Εάν κανείς κάνει μια έρευνα στο Google για το βελονάκι, θα πάρει μια ποικιλία θεωριών ως προς το πού και πότε η τεχνική αυτή προήλθε. Φαίνεται ότι η πρώτη απόπειρα ήταν στην Ευρώπη κατά τα τέλη του 19ου αιώνα, όπου θεωρήθηκε ως μέθοδος για την παραγωγή ενός φθηνού υποκατάστατου της παραδοσιακής δαντέλας.
Αν και η φήμη του ως κατώτερου υλικού άλλαξε μόλις πήρε γαλαζοαίματη έγκριση από τη Βασίλισσα Βικτώρια, που αγόρασε δαντέλες από βελονάκι από Ιρλανδές γυναίκες που αγωνίστηκαν να ζήσουν μετά τον Μεγάλο Λοιμό του 1845.
Αλλά δεν ήταν μέχρι τη δεκαετία του 1960 και του ’70 που άρχισε πραγματικά «η μανία της βελόνας». Και δεδομένου ότι η μόδα είναι επί του παρόντος, η συγκεκριμένη τάση αποτελεί μια νοσταλγική επιθυμία αλλά και καθώς είναι και απίστευτα φιλική προς την DIY τάση .
Τις τελευταίες σεζόν, οι σχεδιαστές έχουν δείξει την συμπάθεια τους για τα γιαγιαδίστικα πλεκτά, ειδικά με τη μορφή χαριτωμένων και πολύχρωμων αξεσουάρ. Οι τσάντες, ειδικότερα, έχουν καταστήσει σαφές ότι το βελονάκι δεν είναι μόνο για τις ηλικιωμένες κυρίες, που βγάζουν τα σκυλάκια τους στο πάρκο. Αντίθετα, αυτά τα σχέδια είναι άκρως μοντέρνα και πειραματίζονται μιας και τα συναντά κανείς σε μια ποικιλία από σιλουέτες, υλικά και μεγέθη.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Μια από τις πιο ωραίες φωνές της γενιάς της, η Βιολέτα Ίκαρη επιστρέφει στη δισκογραφία με το EP Σύννεφα Μπαλόνια, αλλά και στον Σταυρό του Νότου στις 26 Δεκεμβρίου.
Φροίξος Φυντανίδης
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας