Πως θα σας φαινόταν να μεταμορφώσετε τον εαυτό σας σε μια κινούμενη διαφημιστική πινακίδα για τα αγαπημένα σας εμπορικά σήματα; Μπορείτε να φανταστείτε να στρέφετε όλα τα βλέμματα πάνω σας σε κάθε σας εμφάνιση; Φέτος μπορείτε να το πετύχετε.
Αυτή τη σεζόν, οι σχεδιαστές έχουν αναστήσει την τάση logomania της δεκαετίας του ’90, προσθέτοντας λογότυπα από διάσημα εμπορικά σήματα σε όλα τα αγαπημένα μας κομμάτια ρούχων και αξεσουάρ και όλες οι fashionistas φαίνεται πως έχουν ήδη αγκαλιάσει την τάση με κάθε πιθανό τρόπο .
Η τάση της «φασαριόζικης» logomania, αν και έχει ρίζες στο τέλος της δεκαετίας του ’80, άρχισε πραγματικά να αναπτύσσεται με θέρμη κατά τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας, ως απάντηση στην οικονομική άνοδο των ΗΠΑ της δεκαετίας του 1990.
Ενώ η τάση αρχικά βρήκε τη θέση της στη μόδα ως μηχανισμός για την ένδειξη της ευημερίας και της οικονομικής κατάστασης, σύντομα πήρε μια διαφορετική πορεία από μόνη της, με τα λογότυπα των Calvin Klein, Louis Vuitton και Christian Dior να είναι διακοσμημένα σε τσάντες, καπέλα και εσώρουχα.
Φαίνεται ότι όλοι είναι ενθουσιασμένοι να περπατούν στους δρόμους και να φωτογραφίζονται φορώντας μπλουζάκια Gucci ή κρατώντας τσαντάκια Fendi. Ακόμη και οι πιο καχύποπτοι, σίγουρα θα υποκύψουν όταν θα δουν τα νοσταλγικά κομμάτια που προσφέρουν μάρκες όπως η Adidas και η Fila.
Η Logomania είναι και πάλι εδώ, όχι μόνο ως μια στρατηγική ή στυλιστική επιλογή, είτε ως μέρος μιας αναδρομής. Η τάση επέστρεψε επειδή υπάρχει μια ελικοειδής σύνδεση και αλληλεξάρτηση μεταξύ της απλότητας του σύγχρονου σχεδιασμού και της τολμηρής λογικής.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Μια από τις πιο ωραίες φωνές της γενιάς της, η Βιολέτα Ίκαρη επιστρέφει στη δισκογραφία με το EP Σύννεφα Μπαλόνια, αλλά και στον Σταυρό του Νότου στις 26 Δεκεμβρίου.
Φροίξος Φυντανίδης
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας