gabbana, αλλά μπαίνει στην αρένα με την ορμή του τορεαδόρ. Τουλάχιστον έτσι τη φαντάστηκε αυτήν τη σεζόν η Ροσέλα Τζαρντίνι για το Moschino και συνδύασε τα κοντά κεντημένα σακάκια και τα καπέλα ταυρομάχου όχι μόνο με κολάν και εφαρμοστά παντελόνια αλλά επίσης με σορτς και μίνι φούστες. Στην πρώτη κολεξιόν που υπογράφει επισήμως αυτή την άνοιξη στον Balmain ο Ολιβιέ Ρουστέιν ταξιδεύει τους τορέρος στο Βέγκας του βασιλιά Έλβις.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.