Με δύο ταχύτητες κινήθηκαν οι πληρότητες στα ξενοδοχεία της Αθήνας το Φεβρουάριο
Αισιοδοξία, αλλά και προβληματισμό αντανακλούν τα στοιχεία για τις πληρότητες των ξενοδοχειακών μονάδων της Αθήνας το Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής: Τα ξενοδοχεία πέντε και τεσσάρων αστέρων σημείωσαν άνοδο στις πληρότητες τους, ενώ στα αντίστοιχα δύο και τριών αστέρων υπήρξε σημαντική μείωση.
Αισιοδοξία, αλλά και προβληματισμό αντανακλούν τα στοιχεία για τις πληρότητες των ξενοδοχειακών μονάδων της Αθήνας το Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής: Τα ξενοδοχεία πέντε και τεσσάρων αστέρων σημείωσαν άνοδο στις πληρότητες τους, ενώ στα αντίστοιχα δύο και τριών αστέρων υπήρξε σημαντική μείωση.
Συγκεκριμένα στα πεντάστερα σημειώθηκε άνοδος 11,2% φτάνοντας το 50% στις πληρότητες τους, και στα τετράστερα άνοδος 11,4% και πληρότητες 62%.
Στον αντίποδα τα δυάστερα και τα τριάστερα έκλεισαν το Φεβρουάριο με πτώση 10,5% φτάνοντας τις πληρότητες στο 53,8%.
Με την τουριστική χρονιά να «τρέχει», η Ένωση εξακολουθεί να επιμένει αισιόδοξα και να συμμετέχει ενεργά σε κάθε δράση που μπορεί να ενισχύσει τον προορισμό και την ξενοδοχία σε Αθήνα-Αττική.
Παράδειγμα αποτελεί η νέα πρωτοβουλία της ΕΞΑ-Α για συνεργασία με την Expedia.com.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, η Expedia εκπόνησε για λογαριασμό της ΕΞΑ-Α ένα στοχευμένο πλάνο προβολής της Αθήνας-Αττικής και των ξενοδοχείων της προς πέντε διαφορετικά κανάλια: Expedia.com (Η.Π.Α.), Expedia.ca (Καναδάς), Expedia.aus (Αυστραλία) και Hotels.com (Σουηδία και Νορβηγία).
Το πρόγραμμα θα «τρέξει» από τα μέσα Απριλίου και για δύο μήνες στα τρία πρώτα κανάλια, ενώ η διάρκεια για Σουηδία και Νορβηγία θα είναι τρεις μήνες.
Σκοπός είναι αφενός η ενίσχυση του ονόματος του προορισμού μας και αφετέρου η προσέλκυση πελατών οι οποίοι δεν είχαν την Αθήνα σαν τον βασικό τους προορισμό.