ΠΟΠΕΚ: Ευθύνες στην απελθούσα κυβέρνηση για το λαθρεμπόριο καυσίμων
Ευθύνες στην απελθούσα κυβέρνηση για το γεγονός ότι το σύστημα ελέγχου εισροών-εκροών καυσίμων δεν λειτουργεί στο σύνολο των πρατηρίων επιρρίπτει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), καταγγέλλοντας παράλληλα ότι τους τελευταίους 30 μήνες αποθηκεύονται και διακινούνται παρανόμως όλα τα καύσιμα χωρίς ιχνηθέτηση, κατά παράβαση του άρθρου 320 του Ν.4072/2012.
Ευθύνες στην απελθούσα κυβέρνηση για το γεγονός ότι το σύστημα ελέγχου εισροών-εκροών καυσίμων δεν λειτουργεί στο σύνολο των πρατηρίων επιρρίπτει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), καταγγέλλοντας παράλληλα ότι τους τελευταίους 30 μήνες αποθηκεύονται και διακινούνται παρανόμως όλα τα καύσιμα χωρίς ιχνηθέτηση, κατά παράβαση του άρθρου 320 του Ν.4072/2012.
Η ΠΟΠΕΚ σε τετρασέλιδη επιστολή της περιγράφει μια χαοτική κατάσταση μεταξύ 2009 και 2014 για τον «υποτιθέμενο» έλεγχο και την καταπολέμηση της παράνομης διακίνησης καυσίμων, με σειρά αποφάσεων για τα συστήματα ελέγχου εισροών-εκροών καυσίμων που η μία τροποποιούσε και επικάλυπτε την άλλη.
«Με αποκλειστική ευθύνη της απελθούσης Κυβέρνησης, το σύστημα ελέγχου εισροών-εκροών δεν λειτουργεί στο σύνολο των πρατηρίων και ίσως σε κάποιες περιπτώσεις από πληροφορίες που έχουμε, να παραβιάζεται και να αλλοιώνονται στοιχεία από την καταγραφή του λογισμικού» καταγγέλλει στην επιστολή της η ΠΟΠΕΚ και προσθέτει πως «το σπουδαιότερο δε είναι, ότι αποθηκεύονται και διακινούνται τους τελευταίους 30 μήνες παρανόμως, όλα τα καύσιμα χωρίς ιχνηθέτηση με ραδιοϊσότοπα, κατά παράβαση του άρθρου 320 του Ν.4072/2012».
Οι πρατηριούχοι αναφέρουν πως πέραν των πρατηρίων καυσίμων η εισαγωγή συστημάτων εισροών-εκροών στα υπόλοιπα στάδια διακίνησης, «παραμένουν προς το παρόν στη σφαίρα της φαντασίας κυβερνητικών παραγόντων».
Όπως σημειώνεται, εγκαταστάσεις διυλιστηρίων, εγκαταστάσεις εταιρειών εμπορίας, θαλάσσια και χερσαία μέσα μεταφοράς, παντός είδους δημόσια και ιδιωτικά πρατήρια, εγκαταστάσεις μεγάλων καταναλωτών, εγκαταστάσεις ενόπλων δυνάμεων, πρατήρια αφορολόγητων καυσίμων, πύλες εξόδου καυσίμων εξαγωγής, παραμένουν χωρίς τα εν λόγω συστήματα.
«Για την αδυναμία ελέγχου της παράνομης αποθήκευσης, διακίνησης και διάθεσης καυσίμων, υπάρχουν πολιτικές, αστικές και ποινικές ευθύνες.
» Όσο για τα διοικητικά πρόστιμα, αυτά πρέπει να επιβληθούν στους ανεύθυνους πολιτικούς παράγοντες, που ευθύνονται για την αναποτελεσματικότητα καταπολέμησης της παράνομης διακίνησης καυσίμων, υπέρ του δημοσίου συμφέροντος και της κοινωνίας» καταλήγει η ΠΟΠΕΚ.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ποιοι δρόμοι έχουν κλείσει στην Αττική λόγω της κακοκαιρίας Byron
- Αρκάς: Η καλημέρα της Παρασκευής σε κλίμα κακοκαιρίας
- Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα διόδια Ελευσίνας στο ρεύμα προς Κόρινθο – Ταλαιπωρία για εκατοντάδες οδηγούς
- Προπονήσεις: Γιατί είναι πιο δύσκολες τον χειμώνα;
- Τα SOS της τελευταίας στιγμής για το επίδομα θέρμανσης: Εκπνέει η προθεσμία – Τα ποσά που θα δοθούν
- Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα – Πού θα είναι κλειστά τα σχολεία
- Στην 5η θέση η Ελλάδα ως προορισμός ευεξίας διεθνώς
- Συνταγή: Κοτόπουλο με γιαούρτι & μπαχαρικά
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)



























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442