Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Porsche Cayenne 2011: Επιστροφή στις ρίζες

Porsche Cayenne 2011: Επιστροφή στις ρίζες

Αφήνοντας στο παρελθόν το προφίλ ενός επιβλητικού SUV, η νέα Cayenne προσεγγίζει το... έδαφος και ταυτόχρονα τα συνήθη πρότυπα του κατασκευαστή της.

Μικρότερη και ελαφρύτερη θα είναι η νέα γενιά της Porsche Cayenne. Κρίνοντας από τις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου η γερμανική φίρμα, φαίνεται να αποφάσισε να φέρει το SUV στα μέτρα του σκληρού πυρήνα της γκάμας της.



Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η νέα Cayenne θα εγκαταλείψει κάποια από τα στοιχεία που συνοδεύουν σήμερα τον τετρακίνητο χαρακτήρα της, προς όφελος ενός πιο οδηγοκεντρικού προφίλ.



Με αυτό το σκεπτικό η νέα Cayenne θα απέχει κατά δύο εκατοστά λιγότερο από το έδαφος, σε σχέση με την προκάτοχό της, ενώ το ύψος της θα είναι μειωμένο συνολικά κατά τέσσερα εκατοστά.



Παράλληλα, ως απόρροια της συνεργασίας της Porsche με τον όμιλο VW, η πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί το γερμανικό SUV θα φιλοξενήσει επίσης τα νέα VW Touareg και Audi Q7.



Πέραν των νέων διαστάσεων, στα αναθεωρημένα στοιχεία της νέας Cayenne συγκαταλέγονται η προσθήκη μιας σειράς LED στους αεραγωγούς, καθώς και η δυναμικότερη σχεδίαση του μπροστινού τμήματος, χαρακτηριστικά που αναμένεται να της προσδώσουν ένα επιθετικότερο στυλ, σε αρμονία με τον πιο οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα.



Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν το εσωτερικό της να προσεγγίζει σχεδιαστικά την εξίσου εκκεντρική Panamera, με κύριο χαρακτηριστικό την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό η οποία θα πλαισιώνεται από τους αεραγωγούς και από τους διακόπτες ελέγχου των ηλεκτρονικων συστημάτων του αυτοκινήτου.



Επιπλέον, κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες της νέας Cayenne θα φιλοξενηθεί και το πρώτο υβριδικό σύνολο της φίρμας, το οποίο οι φήμες θέλουν να συνδυάζει εναν τρίλιτρο V6 πετρελαιοκινητήρα, προερχόμενο από τις τάξεις της Audi, με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα.

Η γκάμα των συμβατικών μηχανικών συνόλων της Cayenne θα προέλθει από το οπλοστάσιο της Panamera, αποτελούμενη από τον χωρητικότητας 4,8 λίτρων οχτακύλινδρο κινητήρα που εξοπλίζει την τετράθυρη πρόταση της φίρμας και τον αντίστοιχης χωρητικότητας twin-turbo, της υπερτροφοδοτούμενης εκδοχής της.



Για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις της, η Cayenne του 2011 κατά πάσα πιθανότητα θα υιοθετήσει τον εξακύλινδρο TDI κινητήρα του ομίλου VW με απόδοση 240 ίππων και 550 Nm ροπής.



Auto Express

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο