MotoGP – Δοκιμές Μαλαισίας: Οι Honda κυρίαρχες στη Sepang
Ο Marco Simoncelli της "δορυφορικής" Gresini Honda έκανε την έκπληξη με τον ταχύτερο γύρο του πρώτου τριημέρου δοκιμών του MotoGP 2011 στην ασιατική χώρα, ενώ τις προηγούμενες ημέρες επικεφαλής ήταν οι Casey Stoner και Dani Pedrosa με τις εργοστασιακές RC212V.
Οι Casey Stoner, Dani Pedrosa και Marco Simoncelli, άπαντες με Honda RC212V, σημείωσαν τους ταχύτερους χρόνους των τριών ημερών αντίστοιχα στις πρώτες χειμερινές δοκιμές του MotoGP 2011, στη Sepang της Μαλαισίας – με τον τελευταίο να κάνει την έκπληξη, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο του τριημέρου.
Ο πρωταθλητής Jorge Lorenzo με τη νέα Yamaha M1 βρέθηκε στο ίδιο δεκατο του δευτερολέπτου με τη «στρατιά» των Honda την τελευταία ημέρα, την ώρα που ο Valentino Rossi έμεινε πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά με τη νέα Ducati GP11 – καθώς ο Ιταλός ακόμα αναρρώνει από τη χειρουργική επέμβαση που έκανε στον ώμο τον Νοέμβριο του 2010.
Μια από τις ευχάριστες εκπλήξεις των δοκιμών ήταν ο Alvaro Bautista, μοναδικός αναβάτης της Suzuki πλέον, ο οποίος σημείωσε χρόνους κοντά στους κορυφαίους με το νέο πλαίσιο και το νέο κινητήρα της ιαπωνικής ομάδας. Μάλιστα, ο ίδιος είπε ότι την πρώτη μέρα νόμιζε ότι οδηγεί κινητήρα 1.000 κ.εκ.! Την τελευταία μέρα ο Ισπανός απουσίασε λόγω ασθένειας.
Παρότι είχε πτώση την τελευταία μέρα, ο Casey Stoner δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τη δουλειά που έκανε η Honda: «Κάναμε ορισμένα καλά βήματα προόδου, αλλάζαμε σασί και προσπαθούσαμε να βρούμε καλή αίσθηση για το καθένα», είπε ο Αυστραλός.
«Καταφέραμε να κάνουμε τη μοτοσικλέτα να δουλέψει πολύ καλύτερα με χρησιμοποιημένα ελαστικά και έχουμε διαφορετικό traction control, που εμποδίζει το σπινάρισμα λίγο νωρίτερα – αυτό μας βοηθάει στην ταχύτητα που διατηρούμε μέσα στη στροφή.
Είμαι χαρούμενος με ό,τι βρήκα σε αυτές τις δοκιμές. Για την ακρίβεια, είναι λίγο καλύτερα από ό,τι περίμενα. Είμαι χαρούμενος με τη μοτοσικλέτα στο σύνολό της, καθώς ήταν σημαντικό να έχουμε ένα τόσο καλό βασικό στήσιμο για να εργαστούμε».
Ο Jorge Lorenzo έμεινε αρκετά ικανοποιημένος από το νέο πλαίσιο και τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα της Yamaha Μ1, αλλά δεν έκρυψε την ανάγκη του για βελτίωση της ισχύος του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα της Yamaha.
«Χρησιμοποίησα κινητήρα δεύτερης γενιάς του 2010. Έχει πολύ περισσότερη ισχύ από τον παλιό. Αν συγκρίνουμε την Μ1 με την έκδοση του 2007, σίγουρα είναι πολύ πιο ισχυρή – αλλά αν συγκρίνουμε το νέο κινητήρα με τον κινητήρα δεύτερης γενιάς του 2010 δεν είναι μεγάλες οι διαφορές», είπε ο Ισπανός.
«Πρέπει να βελτιωθούμε λίγο στην επιτάχυνση και στην ισχύ γενικότερα, καθώς και στην πρόσφυση. Η ταχύτητα στα φρένα και μέσα στη στροφή είναι αληθινά καλή. Η μοτοσικλέτα του 2011 σηκώνει τροχό πιο δύσκολα, συνεπώς μπορούμε να ανοίξουμε περισσότερο το γκάζι στην έξοδο και σε ορισμένες στροφές μπορούμε να διατηρήσουμε μεγαλύτερη ταχύτητα».
Ο συμπατριώτης του, Dani Pedrosa, είπε από την πλευρά του: «Είμαι πάρα, πάρα πολύ χαρούμενος με την έκβαση των δοκιμών. Η καλύτερη είδηση είναι ότι η ανάρρωση του χεριού μου προχώρησε, εξαφανίστηκαν οι κράμπες και η έλλειψη δύναμης, που με ανησυχούσαν πολύ.
Επικεντρώθηκα περισσότερο στη μοτοσικλέτα του 2010 και στις επόμενες δοκιμές θα έχουμε περισσότερο χρόνο με τη νέα μοτοσικλέτα. Η Ohlins θα φέρει επίσης ορισμένα νέα εξαρτήματα (σ.σ.: της ανάρτησης), που επίσης μπορούν να βελτιώσουν τη μοτοσικλέτα. Η μεγαλύτερη πρόοδος που κάναμε αφορά στη σταθερότητα στο φρενάρισμα», κατέληξε.
Όσο για τον Valentino Rossi, ο «γιατρός» εξήγησε: «Ο ώμος μου βελτιώθηκε πολύ και μπορώ να οδηγήσω τη μοτοσικλέτα. Αυτή είναι πολύ σημαντική ένδειξη, καθώς σημαίνει ότι ο ώμος είναι αρκετά δυνατός για να αντέξει τις πιέσεις.
Αν δείτε τον ώμο μου, είναι πολύ μικρός και σχεδόν δεν έχει μύες, οπότε γύρο με το γύρο χάνω τη δύναμή μου και πονάω περισσότερο. Ωστόσο, μπορούμε να τον δυναμώσουμε τις επόμενες εβδομάδες και είμαι αισιόδοξος ότι θα είμαι πιο δυνατός στις επόμενες δοκιμές. Αυτό είναι το πιο θετικό.
Ο ώμος μου είναι αρκετά μεγάλο πρόβλημα αυτή τη στιγμή, διότι πρέπει να βελτιώσουμε και να εξελίξουμε τη μοτοσικλέτα. Προσπαθούμε να ξεχάσουμε τους χρόνους μου, διότι σε δύο ή τρία σημεία της πίστας χάνουμε πολύ χρόνο – ωστόσο κάναμε καλή δουλειά και βελτιώσαμε τις ρυθμίσεις και δουλέψαμε πολύ με τα διαφορετικά ελαστικά.
Όταν αλλάζουμε από μαλακή σε σκληρή γόμα, η μοτοσικλέτα αντιδρά διαφορετικά σε σχέση με τη [Yamaha] M1, συνεπώς είναι σημαντικό για εμάς να καταλάβουμε. Δοκιμάσαμε ένα νέο φέρινγκ και είχαμε ορισμένα διαφορετικά αεροδυναμικά στοιχεία. Τώρα το μεγαλύτερο πρόβλημα για εμάς είναι οι κραδασμοί του μπροστινού μέρους.
Δεν έχουμε κάνει μεγάλες τροποποιήσεις ακόμα, αλλά πρέπει να βελτιώσουμε τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στη στροφή. Προσπαθώ να καταλάβω πως δουλεύει η μοτοσικλέτα και θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία μας» κατέληξε ο 31χρονος.
MOTOGP 2011
ΔΟΚΙΜΕΣ ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ
ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ
1. Stoner (Honda) 2:01.574
2. Lorenzo (Yamaha) 2:01.977
3. Pedrosa (Honda) 2:02.024
4. Simoncelli (Gresini Honda) 2:02.295
5. Spies (Yamaha) 2:02.332
6. Bautista (Suzuki) 2:02.422
7. Aoyama (Gresini Honda) 2:02.483
8. Dovizioso (Honda) 2:02.507
9. Edwards (Tech3 Yamaha) 2:02.514
10. De Puniet (Pramac Ducati) 2:03.152
11. Akiyoshi (Honda) 2:03.224
12. Rossi (Ducati) 2:03.365
13. Hayden (Ducati) 2:03.508
14. Capirossi (Pramac Ducati) 2:03.695
15. Barbera (Aspar Ducati) 2:03.767
16. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 2:04.009
17. Elias (LCR Honda) 2:04.238
18. Abraham (Cardion Ducati) 2:04.470
ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ
1. Pedrosa (Honda) 2:00.770
2. Stoner (Honda) 2:01.434
3. Spies (Yamaha) 2:01.508
4. Dovizioso (Honda) 2:01.512
5. Simoncelli (Gresini Honda) 2:01.522
6. Aoyama (Gresini Honda) 2:01.534
7. Lorenzo (Yamaha) 2:01.563
8. Bautista (Suzuki) 2:01.687
9. Edwards (Tech3 Yamaha) 2:01.722
10. Barbera (Aspar Ducati) 2:02.093
11. Hayden (Ducati) 2:02.379
12. De Puniet (Pramac Ducati) 2:02.426
13. Rossi (Ducati) 2:02.597
14. Akiyoshi (Honda) 2:02.619
15. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 2:03.032
16. Capirossi (Pramac Ducati) 2:03.047
17. Abraham (Cardion Ducati) 2:03.466
18. Elias (LCR Honda) 2:04.026
ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ
1. Simoncelli (Gresini Honda) 2:00.757
2. Stoner (Honda) 2:00.811
3. Lorenzo (Yamaha) 2:00.845
4. Dovizioso (Honda) 2:00.945
5. Spies (Yamaha) 2:01.002
6. Pedrosa (Honda) 2:01.241
7. Aoyama (Honda) 2:01.353
8. Hayden (Ducati) 2:01.534
9. Edwards (Tech3 Yamaha) 2:01.651
10. Rossi (Ducati) 2:01.842
11. Barbera (Aspar Ducati) 2:02.030
12. Capirossi (Pramac Ducati) 2:02.057
13. De Puniet (Pramac Ducati) 2:02.159
14. Abraham (Cardion Ducati) 2:02.645
15. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 2:02.717
16. Elias (LCR Honda) 2:02.916
17. Akiyoshi (Honda) 2:03.452
18. Aoki (Suzuki) 2:04.700
auto.in.gr
- Προπονήσεις: Γιατί είναι πιο δύσκολες τον χειμώνα;
- Τα SOS της τελευταίας στιγμής για το επίδομα θέρμανσης: Εκπνέει η προθεσμία – Τα ποσά που θα δοθούν
- Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα – Πού θα είναι κλειστά τα σχολεία
- Στην 5η θέση η Ελλάδα ως προορισμός ευεξίας διεθνώς
- Συνταγή: Κοτόπουλο με γιαούρτι & μπαχαρικά
- Global Peace Index: Πόσο ασφαλής και ειρηνική είναι η Ελλάδα – Υποχώρησε στην παγκόσμια κατάταξη
- Ο μύθος ότι η Δημοκρατία και η πολιτική υποφέρουν από κόπωση – Το παράδειγμα της Γαλλίας
- Κακοκαιρία Byron: Πώς θα εξελιχθεί τις επόμενες ώρες – Κόκκινος συναγερμός για πολλές περιοχές
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)




























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442