Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ο S. Loeb δεν φοβήθηκε την RBR στο βροχερό Silverstone!

Ο S. Loeb δεν φοβήθηκε την RBR στο βροχερό Silverstone!

Χωρίς traction control, στη βροχή, ο Sebastien Loeb πίεσε τη Red Bull-Renault, έλεγξε τις πλαγιολισθήσεις και άφησε εντυπωσιασμένη την ομάδα ενόψει της συμμετοχής του στις δοκιμές της Βαρκελώνης!

Καθώς ο Sebastien Loeb προετοιμάζεται να βρεθεί στην ίδια πίστα με τους οδηγούς της Formula 1 τη Δευτέρα (17 Νοεμβρίου), στις δοκιμές της Βαρκελώνης, ήταν απολύτως απαραίτητο να αποκτήσει πρότερη εμπειρία από τη Red Bull-Renault. Αυτός ήταν ο σκοπός των περίπου 100 χιλιομέτρων που συμπλήρωσε στο Silverstone.


Ο Γάλλος δεν είχε τον (βροχερό) καιρό στο πλευρό του. Έκανε 37 γύρους στην πίστα του Northamptonshire, που είχε διαμορφωθεί για την περίσταση στα 2,6 χιλιόμετρα. Μια μέρα νωρίτερα είχε επισκεφτεί το εργοστάσιο της Red Bull Racing για την κατασκευή του καθίσματός του.


Το μονοθέσιο που χρησιμοποίησε για αυτές τις δοκιμές ο πιο επιτυχημένος οδηγός ράλι όλων των εποχών ήταν η RB4 με την οποία είχε αγωνιστεί φέτος ο Mark Webber στη Valencia. Λόγω της κακοκαιρίας, ήταν αναγκασμένος σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών να χρησιμοποιεί ελαστικά ακραίας βροχής.


Βεβαίως, είναι αμφίβολο ότι οι συνθήκες έλλειψης πρόσφυσης ενοχλούν και τόσο έναν οδηγό ράλι! Με το νερό και τις χαμηλές θερμοκρασίες έπρεπε να αντιδρώ γρήγορα όταν το αυτοκίνητο παρουσίαζε τάσεις πλαγιολίσθησης αλλά εντάξει, έμεινα ευχαριστημένος με την αίσθηση, είπε ο «Seb».


Ηταν η πρώτη φορά που οδήγησα μονοθέσιο F1 χωρίς traction control και ανάλογα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Είμαι σίγουρος ότι δεν ήμουν τόσο γρήγορος, αλλά αισθανόμουν καλά και κατάφερνα να το διορθώνω όταν γλιστρούσε.


Αν στη Βαρκελώνη βρέχει και έχει θερμοκρασία πέντε βαθμών Κελσίου θα είμαστε εντάξει! Σίγουρα θα ήταν καλύτερο να είχε μείνει στεγνή η άσφαλτος εδώ ώστε να καταλάβω λίγο τα όρια του αυτοκινήτου. Δεν είχα την ευκαιρία να το κάνω αυτό αλλά σίγουρα ήταν χρήσιμες αυτές οι δοκιμές, για να ελέγξω την εφαρμογή μου στο κάθισμα, να ελέγξω ότι βλέπω καλά και να αποκτήσω καλή αίσθηση με το συμπλέκτη και τα φρένα. Θα είναι καλό να ξεκινήσω στη Βαρκελώνη χωρίς να μου σβήσει τρεις φορές στα pits!


Δεν είναι εύκολο να αισθανθείς άνετα με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά δεν ανησύχησα σε καμία στιγμή. Βρίσκω δυσκολότερη όλων την κατανόηση της ταχύτητας που μπορείς να διατηρείς μέσα στις στροφές και τη σωστή εκτίμηση των σημείων φρεναρίσματος. Τα επίπεδα αρνητικής άντωσης σου δίνουν εντυπωσιακή πρόσφυση στα γρήγορα κομμάτια.


Ηταν πολύ καλή εμπειρία, αλλά στο Silverstone έκανα σχεδόν 100 χιλιόμετρα σε συνθήκες πολύ χαμηλής πρόσφυσης και δεν είχα την ευκαιρία να κατανοήσω πλήρως το μονοθέσιο. Αλλά επιταχύνοντας στην ευθεία μπορούσα να αισθανθώ την ισχύ και αυτό ήταν πολύ διασκεδαστικό.


Δεν περιμένω να είναι καθόλου εύκολες οι δοκιμές στη Βαρκελώνη. Είναι η πρώτη φορά που θα βρεθώ στην ίδια πίστα με τους οδηγούς της Formula 1 και αυτό, προφανώς, θα είναι ενδιαφέρον!


Ένα από τα μέλη της Red Bull Racing χαρακτήρισε εντυπωσιακή τόσο την οδήγηση όσο και την προσέγγιση του Loeb στις δοκιμές του Silverstone και συνέχισε: Δεν τον φόβισε το αυτοκίνητο και σε αυτές τις συνθήκες τα κατάφερε καλά, οδηγώντας το αρκετά γρήγορα ώστε να φέρει τα πάντα σε καλή θερμοκρασία λειτουργίας χωρίς να κάνει λάθη – κι αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο. Δείχνει να είναι σε καλή κατάσταση για τις δοκιμές της Βαρκελώνης.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο