Νέο πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών προωθεί η Mercedes-Benz για τα μοντέλα Vito και Sprinter, επιβεβαιώνοντας τη σημασία που δίνει και στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, παράλληλα με τις Κορυφαίες Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών. Το εν λόγω πρόγραμμα, που φέρει την ονομασία MobilityGo, ισχύει σε 28 ευρωπαϊκές χώρες και συμπληρώνει την πολιτική της εταιρείας για εγγύηση δύο χρόνων σε όλα τα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που ταξινομήθηκαν από την 1η Νοεμβρίου του 2001.
Νέο πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών προωθεί η Mercedes-Benz για τα μοντέλα Vito και Sprinter, επιβεβαιώνοντας τη σημασία που δίνει και στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, παράλληλα με τις Κορυφαίες Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών. Το εν λόγω πρόγραμμα, που φέρει την ονομασία MobilityGo, ισχύει σε 28 ευρωπαϊκές χώρες και συμπληρώνει την πολιτική της εταιρείας για εγγύηση δύο χρόνων σε όλα τα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που ταξινομήθηκαν από την 1η Νοεμβρίου του 2001.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία προσφέρει κάλυψη έως και δύο χρόνων στα προαναφερθέντα μοντέλα, σε περίπτωση ακινητοποίησής τους λόγω τεχνικής βλάβης ή άμεσης μεταφοράς τους στο συνεργείο, στο πλαίσιο της προσφερόμενης εγγύησης.
Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα επί τόπου επισκευής του οχήματος (ανάλογα με τη βλάβη) και παραλαβής και παράδοσής του στον ιδιοκτήτη σε ακτίνα 40χλμ. από το πλησιέστερο επίσημο συνεργείο της Mercedes-Benz. Για τις μετακινήσεις του οδηγού παρέχεται αυτοκίνητο για χρονικό διάστημα έως και πέντε ημερών, ενώ η κάλυψη των μεταφορικών εξόδων του φτάνει τα 65 ευρώ, με μοναδική προϋπόθεση το τακτικό service των αυτοκινήτων σε επίσημα συνεργεία της εταιρείας.