Ράλι Ιταλίας: Τρίτη συνεχόμενη νίκη για τον P.Solberg
Ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής, Petter Solberg, κατέκτησε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του στο Ράλι Ιταλίας και διατήρησε ζωντανές τις όποιες ελπίδες του για την κατάκτηση και του φετινού τίτλου.
Ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής, Petter Solberg, κατέκτησε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του, χθες Κυριακή, στο Ράλι Ιταλίας και διατήρησε ζωντανές τις όποιες ελπίδες του για την κατάκτηση και του φετινού τίτλου.
Ο Νορβηγός οδηγός της Subaru, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στις 13 από τις 19 συνολικά Ειδικές Διαδρομές του αγώνα και ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του Ράλι, που διεξήχθη για πρώτη φορά στις χωμάτινες διαδρομές της Σαρδηνίας.
Το φαβορί για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος, ο Sebastien Loeb της Citroen, με διαφορά δύο λεπτών και 7,9 δευτερολέπτων, τερμάτισε και πάλι δεύτερος πίσω από τον P.Solberg. Με τους οχτώ βαθμούς της δεύτερης θέσης ο Γάλλος έφτασε τους 100 στο φετινό πρωτάθλημα και ενώ απομένουν τρεις αγώνες για την ολοκλήρωση του, προηγείται του δεύτερου P.Solberg με 26 βαθμούς.
Ήταν δύσκολος αγώνας για όλους, οι δρόμοι ήταν στενοί και χρειαζόταν μεγάλη προσπάθεια από τους οδηγούς. Όλα δούλεψαν περίφημα και το τριήμερο εξελίχθηκε πολύ καλά για μας. Διατηρώ ακόμα κάποιες ελπίδες για τον τίτλο, αλλά πιστεύω ότι ο S.Loeb βρίσκεται πολύ πιο κοντά σε αυτόν δήλωσε ο νικητής του αγώνα, P.Solberg.
Είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για το πρωτάθλημα ανέφερε ο S.Loeb. Ήταν αδύνατον για μας να διεκδικήσουμε τη νίκη από τον P.Solberg και προτιμήσαμε να σιγουρέψουμε τους βαθμούς.
Μέχρι και την τελευταία ημέρα, ο Markko Martin της Ford, διεκδικούσε μια θέση στο βάθρο. Ωστόσο, ένα πρόβλημα στον υπερτροφοδότη του Focus WRC, τον έθεσε εκτός αγώνα στην 16η ΕΔ και έτσι στην τρίτη θέση τερμάτισε, τελικά, ο Carlos Sainz με την δεύτερη Citroen Xsara WRC.
Ο αγώνας ήταν δύσκολος για τους τεχνικούς και τους μηχανικούς, καθώς διεξήχθη σε νέο έδαφος και ήταν δύσκολο να βρεθούν οι σωστές ρυθμίσεις γρήγορα. Επίσης, ήταν αρκετά σκληρός και για τους οδηγούς. Οι δρόμοι ήταν στενοί και υπήρχαν αρκετές πέτρες στο πλάι. Παρόλο αυτά, η ομάδα μου πέτυχε ένα φανταστικό αποτέλεσμα, καθώς και τα δύο αυτοκίνητα της τερμάτισαν στην πρώτη τριάδα δήλωσε ο Ισπανός οδηγός.
Με αυτή της την επίδοση, η Citroen, αύξησε τη διαφορά της από τη δεύτερη Ford στους 47 βαθμούς και φαντάζει πλέον εξαιρετικά δύσκολο να χάσει τον φετινό τίτλο των Κατασκευαστών.
Ο Ιταλός, Andrea Navarra, τερμάτισε στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης με το ιδιωτικό Subaru Impreza WRC και ήταν αναμφισβήτητα η έκπληξη του αγώνα. Παράλληλα, η συγκεκριμένη επίδοση, ήταν και η καλύτερη που έχει σημειώσει ιδιωτική συμμετοχή στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο δεύτερος οδηγός της Ford, ο Francois Duval, ήταν πέμπτος, ενώ στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης ακολούθησε ο Gianluigi Galli, ο οποίος παράλληλα κέρδισε και την κατηγορία αυτοκινήτων Παραγωγής.
O αγώνας ήταν αρκετά δύσκολος και χαίρομαι που κατάφερα να τερματίσω τόνισε ο F.Duval. Το έδαφος των ΕΔ ήταν σκληρό, με στενούς δρόμους και αρκετές πέτρες για να χτυπήσεις. Δεν μπορώ να πω ότι ευχαριστήθηκα τις ΕΔ, θα προτιμούσα ο αγώνας να γυρίσει στο San Remo και την άσφαλτο.
Ο Marcus Gronholm της Peugeot αντιμετώπισε προβλήματα με το turbo του 307 WRC, έχασε περισσότερα από είκοσι λεπτά τη δεύτερη μέρα του αγώνα και δεν κατάφερε να πετύχει τίποτα καλύτερο από την έβδομη θέση. Στην τελευταία θέση της βαθμολογούμενης οκτάδας τερμάτισε ο ιδιώτης, Antony Warmbold με Ford Focus WRC.
Στην κατηγορία JWRC νικητής ήταν ο Per-Gunnar Andersson με Suzuki Ignis και ακολούθησαν οι teammate του στην ιαπωνική ομάδα, Guy Wilks και Mirco Baldacci, στη δεύτερη και τρίτη θέση της κατηγορίας αντίστοιχα. Στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, που ολοκληρώνεται στο Ράλι Ισπανίας, προηγείται ο G.Wilks με 34 βαθμούς.
Από τους 67 αγωνιζόμενους που πήραν εκκίνηση το πρωί της Παρασκευής, μόλις 29 κατάφεραν να τερματίσουν την Κυριακή, απόδειξη του πόσο δύσκολος και σκληρός ήταν ο αγώνας.
Οι σημαντικότερες εγκαταλείψεις ήταν αυτές των Toni Gardemeister και Armin Schwarz της Skoda, του Mikko Hirvonen με το δεύτερο Subaru, του Harri Rovanpera της Peugeot και του Markko Martin της Ford.
Επόμενος γύρος του πρωταθλήματος είναι το ασφάλτινο Ράλι Γαλλίας ή Γύρος της Κορσικής, το οποίο ξεκινά την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.