Φωτογραφίες: Automedia

Μετά την πρόσφατη αποκάλυψη της νέας γενιάς του ψηφιακά ενσυνείδητου και πλέον διαθέσιμου με ήπια υβριδική τεχνολογία VW Golf, η γερμανική φίρμα επικεντρώνει την εξέλιξη στην εμβληματική σπορ έκδοση του μικρομεσαίου best-seller η οποία και εντοπίστηκε, σχεδόν «γυμνή» από καμουφλάζ σε διαδικασία εξέλιξης με φόντο τα τοπία του ευρωπαϊκού βορρά.

Όπως ισχύει για κάθε GTI από καταβολής του, έτσι και στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι ήδη ορατές οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις προς όφελος μιας πιο επιθετικής εμφάνισης όπου, επί του παρόντος, ξεχωρίζουν το νέο και πιο ευδιάκριτο spoiler, οι μεγαλύτερες και επιχρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης ενώ το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο εφοδιάζεται με υπερμεγέθεις προ-παραγωγής ζάντες αλουμινίου πίσω από τις οποίες διακρίνεται το ικανότερο σύστημα πέδησης με τα μεγαλύτερα δισκόφρενα και τις χαρακτηριστικές κόκκινες  δαγκάνες.

Επίσης, παρά την ψηφιακή αναμόρφωση του εσωτερικού, οι επενδύσεις των σπορ καθισμάτων αναμένεται να υπακούσουν στον κανόνα του καρό ενώ την εικόνα θα συμπληρώσουν ένα πιο «χορταστικό» σε ό,τι αφορά την στεφάνη τιμόνι καθώς και τα πεντάλ αλουμινίου. Επί το αθλητικότερο προσαρμογές αναμένεται να υλοποιηθούν και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος με δεδομένες τις δυνατότητες της τεχνολογίας αναμένεται στις εκδόσεις GTI και… άνω να προσφέρει περισσότερο σπορ ύφος  αλλά και επιλογές από ποτέ.

Σε αυτές αναμένεται να συμπεριληφθούν νέα μενού τα οποία θα επιτρέπουν σειρά ρυθμίσεων για το πλαίσιο ενώ φυσικά, η συνδεσιμότητα 24/7 που έχει υποσχεθεί η νέα ογδόη γενιά του Golf, θα ισχύσει και για την περίπτωση της έκδοσης GTI.

 

Με δεδομένο ότι τόσο οι «απλές» εκδόσεις του Golf όσο και η επικείμενη GTI εκδοχή του έχουν αφετηρία μια μετεξελιγμένη αρχιτεκτονική της πλατφόρμας MQB, η λογική υπαγορεύει ότι η σπορ έκδοση θα διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό ενώ τόσο τα ενεργά αμορτισέρ όσο και το σύστημα παραμετροποίησης Dynamic Chassis Control, αναμένονται να ανήκουν στις  προαιρετικές επιλογές.

Σε ό,τι αφορά τώρα την «προσφορά» ισχύος, το νέο Golf GTI αναμένεται να εφοδιάζεται με ένα νέας τεχνολογίας τετρακύλινδρο turbo δίλιτρο κινητήρα με απόδοση 290 ίππους όσους δηλαδή προσφέρει η κορυφαία GTI έκδοση με τα διακριτικά TCR στην έβδομη γενιά του μικρομεσαίου μοντέλου.

Επίσης, παραδοσιακά, η παραπάνω ισχύς θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς ενώ θα προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή σε αυτόματο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

Το νέο Golf GTI αναμένεται να διατεθεί από το δεύτερο μισό του 2020, ενώ όπως έχει ήδη ανακοινώσει η VW θα υπάρξει και R έκδοση η οποία θα είναι τετρακίνητη και αναμένεται να προσφέρει περί τους 350 ίππους.