Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Διπλή συνεργασία της RBR με τις Infiniti και Renault

Διπλή συνεργασία της RBR με τις Infiniti και Renault

Η Infiniti αρχικά θα είναι χορηγός της Red Bull Racing και σταδιακά θα αναπτύσσει τη συνεργασία της με την αυστριακή ομάδα στην εξέλιξη τεχνολογιών του σασί, ενώ παράλληλα η Renault θα παραμείνει στην πρωταθλήτρια ως χορηγός και κατασκευαστής των κινητήρων της.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Infiniti μπαίνει φέτος στη Formula 1 ως χορηγός της Red Bull Racing, όπως ανακοίνωσε στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, με στόχο τη σταδιακή ανάπτυξη τεχνολογικής συνεργασίας σε διάφορα συστήματα του σασί με την ομάδα του Milton Keynes.

Η ιαπωνική Infiniti αποτελεί την πολυτελή φίρμα της Nissan, η οποία ανήκει κατά 44% στη Renault. Ωστόσο, η χορηγική συνεργασία της δεν προβλέπει την αντικατάσταση της Renault, ούτε τη μετονομασία των κινητήρων της ομάδας, όπως ανέφεραν οι αρχικές πληροφορίες.

Οι κινητήρες της RBR θα εξακολουθήσουν να ονομάζονται Renault και η γαλλική φίρμα θα διατηρήσει τα έντονα διακριτικά της, στο κάλυμμα του κινητήρα και στα κράνη των οδηγών. Η Infiniti θα έχει τα δικά της διακριτικά στην πίσω πτέρυγα, στο ρύγχος και στις φόρμες των οδηγών.

Σύμφωνα με το πλάνο της συνεργασίας των δύο πλευρών, η Renault θα εξακολουθήσει στο εγγύς μέλλον να προμηθεύει τη RBR με κινητήρες, ενώ η Infiniti θα επεκτείνει τη συνεργασία της με την αυστριακή ομάδα στην εξέλιξη άλλων εξαρτημάτων και ηλεκτρικών συστημάτων.

Ο διευθυντής της RBR, Christian Horner, είπε: «Ως αυτόνομη ομάδα, δεν είμαστε εξειδικευμένοι στην κατασκευή μπαταριών, ούτε στην κατασκευή συστημάτων KERS. Θέλουμε να αφοσιωθούμε στη σχεδίαση και κατασκευή αμαξωμάτων της F1 και αν μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε τις υποδομές της Nissan και της Infiniti, αυτό θα είναι συναρπαστικό για εμάς».

Ο αντιπρόεδρος της Infiniti, Andy Palmer, διευκρίνισε: «Προφανώς υπάρχει πολύ ισχυρός δεσμός μεταξύ της Renault και της Nissan έτσι κι αλλιώς. Μέσω αυτής της συμμαχίας, η Renault διατηρεί το 44 τοις εκατό της Nissan και η Nissan το 15 τοις εκατό της Renault.

Υπάρχει άμεση σύνδεση εδώ, αλλά μόνο και μόνο να αλλάζαμε το σήμα του κινητήρα δεν θα ήταν κάτι αυθεντικό. Έτσι, η Renault θα εξακολουθήσει να προμηθεύει την ομάδα με κινητήρες, ενώ η δική μας εμπλοκή έχει να κάνει στη συνεργασία για την κατασκευή του μονοθεσίου».

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο