Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ένα λευκό μονοθέσιο στις δοκιμές της Ισπανίας

Ένα λευκό μονοθέσιο στις δοκιμές της Ισπανίας

Η διοικητική εξαγορά της ομάδας από τους Ross Brawn και Nick Fry ολοκληρώνεται, το μονοθέσιο βγαίνει στην πίστα και απομένει η ανακοίνωση για την ονομασία της ομάδας του Μπράκλεϊ και για τον δεύτερο οδηγό της.

Ένα λευκό μονοθέσιο, σχεδιασμένο από τον Ross Brawn, με τον Jenson Button στο κόκπιτ και κινητήρα Mercedes-Benz στην πλάτη του, πρόκειται να κάνει σε λίγες ημέρες το πρώτο του shakedown στην πίστα του Silverstone πριν ταξιδέψει στις συλλογικές δοκιμές των ομάδων της Formula 1 στην Ισπανία.


Όλα δείχνουν ότι αυτή θα είναι η κατάληξη του μεγάλου σήριαλ του φετινού χειμώνα, της αποχώρησης της Honda από το σπορ, καθώς επιβεβαιώνεται ότι η αγωνιστική ομάδα που διατηρούσε η Honda στο Μπράκλεϊ της Βρετανίας αγοράζεται από τον (αγωνιστικό διευθυντή) R. Brawn και από τον (διευθύνων σύμβουλο) Nick Fry.


Για τον τελευταίο έχει ακουστεί ότι ίσως να μην συμμετέχει, τελικά, στην εξαγορά – πιθανώς επειδή του ασκήθηκε κριτική από τη βρετανική επιτροπή ανταγωνισμού σχετικά με την προσπάθειά του για διοικητική εξαγορά της ομάδας, όταν η Honda είχε στα χέρια της δεκάδες προτάσεις.


Ωστόσο, τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει επιβεβαιωθεί και, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι ο Nick Fry δεν θα είναι συνιδιοκτήτης της ομάδας του Μπράκλεϊ, μαζί με τον Ross Brawn. Για όλα αυτά αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση της ομάδας.


Οι δύο Βρετανοί θα συντηρούν την ομάδα με τα χρήματα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων και με όποιες χορηγίες βρεθούν, ενώ τη μισθοδοσία για το 2009 έχει αναλάβει η Honda – διότι αυτό είναι πιο οικονομικό σε σχέση με το κόστος αποζημιώσεων για την παύση λειτουργίας της ομάδας.


Βεβαίως, ακούγεται λίγο παράδοξο ότι η Honda θα συμμετέχει οικονομικά σε μια ομάδα που θα χρησιμοποιεί κινητήρες της Mercedes-Benz, αλλά κάτι τέτοιο προσφέρει στους Ιάπωνες τη δυνατότητα να αγοράσουν ξανά την ομάδα και να επιστρέψουν στη F1 όταν θα περάσει η παγκόσμια οικονομική κρίση.


Ωστόσο, το 2010 η Honda θα πάψει να πληρώνει τη μισθοδοσία των εργαζόμενων της ομάδας και εδώ βρίσκεται η πρόκληση για τους R. Brawn και N. Fry – να εξασφαλίσουν τις χορηγίες για την επιβίωση της ομάδας μετά το πέρας της φετινής σεζόν.


Σε αυτό αναμφίβολα θα βοηθήσει η προσπάθεια της FIA και των ομάδων για δραστικό περιορισμό των προϋπολογισμών των ομάδων του χρόνου, αλλά το κυριότερο κριτήριο εξασφάλισης χορηγών θα είναι τα φετινά αποτελέσματα της ομάδας στην πίστα.


Για το λόγο αυτό ακούγεται ότι οι R. Brawn και N. Fry διστάζουν να τοποθετήσουν στο δεύτερο μονοθέσιο (δίπλα στον Jenson Button) τον άπειρο Bruno Senna και προτιμούν τη λύση του πιο έμπειρου Rubens Barrichello.


Ωστόσο, επειδή ο ανηψιός του Ayrton Senna ενδεχομένως έχει εξασφαλισμένες μεγάλες χορηγίες, διατηρεί ακόμα τις ελπίδες του να αγωνιστεί φέτος. Πάντως, η ελβετική εφημερίδα Blick έγραψε ότι ο νεαρός Βραζιλιάνος φέτος θα συμμετέχει στο γερμανικό πρωτάθλημα DTM.


Τέλος, σχετικά με την ονομασία της ομάδας, ακούγεται ότι από όλες τις προτάσεις που συζητούνται η πιθανότερη να προκριθεί είναι η ονομασία Brackley F1. Όλα θα διαλευκανθούν με την επίσημη ανακοίνωση της ομάδας, που αναμένεται τις προσεχείς ημέρες.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο